Godfather Sider Fast HJÆLP
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-04-06 15:55

hejsa

ja nu har jeg prøvet og prøvet og kan ikke hitte ud af hvad jeg skal gører.
Det er hvor jeg skal snige mig ind i et hus hvor jeg har en med så bærer på
en pakke, vi må ikke blive opdaget af vagter/politi for så slå de alarm.
vi skal ind i soverværlset med pakken.
men jeg bliver hele tiden opdaget.
hvilken vej skal jeg gå eller hvordan skal jeg gører det uden at blive
opdaget ??
håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : guf

Dato : 03-04-06 16:24

Ha' lidt tålmodighed og snig dig ind på vagterne bagfra og dræb dem med
garrotten.

Guf

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-04-06 17:00

ok jeg vil forsætte, har du genemført spillet

og er der meget langt igen

Fra : guf

Dato : 04-04-06 14:36

Jeg har spillet ca. 20 tilmer effektivt. jeg er soldat og har overtaget
Brooklyn men der er stadig langt igen.