STEAM ? - Skal man have cd-key for at lave~
Fra : Peter

Dato : 07-04-06 20:15

Hej Alle

Jeg vil gerne lave en dedicated STEAM server, men skal man have en cd-key
til dette ???

Det er jo lidt fjollet, når jeg skal bruge min cd-key på den computer som
skal spille på netværket !!!!

Er der nogen der ved besked ??

Tak

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-04-06 22:11

Peter wrote:

> Jeg vil gerne lave en dedicated STEAM server, men skal man have en
> cd-key til dette ???

Nope

- Peter

Fra : Jubii

Dato : 07-04-06 22:13

On Fri, 7 Apr 2006 21:15:07 +0200, "Peter" <Peter@Wings.com> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>til dette ???
>
>Det er jo lidt fjollet, når jeg skal bruge min cd-key på den computer som

Jeg kan ikke tro du skal bruge din key mere end een gang. Har du en staem konto
er du jo "godkendt" bruger.

Her er hvad steam siger inden ds installeres.

Dedicated Server
The "Dedicated Server" is a program which hosts a networked Steam game either on
a private LAN or on the Internet. (If you just want to play Steam games, you
don't need the Dedicated Server -- you can join online games by clicking on
"Servers" in the Steam menu.)

If you do want to run a game server and have other people connect to your server
via a network, the easiest way to run a server is to click the "Download and
Install" button below, which will add the Dedicated Sever to your "My Games"
list. You'll be up and running in minutes.

Advanced users can also run a Dedicated Server under the Linux operating system.
Click here to download the Linux version.

Note that when running any version of the Dedicated Server, a certain amount of
network configuration (opening ports, etc) may be required.

NOTE: Clicking the button below will install the Half-Life Dedicated Server, not
the newer Source Dedicated Server.

Jeg skulle ikke på noget tidspunkt skrive en key for at køre serveren.

Fra : Peter

Dato : 07-04-06 22:46

Perfekt - Tak skal I have...

Nu skal jeg bare have styr på det der AMXmodX....Kan I hjælpe der ???

Tak

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-04-06 08:27

Peter wrote:

> Nu skal jeg bare have styr på det der AMXmodX....Kan I hjælpe der ???

http://www.amxmodx.org/

- Peter