Trådkors i mohaa
Fra : Hagar

Dato : 11-04-06 20:29

Hej gutter

Jeg mener at have læst et eller andet sted at man kan skifte trådkorset til
sniper riflen i mohaa, men kan man det ? Er der en der måske kan forklare
mig hvordan, eller har et link til det ?
Er det i øvrigt snyd at gøre det ?
Jeg har fundet nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at prøve af her
http://www.opticsplanet.net/swarovski-riflescopes.html

Hagar

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-04-06 10:14

Hagar wrote:
> [...]
> Er det i øvrigt snyd at gøre det ?
> Jeg har fundet nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at prøve af her

Jeg mener det virker i singleplayermode, men oftest vil det ikke fungere
i multiplayer. De fleste servere spærrer for custom dele, altså
uniformer, trådkors osv så du vil slet ikke kunne komme ind på en server
hvis du har ændret noget.

Fra : TommyF

Dato : 12-04-06 22:48

On Wed, 12 Apr 2006 11:13:41 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>i multiplayer. De fleste servere spærrer for custom dele, altså
>uniformer, trådkors osv så du vil slet ikke kunne komme ind på en server

Ja, drop at lave om på din standart installation, det betraktes som
snyd eller fusk og flere og flere steder ryger du af hvis din standart
installation er ændret.

Eventuelt lav to Moh dir, en du gamer online som er ren, og en du kan
modde som du vil til privat brug.

Fra : Hagar

Dato : 13-04-06 00:22

> [...]
> trådkors osv så du vil slet ikke kunne komme ind på en server hvis du har

Så gider jeg ikke "besværet" hvis det betragtes som snyd. Det er mig en
fornøjelse at spille, især hvis der kommer et par stykker der snyder, og så
gøre livet surt for dem.

Jeg syntes i øvrigt ikke det er meget man hører om klaner her i gruppen, og
udvekslinger dem i mellem, og det er så ikke kun MOHAA jeg tænker på.
Findes der i øvrigt noget sted hvor man kan se en liste over danske klaner
inden for fps spil ?

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 13-04-06 15:58

> [...]
>udvekslinger dem i mellem, og det er så ikke kun MOHAA jeg tænker på.
>Findes der i øvrigt noget sted hvor man kan se en liste over danske klaner

Faktisk bare at ændre det normale hvide sigtekors til eks en rød dot
er ikke velset.

Bare søg efter deres navne på en søgemaskine, der er masser af steder,
kig ind hos os på ww.thelastdanes.dk.

X-OUT