LAN CS STEAM Party uden INTERNET !!! Hjælp~
Fra : Peter

Dato : 07-04-06 09:04

Jeg har et kæmpe problem - spørgsmål....

Situationen:

På Mandag-Tirsdag vil jeg sammen med en god ven arrangere et
computerarrangement for byens børn....
Der bliver ca. 30 børn. (mellem 4.kl og 7.kl)
Jeg forventer, vi primært kun skal spille Counter-Strike.
Hardware er på plads - Jeg har lånt flere gode computere og switch, kabler,
strøm med mere - er også på plads.......

MEN: Det store problem er - Der hvor vi skal holde det, er der ikke noget
Internet !!!

Jeg mener, at vi godt kan gennemføre det, men min ven er mere usikker....

Han mener, at hvis nogle af børnene, ikke har den samme STEAM version, vil
det ikke kunne lade sig gøre !! -Han er meget negativ over for, om det kan
lade sig gøre...........

Jeg håber på, at det er muligt - på en eller anden måde - at lave 3
Counter-Strike servere som alle kan spille på.
2 servere der kører konkurrencerne (her skal anvendes AMXmodX til at styre
kampene, ikke ??)
1 server, som er den alle spiller på, hvis de ikke lige er inde og spille
konkurrnce på en af de to andre.....

Under alle omstændigheder - er det vigtigste - at ALLE BØRNENE kan spille CS
mod hinanden....

Kan I forstå mine problemer/frustrationer ???

Spørgsmål:

Kan jeg lave en Dedicated CS 1.6 STEAM server 100 procent offline ??
(det er vel STEAM, det skal køres igennem ikke - Kan man overhovedet spille
CS uden at bruge STEAM mere ???)

KAn alle logge på denne server, eller rettere sagt: Hvem kan ikke ??
- Skal de have STEAM og hvis ikke, kan de få det installeret via cd.... og
hvad hvis de ikke lige har en registreret version af CS ??
Hvad med dem der ikke har STEAM installeret ?? (hmm.... er der overhovedet
nogen, nu til dags, der ikke har det ??)

Kan man ikke opdatere STEAM via CD, Så alle har samme version ??

Åhhh... Håber I kan hjælpe med et super positivt svar.......

Tusind tak - og hav en god dag....

Med Venlig Hilsen

Peter

Fra : FedeDorit

Dato : 07-04-06 12:28

"Peter" <Peter@Wings.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man ikke opdatere STEAM via CD, Så alle har samme version ??
>

> Åhhh... Håber I kan hjælpe med et super positivt svar.......

Som udgangspunkt skal man have den samme version af steam...både som server
og klient....ved godt det koster penge,men hvad med en Netcafe?? Personalet
ville sikkert være behjælpelig med at lave et "lukket" netværk til
børnene...