Hvad er der galt med mit CS?
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 25-04-06 15:47

Jeg har et lille problem når jeg spiller CS, som jeg synes er temmelig
irriterende... Når jeg løber ganske normalt, så er det som om at min player
skiftevis går og løber hele tiden, hvis I forstår?

Altså det foregår ikke i et jævnt tempo men skifter nærmere mellem to
forskellige hastigheder ca. hvert sekund, hvilket er ret irriterende. Jeg
tror umiddelbart ikke det har noget med forbindelsen (2mbit) eller min
hardware at gøre, maskinen er fuldt opdateret og kører fint andre spil som
BF2, Godfather NFS:MW osv...

Nogen som kan hjælpe mig?

På forhånd tak!

/morten

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 25-04-06 15:57

Nu har jeg så lige opdaget at det samme problem er der når jeg er død og i
free-lok mode...?

Meget sært synes jeg...

/morten

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 25-04-06 21:44

Nu har jeg rodet lidt mere med det. Jeg kunne se, at hver eneste gang jeg
bevægede mig med fuld hastighed så lå fps på ca. 50 og når det så gik
langsomt lå den på 99.

Så prøvede jeg at sætte fps_max til 45 og nu kører det præcis som det
skal...

Nogen som kan give en forklaring på dette?

/morten

Fra : sfc

Dato : 26-04-06 11:14

"Morten Astrup Christensen" <astrupFJERNMIG@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal...
>
> Nogen som kan give en forklaring på dette?

45 er for lavt... Du skal sætte fps_max til det din skærm kører i Hz.
Eller beholde den på 99 og så disable V-sync i grafikkortdriveren.(det
syntes jeg er bedst)

// Sfc

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 26-04-06 12:33

> 45 er for lavt... Du skal sætte fps_max til det din skærm kører i Hz.
> Eller beholde den på 99 og så disable V-sync i grafikkortdriveren.(det
> syntes jeg er bedst)
>
> // Sfc

Så virkede det sgu... Nu kører den som den skal med 99 fps. Takker!