BF2 og Joystick
Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 06-04-06 12:15

Er det ikke muligt at anvende joystick når man skal flyve?

Jeg har været inde i controls, men her blive axe 2 kun registreret.
Jeg har et Logitech Wingman Force 3D.
Jeg kan heller ikke få den til at registrer at den skal give gas med
"Skyderen" på siden, som vel egentlig er beregnet til dette.

Det ville jo være svært dejligt hvis det kunne virker sammen med BF2.

Mikael

Fra : FedeDorit

Dato : 06-04-06 14:27

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

"Skyderen" på siden, som vel egentlig er beregnet til dette.

Det ville jo være svært dejligt hvis det kunne virker sammen med BF2.

Man kan sagtens bruge joystick til BF2..jeg gør det selv..et gammelt Saitek
Cyborg 3D Gold USB....men det kan være lidt tricky at få til at virke.

Du skal:
1. Tjekke at det fungerer 100% med Windows.Ind i Kontrolpanel->Spilleenheder
og test/kalibrer det der,så du kan se at alle knappper/slidere virker.
2. I BF2 Controls under Aircraft/Chopper starter du med at slette de knapper
som er valgt som default ved at klikke på dem og trykke ESC-knappen.
Derefter starter du fra BUNDEN af controls og klikker/aktiverer de forsk.
knapper/slidere.

Hvis du starter fra TOPPEN så får du sikkert en "Ducplicate Controls in
BLABLA" eller lign.

Det er sådan jeg skal sætte mit op før det virker 100%.

Hvis det stadig fejler,så prøv www.bfgeeks.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 06-04-06 19:01

[...]

--------------------------------------

Jeg har det samme joystick, dog uden force feedback..
Og det virker problemfrit i BF2!

Du skal bare holde joysticket/aksen i positionen i nogen sekunder før
spillet reagerer i menuen!
Hvis det hele virker fint i kalibreringen burde det også virke i spillet...

Brian

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 06-04-06 21:04

Mange tak. Det hjalp.

Men de er da stadig svære at styre, men jeg må jo bare øve mig lidt.