Tomb Raider Legends færdig *SPOILER WARNIN~
Fra : Silver

Dato : 19-04-06 20:08

Davs til folk som har gennemført TRL (forhåbentlig, ellers er det sgu jeres
egen skyld i læser dette efter de seriøse spoiler warnings der er givet...)

Den slutning i spillet lægger da gevaldigt op til en efterfølger, syntes
næsten at det var et antiklimaks at gøre det færdigt da der har været nogle
rigtig fede mellemsekvenser rundt i spillet så den slutning var da lidt tam
hvor det viser sig at moderen er i live og befinder sig i Avalon.

Godt nok har vi højst sansynligt en kanonflot slutning til gode i Legends 2
eller hvad en eventuel efterfølger eller udvidelse vil hedde.

Men ok, selve gameplayet og sceneriet gør at den tamme slutsekvens i høj
grad opvejes. Det er længe siden jeg har været så underholdt af et spil,
udover Prince of Persia - Two Thrones som jo osse benytter sig af samme
teknik til gennemførelse af spillet, og det kan jeg VARMT anbefale hvis man
er blevet hooked på Tomb Raider her. Næsten samme spil oplevelse kan jeg
garantere.

Jeg er ikke så meget inde i de tidligere udgivelser af Tomb Raider men er
nogen af dem fortsættelser af gamle TR udgivelser?

Jeg har snuset lidt rundt forskellige steder men har ikke lige kunne finde
noget om en udgivelses dato på en eventuel opfølger eller udvidelse, men med
den slutning her så er de højst sansynligt i fuld gang med det, eller måske
endda så langt at det er finpudsning af et næsten færdigt produkt.

Glæder mig :)

Mvh
Silver.

Fra : Uldsokken Arne Swift~

Dato : 20-04-06 22:57

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> måske
> endda så langt at det er finpudsning af et næsten færdigt produkt.

Hvor meget spoiler mener du lige der er i det?

Fra : Silver

Dato : 23-04-06 14:50

"Uldsokken Arne Swiftwind" <a@a.a> skrev i en meddelelse

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvor meget spoiler mener du lige der er i det?

Det ovenfor og at slutningen var lidt kedelig. Det er nok træls at få at
vide midt i spillet for folk som måske forventer en mega boss gigant finale
med fyrværkeri og lign. Mange spil går jo netop efter sådan noget.

Silver.

Fra : CasperR

Dato : 22-04-06 11:40

> [...]
> måske
> endda så langt at det er finpudsning af et næsten færdigt produkt.

Spillet får det til at virke som at der kommer endnu en i serien ja.
Men er jeg den eneste som syntes at det var alt for nemt? det tog lige over
7 timer her. Kunne dog gøres meget hurtigere.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Silver

Dato : 23-04-06 14:47

> [...]
over
> 7 timer her. Kunne dog gøres meget hurtigere.

Jep jeg gennemførte det osse ret hurtigt, men sad dog fast nogle få steder i
et stykke tid :)

Kunne godt have været længere i stil med Prince of Persia serien.

Mvh
Silver.