Bedste Rainbow 6-agtige spil i multiplayer
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-04-06 19:55

Hvilket (helst nyere) Raindow 6-agtige spil fungerer bedst i multiplayer i
coop-mode, altså hvor det ikke er deathmatch eller teammatch?
Det må da også gerne have en god singleplayer-del :)

Fra : Dorph

Dato : 24-04-06 07:56

Ghost Recon serien har altid været god i multi-coop.
Den nye Ghost Recon2 til pc udkommer om ca.14dage.
Det spil som jeg har haft allermest ud af i coop multi
har været Hidden & Dangerous, det har jeg og en
buddy moret os med dagevis (måske mere om natten).
Det er ganskevist ikke nyt - til gængeld er der blevet
gratis nu - søg efter "Hidden & Dangerous Deluxe"
http://www.gathering.com/hd2/hddeluxe.html f.eks

D: