Tomb Raider Legend Walkthrough and Game Gu~
Fra : Kim

Dato : 11-04-06 20:26

Fandt lige denne hvis nogen får problemer:

Tomb Raider Legend Walkthrough and Game Guide
Featuring All Secrets & Hidden Rewards

01 - Bolivia - Tiwanaku
02 - Peru - Return to Paraiso
03 - Japan - Meeting with Takamoto
04 - Ghana - Persuing James Rutland
05 - Kazakhstan - Project Carbonek
06 - England - King Arthur's Tomb?
07 - Nepal - The Ghalali Key
08 - Bolivia - The Looking Glass
Croft Manor Walkthrough

http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/index.html

Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 12-04-06 20:58

Hehe takker Kim, jeg har selv ledt efter en walkthrough men fandt desværre
ikke nogen de steder jeg kiggede.

Dog vil jeg mene at i skulle tage at lægge den til side og først når i
bliver rigtig knotten over at en bestemt gåde eller boss ikke kan besejres
så finde den frem og KUN lige undersøge om man gør noget galt eller mangler
noget for at komme videre.

Spilleoplevelsen bliver så meget bedre når det kun bruges sådan :)

Mvh
Silver.