Tomb Raider Legends hjælp!
Fra : Silver

Dato : 03-04-06 19:43

Davs!

Jeg er kommet til hulen hvor man skal flytte 3 kasser over nogle
trædenøgler, det er osse lykkedes mig, og jeg er kommet op til døren jeg så
har åbnet, når jeg går ind i gangen efter døren så begynder gulvet at åbne
ud til siden og der kommer nogle store knive ned fra loftet, jeg styrer så
ikke Lara mere men skal tilsyneladende trykke på taster så hun undgår de
fælder der findes der.

Den første pil peger nedaf og det betyder velsagtens at hun skal lave et
rullefald, pilen får en rød cirkel over sig hvis man ikke er hurtig nok og
det er osse lykkedes mig at undgå den cirkel, men Lara bliver alligevel hver
gang skåret til shishkebab.

Hvad gør jeg forkert?

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 03-04-06 19:49

Nevermind, er kommet videre, skulle trykke frem samtidig med ned for at lave
rullefaldet og osse hoppet derefter og kom så igennem tunnelen.

Mvh
Silver.

Fra : Kim

Dato : 04-04-06 17:54

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev
> Nevermind, er kommet videre, skulle trykke frem samtidig med ned for at
> lave
> rullefaldet og osse hoppet derefter og kom så igennem tunnelen.

Den er for sej :(

Gider du lige præcisere hvordan du præcist trykkede og hvornår ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 04-04-06 18:01

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev
> Nevermind, er kommet videre, skulle trykke frem samtidig med ned for at
> lave
> rullefaldet og osse hoppet derefter og kom så igennem tunnelen.

Man kan da ikke se om hun laver et rullefald i den
filmsekvens hvor hun løber eller hva ?
Vi kan ikke.
Udenfor gangen kan vi sagtens lave rullefald løbende,
samt flyvende/hoppende fremad forlæns rullefald.

Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 05-04-06 18:11

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi kan ikke.
> Udenfor gangen kan vi sagtens lave rullefald løbende,
> samt flyvende/hoppende fremad forlæns rullefald.

Idet pilen der peger ned dukker op skal i trykke den tast i har valgt til
crouch, min er C, og så lige efter trykke lige frem som er W ved mig,
derefter kommer filmsekvensen hvor hun laver rullefaldet og dernæst skal hun
hoppe.

Held og lykke :)

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 07-04-06 20:28

> [...]
> crouch, min er C, og så lige efter trykke lige frem som er W ved mig,
> derefter kommer filmsekvensen hvor hun laver rullefaldet og dernæst skal

Erh....sorry, det er selvfølgelig S i skal trykke og W henholdsvis.

Mvh
Silver.

Fra : Kim

Dato : 08-04-06 09:37

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev
> hun
>
> Erh....sorry, det er selvfølgelig S i skal trykke og W henholdsvis.

nå...
Vil det sige:
1.Når filmsekvemnsen starter.. så trykker man med det samme frem - W
2. Idet pilen der peger ned dukker op skal crouch - S
imens man trykker W eller kun S ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 08-04-06 09:49

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev
> hun
>
> Erh....sorry, det er selvfølgelig S i skal trykke og W henholdsvis.

Default er Crounch/Roll sat til F og frem W tilbage S
venstre A og højre D
Hvad er grunden til at du har sat Crounch/Roll til S ?
Hvad går du så tilbage med ?

Man løber ind i gangen med W
Holder fingeren på W
Filnsekvensen starter, holder stadig fingeren på W
Når pilen dukker op ( pil ned ) trykker vi på F samtidig med
vi holder stadig fingeren på W ...

Gør man det uden for gangen laver hun et forlæns rullefald.

Nogen gange kommer der et rødt symbol ovenpå pilen
der peger ned, ligesom et forbudt skilt...
hvad betyder det ?
Vi har nu prøvete i 3 dage og kan ikke komme vidre, heller
ikke på den letteste Level :(

Kan nogen hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 08-04-06 20:37

> Kan nogen hjælpe ?

Jeg tendens forklare mig har en at til forvirret......

du skal trykke ned og ikke crouch, det var den fejl jeg prøvede at forklare
mig ud af, når pil ned viser sig skal du trykke på den du har til at hun går
tilbage, jeg bruger A,D,S og W til at bevæge mig med og der er S nedaf, det
er hvad man skal trykke.

Når du har trykket på tasten kommer der et lille pling sound der fortæller
dig at den er registreret og filmsekvensen går videre. Og dernæst viser der
sig en pil op og der trykker man så frem (W) og der kommer igen et pling. Og
så er man igennem.

Håber det virker for jer denne gang og glæd jer, spillet er simpelthen for
fedt, med kanonflotte steder og vilde gåder der skal løses!.

Mvh
Silver.

Fra : Kim

Dato : 04-04-06 07:55

> [...]
> Jeg er kommet til hulen hvor man skal flytte 3 kasser over nogle
> trædenøgler, det er osse lykkedes mig, og jeg er kommet op til døren jeg

Hvordan fik du de 2 kasser op på det gulv
hvor de 3 trædenøgler er ?

Min datter har prøvet med den vippe der er men kan ikke :(

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 14:42

>Hvordan fik du de 2 kasser op på det gulv hvor de 3 trædenøgler er ?
>Min datter har prøvet med den vippe der er men kan ikke :(

Forudsat det er samme rum som i demoet, så skal det kunne lykkes med
vippen. En kasse op på den ende af vippen der er nærmest det gulv,
hvor de skal op. Lara kravler op, og render helt op den den forhøjning
der er, og hopper ud på vippen. Dermed skulle du gerne få kassen op.

Mvh Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Silver

Dato : 04-04-06 17:28

> [...]
> hvor de skal op. Lara kravler op, og render helt op den den forhøjning
> der er, og hopper ud på vippen. Dermed skulle du gerne få kassen op.

Præcist