Skak - til PC
Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-04-06 17:35

Hvis man skulle investere i et godt skak spil til PC - hvad er så det
hotteste i dag?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-04-06 17:46

Jeg har kun set Chessmaster 10th Edition, der koster 99 kr.

Børge

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-06 18:00

Karsten Jensen skrev:
> Hvis man skulle investere i et godt skak spil til PC - hvad er så det
> hotteste i dag?

Jeg har hørt gode ting om Fritz og Shredder programmerne, men jeg er så
ikke den største skakhaj.

Steinbjørn

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-05-06 12:18

On Sun, 30 Apr 2006 18:59:47 +0200, "S. Sørensen"
<steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> wrote:

>Jeg har hørt gode ting om Fritz og Shredder programmerne, men jeg er så
>ikke den største skakhaj.

Har også hørt gode ting om Chessmaster - men ikke de to
ovenstående....

Fra : GB

Dato : 01-07-06 13:19

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in

> Har også hørt gode ting om Chessmaster - men ikke de to
> ovenstående....

Fritz er det pogram, som blev afviklet på IBM's "Deep Blue"-mainframe med
Kasparov som modstander.

GB

Fra : StoneWare

Dato : 01-05-06 13:16

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:gop952pjeppvklnqdn6acsn2o0mid4s6o1@4ax.com...
> Hvis man skulle investere i et godt skak spil til PC - hvad er så det
> hotteste i dag?

hold dig langt væk fra Chessmaster...........den er bare ikke god nok !

Fritz 9 er et meget stærkt skak program og meget let i anvendelse ......

ChessTiger15 er meget lig Fritz så det er en smagssag hvilken man bedst kan
lide !!

Fra : Hagar

Dato : 01-05-06 14:16

> [...]
meddelelse news:gop952pjeppvklnqdn6acsn2o0mid4s6o1@4ax.com...
> Hvis man skulle investere i et godt skak spil til PC - hvad er så det

Nu vi er inde på skak, findes der så en nyere udgave af Battle chess som kan
køre på en XP Pro maskine ? Jeg har prøvet dem der er på nettet, men de kan
ikke, de skal helst køre i DOS.

Hagar

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-05-06 14:34

On Mon, 1 May 2006 15:16:18 +0200, Hagar wrote:

> Nu vi er inde på skak, findes der så en nyere udgave af Battle chess som kan
> køre på en XP Pro maskine ? Jeg har prøvet dem der er på nettet, men de kan
> ikke, de skal helst køre i DOS.

Har du prøvet med DosBox:

http://dosbox.sourceforge.net/

--
np: Mocean Worker - That's What's Happenin Tonight
http://www.last.fm/user/front243/