Medal of honor Spearhead artifacts
Fra : Silver

Dato : 16-04-06 22:05

Davs gruppe.

Jeg gamer normalt Tomb Raider Legends på den ene af mine stationære
computere, men når jeg så slapper af foran den bærbare så hygger jeg mig med
en gang Medal of Honor Spearhead.

Nu er det så sådan at jeg får nogle meget underlige artifacts i form af
store grå firkanter som kan variere i størrelse.

Jeg har postet et screenshot i dk.binær hvor jeg lige har skudt en salve af
ind i en ladedør, det sker kun når der bliver skudt i spillet.

Mit system består af...

Intel Celeron 1.3 Ghz CPU
Intel855 gfx 64 mb shared
512 mb ram
onboard lydkort (d'uh..)

De sidste drivere til lydkort, cpu og gfxkortet er ret gamle men mener ikke
Fujitsu Siemens laver opdateringer til deres C1110 bærbare mere.

Håber en kan hjælpe mig her.

Mvh
Silver.

Fra : Silver