Godfather The Game hjælp
Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-04-06 21:22

Hvordan kommer man ud af bilerne igen ?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 21:33

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer man ud af bilerne igen ?

I det spil jeg har købt og betalt for trykker man bare på mellemrumstasten

FRank

Fra : OliMic

Dato : 12-04-06 22:24

Din downloadede version har et problem med cracket.
Brug den originale exe-fil, så kan du komme ud igen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-04-06 01:02

<------------->
> Din downloadede version har et problem med cracket.
> Brug den originale exe-fil, så kan du komme ud igen
<------------->
Hmmmm... klogt svar
Iq under gennemsnittet

Fra : Diablo

Dato : 12-04-06 22:44

Køb spillet, eller google dit prob

PS: et hint er at den "crackede version" har et lille tvist, f.eks ind og
udstigning af biler.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-04-06 01:05

> PS: et hint er at den "crackede version" har et lille tvist, f.eks ind og
> udstigning af biler.
Takker, havde brugt en no-cd fra www.gamecopyworld.com
slettede spilet og instalere det igen.. nu virker det sørme *G*