Hvilket spil
Fra : Bare min mening

Dato : 11-04-06 06:38

Hvilket spil skal jeg vælge hvis jeg skal have lidt gys og gru..
Det skal ikke være splatter, men gerne hvor man til tider får et chok eller
næsten bliver bange for at fortsætte.

Nogle forslag til et godt spil?

Det er ligemeget hvad det kræver af pc'en da jeg er ved at bygge en
monster-maskine.

Rap.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-04-06 13:40

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten bliver bange for at fortsætte.
>
> Nogle forslag til et godt spil?
>
> Det er ligemeget hvad det kræver af pc'en da jeg er ved at bygge en

Half life 2, måske? Så får du også testet din maskine.

/Ole

Fra : Lars

Dato : 11-04-06 15:15

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> wrote in message
> Half life 2, måske? Så får du også testet din maskine.

Hvad med Doom 3? jeg syntes da også det kunne virke lidt spændene nogle
steder
vh Lars

Fra : Lasse

Dato : 11-04-06 15:23

Bare min mening wrote:
> [...]
>
> Nogle forslag til et godt spil?
>
> Det er ligemeget hvad det kræver af pc'en da jeg er ved at bygge en

F.E.A.R. ville være mit bud.

Lasse

Fra : Bare min mening

Dato : 11-04-06 16:28

OK. men jeg var nu mere ovre i en anden genre. Spillede engang et spil hvor
en dreng render rundt og leder efter en pige. Både i nogle huse, men også
ved en så med tåge. Husker at jeg sad og spillede det og pludselig hørte
fodtrin bag mig (har 5.1 sorround)....der blev jeg sgu lidt nervøs.

Men altså en genre som adventure end action.

Ralph.

Ps: tak for jeres svar alligevel.

Fra : Lasse

Dato : 11-04-06 16:33

Bare min mening wrote:
> [...]
> sgu lidt nervøs.
>
> Men altså en genre som adventure end action.

Far Cry kunne du også spille der er helt klar action.

Lasse

Fra : Bare min mening

Dato : 11-04-06 17:08

Ok....men læser du ikke hvad jeg skriver ???????????????????????

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:46

> [...]
> ved en så med tåge. Husker at jeg sad og spillede det og pludselig hørte
> fodtrin bag mig (har 5.1 sorround)....der blev jeg sgu lidt nervøs.

Det er nok Silent hill du taler om.

Du skulle tage og prøve Resident Evil serien, her er der masser af gys og
chock.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-04-06 00:04

Bare min mening wrote:

> [...]
> huse, men også ved en så med tåge. Husker at jeg sad og spillede det
> og pludselig hørte fodtrin bag mig (har 5.1 sorround)....der blev jeg

Det er godt nok mere action and adventure

Men prøv at investere i det originale HL og installere They Hunger ovenpå
They Hunger er noget af det bedste jeg har spillet mht atmosfære
http://manke.planethalflife.gamespy.com/

Grafikmæssigt er det en ældre ting :)

Manke arbejder på en nyere version til HL2
http://www.blackwidowgames.com/

Ellers kan du kaste dig over Vampire The Masquerade: Bloodlines
http://www.activision.com/en_US/game_specific/187db828-31bb-4a15-83cc-f7158b1b0874.html

NB Spillet er lidt buggy - men god stemning

- Peter

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-06 10:31

> [...]
> fodtrin bag mig (har 5.1 sorround)....der blev jeg sgu lidt nervøs.
>
> Men altså en genre som adventure end action.

Hvad med Dracula? Det er da godt nok 3-4 år gammelt, men det så meget godt
ud da jeg fik det. Desværre kunne min maskine dengang ikke trække det, og i
dag ved jeg ikke hvor det ligger, så det er meget begrænset hvor meget jeg
fik det spillet. Men der er sikkert nogle herinde der kan fortælle om det er
værd at bruge tid på.

mvh
Kim

Fra : steffendenize

Dato : 12-04-06 20:36

Jeg ville også anbefale Silent Hill. Ellers er der Post Mortem som
også fik mig til at sidde på yderligt på stolen. Post Mortem er
klassisk adventure.

/steffen

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 13-04-06 16:16

> Hvilket spil skal jeg vælge hvis jeg skal have lidt gys og gru..
> Det skal ikke være splatter, men gerne hvor man til tider får et chok
> [...]
De gamle Alien spil var der godt gys i, især hvis filmene 1 og 2 blev set
først.

Fra : Søren Larsen

Dato : 14-04-06 10:09

"Flemming M. Hansen" <boole@sol.dk> skrev i en meddelelse

> De gamle Alien spil var der godt gys i, især hvis filmene 1 og 2 blev set
> først.

Undying

Var det ikke noget med at det var Clive Barker der havde lavet det...

Det er fandme uhyggeligt du