css og "extra vindue"
Fra : Søren

Dato : 29-04-06 07:51

når jeg spiller css er der nede i højre hjørne kommet
noget tekst frem med bla ping/fps. hvordan fjerner jeg det igen,
da det er træls at se på.

Søren

Fra : Dorph

Dato : 29-04-06 08:25

"> når jeg spiller css er der nede i højre hjørne kommet
> noget tekst frem med bla ping/fps. hvordan fjerner jeg det igen,
> da det er træls at se på.

skriv i console net_graph 0

Fra : Søren

Dato : 29-04-06 15:12

Følgende er skrevet af Dorph:
> "> når jeg spiller css er der nede i højre hjørne kommet
>>
> skriv i console net_graph 0

Tak, nu er det væk :')

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-04-06 08:26

Søren wrote:
> når jeg spiller css er der nede i højre hjørne kommet
> noget tekst frem med bla ping/fps. hvordan fjerner jeg det igen,
> da det er træls at se på.

Der er en kommando til det
Du skal tampe det ind i konsollen

http://www.hl2world.com/wiki/index.php/CSS_Client_Commands