Diablo 2 exp.
Fra : Per Boll

Dato : 23-04-06 20:46

Hej
Jeg håber dette er den rette gruppe .....

Min søn spiller Diablo 2 exp. på Battle.net og er løbet i problemer og
jeg (faren) er lige ude på at score nogle billige point hvis det nu
kunne lykkedes mig at hjælpe ham.
'
sagen er at han er blevet Boostet frem i spillet af en anden spiller og
så er der noget med at han har klaret bossen og er kommet videre fra
niveau "nightmare" til "evil" men sagen er at han kun er på level 28 og
derfor har han ikke en chance på dette niveau fordi det kræver et højere
level at være på dette niveau. Han kunne derfor godt tænke sig at kunne
gå baglæns altså tilbage til "nightmare" Kan det på nogenmåder lade sig
gøre...

Jeg ved ikke om ovenstående overhovdet giver mening for det er en
forklaring jeg har fået fra min grædende søn - og jeg ved meget lidt om
Diablo

Håber een kan hjælpe

Fredsommeligst
Per

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-04-06 21:21

On Sun, 23 Apr 2006 21:45:42 +0200, Per Boll wrote:

> [...]
> level at være på dette niveau. Han kunne derfor godt tænke sig at kunne
> gå baglæns altså tilbage til "nightmare" Kan det på nogenmåder lade sig

Nej, desværre kan han ikke umiddelbart komme til at se de spil der er i
"Normal" eller "Nightmare" sværhedsgraden mere. Han kan dog hvis han har en
ven der er i normal få ham til at se navnene på de spil der er og så joine
dem manuelt.

Han kan også prøve om han kan gætte sig til dem, "Baalrun Normal" osv.

Jeg plejer normalt selv når jeg spiller D2 at gå over i Nightmare omkring
level 43-45 stykker og Hell når jeg når til 70-75.

--
np: Killing Joke - Jana
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Brian Lund

Dato : 23-04-06 22:11

> [...]
>
> Jeg ved ikke om ovenstående overhovdet giver mening for det er en
> forklaring jeg har fået fra min grædende søn - og jeg ved meget lidt om

Ehm... Han kan da bare selv create et spil, så kan han selv vælge niveau!

Brian

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-04-06 09:11

Per Boll wrote:
> [...]
>
> Jeg ved ikke om ovenstående overhovdet giver mening for det er en
> forklaring jeg har fået fra min grædende søn - og jeg ved meget lidt

Hehe... Jeg ville sparke mig selv, hvis jeg som lærer ikke lige
påpegede den ganske sunde lektie, der ligger i denne historie:

Hvis man kører på frihjul, og lader andre gøre det hårde arbejde,
kommer man i problemer, når man pludselig skal klare sig selv.

Men for nu at hjælpe:
Hvis han har et ledigt slot, eller en figur på det foregående niveau,
kan han (lave og) vælge en figur på det niveau han gerne vil spille
på, kigge listen over spil på dette niveau igennem, udvælge et spil
der ser interessant ud, og gå tilbage og vælge figuren han vil spille
med. Navnet på spillet skal så bare indtastes manuelt i "Game name"
under "Join game"

Fra : Per Boll

Dato : 24-04-06 10:17

> [...]
>
> Hvis man kører på frihjul, og lader andre gøre det hårde arbejde,
> kommer man i problemer, når man pludselig skal klare sig selv.

Hej Thomas
Og du har fuldstændig ret jeg har da også som pædagog beriget min søn
med en livs lektie om at man ikke kan styre den cykel man sidder bag

Mange tak for hjælpen ¨

Fredsommeligst
Per