Widescreen og WoW
Fra : Morten Koch

Dato : 08-04-06 13:34

Hej NG'er.

Kan man udnytte en widescreen skærm til World of Warcraft og andre af den
type spil ??
Eller er spillets opløsning låst til de kendte standarder.

Den skærm jeg har i tankerne kører 1440x900.
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=290311&gruppe=35&Extended=0&Show_description=1

Mvh Morten

Fra : BorreBoy

Dato : 09-04-06 09:44

"Morten Koch" <mkoch.antispam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> type spil ??
> Eller er spillets opløsning låst til de kendte standarder.
>
> Den skærm jeg har i tankerne kører 1440x900.

Jeg spiller WoW i 1680 * 1050. Det kører fint.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-04-06 16:12

"BorreBoy" <borre@xxxlucasfilm.dk> wrote in message

> Jeg spiller WoW i 1680 * 1050. Det kører fint.

Er den indstilling i WoW eller er det noget du selv har fixet ? F.eks.
findes den ikke i NFSMW og jeg kunne godt tænke mig at vide om det er noget
man kan fixe på en eller anden måde.

Mvh
Henrik

Fra : BorreBoy

Dato : 12-04-06 05:08

"Henrik Sahl" <sahl@FJERNDETHERsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> findes den ikke i NFSMW og jeg kunne godt tænke mig at vide om det er
> noget man kan fixe på en eller anden måde.

Den vælges uden problemer i WoW.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 12-04-06 10:34

> Den vælges uden problemer i WoW.
øv, jeg havde håbet at det ikke var spilafhængigt.

Mvh
Henrik