Tomb Raider Legend Problem
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 14:25

Den store slange til sidst i England hvad kan man gøre her.

Har prøvet at skyde på de klokker som så giver en lyd fra sig og herefter
har man trukket de burer ned som skal dræbe slangen men det virker ikke, kan
ikke få burerne til at ramme slangen.

Skal man stå et specielt sted når man skal gøre det.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Kim

Dato : 14-04-06 16:03

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev

http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/index.html

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 16:13

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> "kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev
>

> http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/index.html

Den walkthrough har jeg fulgt, men jeg kan ikke få det til at virke, jeg kan
ikke få de dimser der skal ramme slangen til at ramme.

skal man stå et bestemt sted for at det virker.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Silver

Dato : 15-04-06 20:15

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> ikke få de dimser der skal ramme slangen til at ramme.
>
> skal man stå et bestemt sted for at det virker.

Har samme problem, har forsøgt at time det så de ramte på forskellige
tidspunkter efter hvor hovedet er men uden held.

Håber en kan hjælpe til her.

Mvh
Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 21:17

> [...]
> kan ikke få burerne til at ramme slangen.
>
> Skal man stå et specielt sted når man skal gøre det.

Der må være en der har en tip til denne scene, jeg kan ikke komme vidre,
hjælp.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : René Lønstrup

Dato : 18-04-06 21:50

kimila wrote:

> Der må være en der har en tip til denne scene, jeg kan ikke komme
> vidre, hjælp.

Jeg er ikke lige klar over om der er et vist antal gange man skal ramme
klokkerne, men jeg blev ihvertfald bare ved med at skyde på dem, indtil
slangen vendte sig for at kigge på dem. Her drejer det sig så om at skynde
sig at få trukket i håndtaget så buret når at ramme slangen inden den taber
interessen..

Det tog mig noget tid at finde rytmen, men herefter var det faktisk ret
hurtigt overstået..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 10:36

> [...]
> taber interessen..
>
> Det tog mig noget tid at finde rytmen, men herefter var det faktisk ret

Det var sådan det skulle gøres, så tak for hjælpen.

Man skal bare skyde på klokkerne indtil slangen kikker og så herefter rive i
håndtaget.

Har man fundet rytmen er der rimelig nemt.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk