BF 2 fryser
Fra : Mikkel Skou

Dato : 20-04-06 12:45

Hi there!

Davs

Jeg har fået et temmelig stort problem med mit BF på det sidste...

Der er 2 problemer;

1. Spillet afsluttes og går til desktop så snart jeg prøvet at starte det
(singleplayer) - jeg når til "Starting server"-skærmen, og herefter sendes
jeg til skrivebordet uden fejlmeddelelse eller lignende.

2. Spillet fryser. Dette sker oftest mens den loader, eller lige når loading
er fuldført. Desuden fryser den ca 3 ud af 4 gange hvor det rent faktisk
lykkes mig at starte spillet - efter jeg har spillet 5-6 minutter.

Mit system;
Athlon XP2100+ (Jow jow, men den har kørt det før, hehe)
768 mbram
Radeon 9550 med Catalyst 6.4

Nogen forslag? :)

P.F.T.,
Mikkel Skou

Fra : BuFFerz

Dato : 20-04-06 12:59

> Nogen forslag? :)

Har prøvet noget ligne.

Løsningen for mig var at slette spillet, geninstallere og patche igen.

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 20-04-06 13:05

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> wrote in message
> [...]
>
> 2. Spillet fryser. Dette sker oftest mens den loader, eller lige når
> faktisk lykkes mig at starte spillet - efter jeg har spillet 5-6 minutter.

Jeg har prøvet akkurat det samme og i mit tilfælde viste det sig at være et
grafikkort driver problem. Jeg kan ikke lige huske om jeg skiftede til nyere
eller ældre drivere, men mener det var nyere. Mit kort var dog Nvidia.

Fra : Martin

Dato : 22-04-06 08:21

> [...]

> 2. Spillet fryser. Dette sker oftest mens den loader, eller lige når
> faktisk lykkes mig at starte spillet - efter jeg har spillet 5-6 minutter.

Hvis ikke det hjælper at opdaterer eller geninstallere DirectX og
grafikdriverne, så prøv at reducere skærmopdateringshastigheden og/eller
Hardwareaccelerationen for at se om det hjælper inden du gør noget andet.

Hvis du skal geninstallere et spil, er dette en god måde at gøre det på :
1. Afinstaller spil / patch.
2. Kør diskoprydning.
3. Defragmenter harddisk.
4. Geninstaller spil / patch.

Desuden anbefaler jeg følgende :
1. Deaktiver automatisk opdatering for div. programmer.
2. Vælg *programkontrolleret* for Anti-Alias og Anisotropisk Filtrering i
egenskaber for skærm.
3. Deaktiver antivirus men ikke firewall ved onlinegaming.

> Mit system;
> Athlon XP2100+ (Jow jow, men den har kørt det før, hehe)
> 768 mbram
> Radeon 9550 med Catalyst 6.4

Flere Ram vil bestemt gøre en forskel idet 1Gb Ram anbefales af EA - 2Gb er
klart det bedste.

Hilsen Martin

..

..