world of warcraft account på Ravencrest
Fra : Patrick

Dato : 25-04-06 16:25

jeg vil godt købe en accuont over level 50 men det må ikke være en rouge på
en server på der hedder Ravencrest

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-04-06 16:56

Patrick wrote:
> jeg vil godt købe en accuont over level 50 men det må ikke være en
> rouge på en server på der hedder Ravencrest

Hvad er der da galt med Ravencrest's rogues?

;)

Seriously: "Ravencrest"? Er du sikker? Den findes overhovedet ikke
på min liste...:

http://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/index.html;jsessionid=51637F6981374DF7057E3AEE1BDCE18B.app06

Prøv en eksisterende server, og søg så på ebay.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 25-04-06 18:14

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Seriously: "Ravencrest"? Er du sikker? Den findes overhovedet ikke
> på min liste...:
>
> http://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/index.html;jsessionid=51637F6981374DF7057E3AEE1BDCE18B.app06

Hvis du (Thomas) nu kiggede på de *europæiske* servere
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ kan det være at selv *du* kan
finde Ravencrest 8)))

> Prøv en eksisterende server, og søg så på ebay.

Køb af ting/penge/acc. er ikke tilladt efter Blizzard's EULA... bare et
heads-up 8)

Fra : Devast8or

Dato : 26-04-06 22:13

"Cag (2730)" <cag_dk@yahoo.danmark> wrote in message

> [...]
> finde Ravencrest 8)))

> Køb af ting/penge/acc. er ikke tilladt efter Blizzard's EULA... bare et

Og som et resultat af at det ikke er tilladt kan sælger (efter sigende)
kontakte Blizzard og sige at hans account er blevet hacket/overtaget og på
den måde få den igen. Nu har sælger så både sin account, købers penge og
vidst også købers kreditkort oplysninger.

Devast8or

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-04-06 07:19

Som enhver kan se i 444fe0a0$0$60778$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
skrev Devast8or <invalid@invalid.invalid> :
> [...]
> hacket/overtaget og på den måde få den igen. Nu har sælger så både
> sin account, købers penge og vidst også købers kreditkort oplysninger.

Det første man gør når man har købt en konto er naturligvis at ændre
alle oplysninger der refererer til den tidligere ejer. Man køber
endvidere ikke af folk man ikke kan stole på (ebay ratings).

Skulle man, rent hypotetisk, alligevel miste sine penge, beder man
banken om at tilbageføre beløbet, da man ikke har fået den vare man
har betalt for. Dette indebærer en underskrift på at man ikke har det.

Sælger kan ikke på denne måde opsnappe købers kreditkort-
oplysninger.

Og nej, det er ikke ulovligt at sælge en konto, kun tilbehøret.
Dette omgår de fleste ved at sige at det er "tiden jeg har brugt
på figuren" man betaler for. Selve figuren er så en 'gave' og
dermed ikke ulovlig.

1. Blizzard kunne let gøre mere for at hæmme det enorme salg på
ebay, hvis de virkelig gad.
2. Terms Of Service Agreements og End User Licence Agreements
er endnu ikke afprøvet ved en ægte fysisk retsinstans, og der
findes utallige ting i TOSA's og EULA's som absolut ikke ville
holde i retten, tro mig.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-04-06 07:00

Som enhver kan se i 444e58b5$0$15795$14726298@news.sunsite.dk,
skrev Cag (2730) <cag_dk@yahoo.danmark> :

> Hvis du (Thomas) nu kiggede på de *europæiske* servere
> http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ kan det være at selv *du*
> kan finde Ravencrest 8)))

Øøøh... Det troede jeg faktisk at jeg gjorde?
Mine servere optræder da på den liste jeg pegede på?
Eller er Argent Dawn og Magtheridon ikke europæiske?

Fra : Devast8or

Dato : 27-04-06 13:19

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message
> [...]
> Mine servere optræder da på den liste jeg pegede på?
> Eller er Argent Dawn og Magtheridon ikke europæiske?

Worldofarcraft.com er den amerikanske side, wow-europe.com er den europæiske
side. Tilsyneladende bruger de samme naven på begge sider af vandet, for der
er da mange på den amerikanske liste jeg kan genkende fra den europæiske
liste.

Devast8or

Fra : Ding-Dong

Dato : 27-04-06 13:43

Devast8or skrev i en meddelelse
>. Tilsyneladende bruger de samme naven på begge sider af vandet, for der
> er da mange på den amerikanske liste jeg kan genkende fra den europæiske
> liste.
Det er korrekt. Nu har jeg ike selv min gang på den amerikanske del af dette
univers, men hvis der er flere servere på i EU så kan det muligvis hænge
sammen med at der er flere der spiller det i denne del af verden, men som
skrevet det er kun en mulighed. De har jo oprettet flere servere i takt med
at der opstod et pres på loginserverne og at man på visse spilservere sad i
kø i uendelige tider.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong