Den bedste mus til spil?
Fra : Lars O.

Dato : 30-04-06 21:33

Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?

Logitech G5, G7 eller noget helt andet?

Hvad bruger I andre?

/Lars

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-04-06 21:48

On Sun, 30 Apr 2006 22:33:18 +0200, Lars O. wrote:

> Hvis man skal k¸be en mus til en person, der spiller en del og s¿tter
> pris på en meget pr¿cis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så k¸be?
>
> Logitech G5, G7 eller noget helt andet?
>
> Hvad bruger I andre?

Tja, jeg bruger en ganske almindelig 3-knaps Microsoft Optisk mus :)

Men ok, Logitech G5 er popul¿r hos anmelderne, G7 er et alternativ hvis han
gerne vil k¸re trådl¸s. Personlig har jeg dårlige erfaringer med trådl¸s,
men har dog ikke pr¸vet G7.

Ok det kan v¿re jeg ikke skal udtale mig mere om G7:

"The Logitech G7 is the cordless gaming mouse to own, itÿs not cheap, but
it is worth every penny. Even if you don't think that cordless mice are up
to hardcore gaming, give the G7 a try - you might be surprised."
http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=4286&head=0

"Some people will argue that cordless mice just arenÿt for the hardcore
gamers. I personally had no problems with the MX1000 and am very impressed
with the tracking with the G7."
http://www.3dxtreme.net/index.php?id=logitechg7mouse5

Ok her kommer et till¿gssp¸rgsmål fra mig. Findes de her mus i en
venstre-hånds udgave? Jeg er selv venstrehåndet og har derfor holdt mig fra
dem.

--
np: (Foobar 2000 is not active
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Lars O.

Dato : 30-04-06 23:40

On Sun, 30 Apr 2006 22:47:51 +0200, Thomas Jespersen wrote:

> Tja, jeg bruger en ganske almindelig 3-knaps Microsoft Optisk mus :)
>
> Men ok, Logitech G5 er populær hos anmelderne, G7 er et alternativ hvis han
> gerne vil køre trådløs. Personlig har jeg dårlige erfaringer med trådløs,
> men har dog ikke prøvet G7.

Tak for alle jeres brugbare svar. Jeg fik noget at arbejde videre med

/Lars

Fra : Brian Lund

Dato : 30-04-06 22:01

> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?
>
> Logitech G5, G7 eller noget helt andet?

De er vist begge gode, men til spil ville jeg nok holde mig fra trådløs,
altså vælg G5 af de to! ;)

> Hvad bruger I andre?

Logitech MX510, skulle jeg købe en ny nu blev det nok G5, eller MX518 da jeg
synes at både frem og tilbage knapperne skal være på venstre side af musen,
og ikke hhv højre og venstre! :)

Brian

Fra : Ding-Dong

Dato : 30-04-06 22:12

Lars O. skrev i en meddelelse
> Hvad bruger I andre?

Jeg bruger MX518 fra Logitech, og den er ejg glad for.
Jeg ved at nogen af mine rødder også er glade for deres G5, den skulle efter
sigende være en smule mere præcis, hvilket de har brug for i forbindelse med
deres billedbehandling af forskellig art.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Dorph

Dato : 30-04-06 23:15

Razer Copperhead http://www.razerzone.com/

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 06:59

Dorph wrote:

> Razer Copperhead http://www.razerzone.com/

Ja, den mus er fantastisk... når man først har vænnet sig til den så kan
Logotech's diverse bud godt gå i seng.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Suzanna

Dato : 01-05-06 06:14

Lars O. skrev:
> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?

> [...]
Min kæreste og jeg har været meget glade for Microsofts Intellimouse
Explorer 3.0A. Men den er vist desværre udgået af produktion.. Ærgeligt,
men det kunne jo være at den kunne fås brugt.. Ellers bruger min kæreste
i øjeblikket Microsoft Laser Mouse 6000 og den er han også blevet glad for..
Håber det kunne inspirerer...

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 01-05-06 06:49

"Lars O." <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?

> [...]

2 fine mus, hvis du kan leve med en ledning er Logitech MX518 helt
uovertruffen.

/Ole

Fra : Colzen

Dato : 01-05-06 07:27

> [...]
> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?

Jeg har en G5 som jeg er utrolig glad for.
Der er vægtklodser med så den kommer til at veje det man gerne vil have
(mener der er 8 af 4.5 gram og 8 af 1.7 gram, og der kan sidde 8 stk i
musen). Derudover er der 3 dpi indstillinger som man selv kan programmere på
både x og y aksen og knapper på musen til at skifte hurtigt mellem dem.

Når jeg spiller fps spil og bruger en sniper riffel, sætter jeg følsomheden
en tand ned når jeg kigger gennem scopet for større træfsikkerhed og det
virker

Mvh
Colzen

Fra : Tattoo

Dato : 01-05-06 07:39

jeg bruger G7 .. er ok tilfreds ..

G5 er med kabel .. men også med vægt klodser ,, meget fin mus ..

mange tror at g7 ikke er hurtig nok til spil . fordi den er trådløs ,,, GLEM
DET , DEN ER FIN !!!

Fra : Don

Dato : 01-05-06 08:13

> [...]
> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?

Det er stort set samme mus, bare med og uden "hale". Personligt er jeg ikke
til trådløst, så jeg bruger en G5'er. Vægten af den kan justeres med de
medfølgende vægte.Det kan en G7'er, så vidt jeg kan se, ikke. De kan dog
begge klart anbefales. Efter at jeg fik min G5'er, har jeg ikke haft behov
for at interessere mig for andre mus.
Måske kan andre komme med et bud?

Don

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-05-06 09:27

Jeg ville helt vildt gerne have logitech da jeg altid har været glade
for deres produkter. Jeg bruge i lang tid en mx310, men da jeg ville
have nyt kunne jeg ikke få noget bedre/nyere (jeg er venstrehåndet).
Det endte med at jeg investerede i en Razor Diamondback og det har jeg
ikke fortrudt. Den ligger godt i hånden, er fantastisk hurtig og nem
at benytte. Sammen med en icemat så synes jeg det spiller max

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 01-05-06 13:04

Lars O. skrev:

> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så købe?
>
> Logitech G5, G7 eller noget helt andet?
>
> Hvad bruger I andre?

Razor Diamondback?
http://www.slap.dk/slshow.asp?pageID=artikler&afsnitid=product&artikelid=diamondback

Vi har to stks her i huset :)

- Peter

Fra : Doc

Dato : 01-05-06 13:29

Bruger en der hedder Copperhead fra Razer

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-05-06 23:26

Lars O. wrote:
> Hvis man skal købe en mus til en person, der spiller en del og sætter
> pris på en meget præcis, hurtig og stabil mus, hvilken skal man så
> [...]

Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-05-06 08:37

jeg bruger G7 som er trådløs, det er uden tvivl den bedste mus jeg har haft
..... G5 er bare med "hale"

og batteriskiftet varer under 5 sek.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"