BF2 er det snyd ???
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 18-04-06 08:27

Jadav!

ja ja, det kan godt være det bare er mig der ikke er dygtig nok (c:

Hvis man læser på en eller anden hjemmeside jeg ikke lige kan huske hvad
hedder ( noget med geek ), der står at med det eller et andet våben skal man
ramme en person uden skudsikkervest 4 gange og 6 hvis de har.

Så langt så godt!

Jeg kan se at jeg rammer der kommer et kryds i mit trådkors når kuglen
rammer, men de dør ikke, så skyder de og så dør jeg ?

jeg spillede support eller hvad det nu hedder og jeg ramte vedkommende mange
gange, hvad han var ved jeg ikke lige, han kunne være snipper, deres væben
slår hårdt det ved jeg godt!

det virker lidt skummel !!!!!

Er det snyd, eller var det et heldigt skud ??????

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : BuFFerz

Dato : 18-04-06 09:24

> ramme en person uden skudsikkervest 4 gange og 6 hvis de har.

Har ikke kørt noget om at man har vest på i BF2

> jeg spillede support eller hvad det nu hedder og jeg ramte vedkommende mange
> gange, hvad han var ved jeg ikke lige, han kunne være snipper, deres væben
> slår hårdt det ved jeg godt!

fx:

Supports våben har ca [25] i damage
http://wiki.bf2s.com/weapons/light-machine-guns/m249-saw

Sniperens våben har [95-190] i damage
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/m95

(Og headshot hjælper en del)

> Er det snyd, eller var det et heldigt skud ??????

Hm næ, sådan er spillets regler bare ;)

Fra : FedeDorit

Dato : 18-04-06 11:00

"Hans Nikolajsen" <j@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> væben slår hårdt det ved jeg godt!
>
> det virker lidt skummel !!!!!
>
> Er det snyd, eller var det et heldigt skud ??????

Support våbnet er ikke særligt præcist...og slet ikke på lang afstand.Det er
bedst til at ligge og give dække til andre ......desuden rammer man bedre
når man ligger ned,man rammer ikke meget hvis man hopper rundt samtidigt.