godfather spillet
Fra : Jubii

Dato : 03-04-06 08:05

Hvordan køber man nye skjulesteder? Rang fremmed.
Manualen siger, det gør man bare, men der er ikke nogen døre at åbne de steder
der er markeret som skjulested.

Fra : guf

Dato : 03-04-06 09:49

Du går op på etagerne til du finder en dør med et grønt husskilt og hvis du
har penge nok kan du købe skjulestedet.

Guf

Fra : Jubii

Dato : 03-04-06 12:18

On Mon, 3 Apr 2006 10:48:52 +0200, "guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote:
in dk.spil.computer
>Du går op på etagerne til du finder en dør med et grønt husskilt og hvis du
>har penge nok kan du købe skjulestedet.

Hvilke etager?
Og de steder der skulle være skjulesteder er markeret på kortet men ikke i
spillet, undtaget det man starter med.

Fra : guf

Dato : 03-04-06 16:22

Det er som regel hoteller (et lille grønt hus på dit kort) og du skal nok
lige overtage forretningen fra en revaliserende familie.

Fra : Jubii

Dato : 04-04-06 10:11

On Mon, 3 Apr 2006 17:21:41 +0200, "guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote:
in dk.spil.computer
>Det er som regel hoteller (et lille grønt hus på dit kort) og du skal nok
>lige overtage forretningen fra en revaliserende familie.

Det er vist længe siden du har set kortet i spillet og den signaturforklaring
der hører til.
Fik et bedre og mere omfattende svar i EA forum.

Fra : guf

Dato : 04-04-06 14:39

Bevars, hvis det skal være med den på.
Godt ord igen, skipper.

Fra : Kenneth

Dato : 04-04-06 19:53

> [...]
> signaturforklaring
> der hører til.
> Fik et bedre og mere omfattende svar i EA forum.

Selv tak for hjælpen.

Mvh Kenneth

Fra : Jubii

Dato : 05-04-06 11:29

On Tue, 4 Apr 2006 20:53:04 +0200, "Kenneth"
<admin.removethis@dwmnet.sytes.removethis.net> wrote:
in dk.spil.computer
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
>
>Selv tak for hjælpen.

Hvilken hjælp? Din står hvor? Og den meget ubehjælpsomme "hjælp" guf har skrevet
kalder du for hjælp? Spillet virker meget komplekst og manualen er en vittighed.

Hjælp til et sådant spil er ikke 1 liniers. Hvis man ikke vil hjælpe mere end
det så er det bedre ikke at skrive noget. Resultatet er det samme, nemlig at man
søger hjælp andet sted. Så vær du blot ironisk, det får du ingen point af.

Fra : Kenneth

Dato : 05-04-06 20:16

> Hvilken hjælp? Din står hvor? Og den meget ubehjælpsomme "hjælp" guf har
> skrevet
> kalder du for hjælp? Spillet virker meget komplekst og manualen er en
> vittighed.

Du brokker dig over at han ikke hjælper dig godt nok...
du fortæller at du selv har fået noget bedre at vide fra
ea´s forum og så vil du ikke engang dele det med os andre.
Derfor skrev jeg selv tak.

Mvh Kenneth

Fra : Jubii

Dato : 06-04-06 14:53

On Wed, 5 Apr 2006 21:16:02 +0200, "Kenneth"
> [...]
>du fortæller at du selv har fået noget bedre at vide fra
>ea´s forum og så vil du ikke engang dele det med os andre.

Ja det var jo dumt af dig ik'
Der findes en sætning der passer på den slags. "skidt ind giver skidt ud"

>Mvh Kenneth

Mit spørgsmål lød:
>Hvordan køber man nye skjulesteder? Rang fremmed.
>Manualen siger, det gør man bare, men der er ikke nogen døre at åbne de steder
>der er markeret som skjulested.

Nu da jeg har spillet lidt videre og gjort som der blev rådgivet, så er svaret
også lidt komplekst.

Den lette måde er at gå ind ad døren til det HOTEL som ejes af en af de andre
familier hvis medlemmer står uden for og ser skummelt på dig, men er du ikke i
vendetta med den familie så sker der ikke andet. Man tager så elevatoren og
kommer ud på den etage hvor VÆRELSET er ledigt til køb som skjulested.
Værelserne koster fra ca. 15.000 $ til 150.000 $, de dyreste i Midtown hvor
Barzini har territorium.
Den hårde måde er, at overtage hotellet og den ulovlige forretning som hotellet
er front for. Fordelen, hvis det lykkes, er at Corleone overtager det hele og
dermed får sine medlemmer til at stå uden for og se skumle ud, he he.
Et andet råd, der er kommet til siden i den forbindelse er, at disse folk
hjælper til i en vendetta situation eller hvis politiet jagter dig.

Man skulle få gratis skjulesteder, enten ved højere rang eller vel udførte
lejemord.

Jeg har prøvet at gennemføre "sleeps with the fishes" (Luca) men uden held, så
jeg er ikke kommet så langt, selv om jeg træner gangster virksomhed ved at
overtage forretninger og baglokale forretningerne, så der ikke mangler ret meget
i lille italien. Så jeg har fået 11 skill points efterhånden.
Og så fise rundt og finde filmruller, hvor jeg har fået 6 ud af 100.

Fra : Kenneth

Dato : 06-04-06 18:55

> Ja det var jo dumt af dig ik'

Næh ikke som jeg ser det.

> [...]
> og
> dermed får sine medlemmer til at stå uden for og se skumle ud, he he.

Mange tak for ovenstående. Det er helt sikkert noget der kan bruges.

> Et andet råd, der er kommet til siden i den forbindelse er, at disse folk
> hjælper til i en vendetta situation eller hvis politiet jagter dig.

Helt sikkert en fordel. Poltitiet har jeg dog ikke de store problemer med.
Gad vide om de bliver sværere at slippe væk fra når man kommer højere
op i rank.

> Man skulle få gratis skjulesteder, enten ved højere rang eller vel udførte
> lejemord.

Så er det med at komme højere op i rang

> [...]
> i lille italien. Så jeg har fået 11 skill points efterhånden.
> Og så fise rundt og finde filmruller, hvor jeg har fået 6 ud af 100.

Jeg har heller ikke spillet det så meget endnu men det kommer nok.
Jeg kan ikke lige huske om jeg er gået igennem den mission.

Mvh Kenneth

Fra : guf

Dato : 06-04-06 16:24

> [...]
> skrevet
> kalder du for hjælp? Spillet virker meget komplekst og manualen er en

Hvis spillet er så "komplekst" at du ikke kan finde ud af det, så prøv med
Pixeline eller 7-kabale.

> [...]
> at man
> søger hjælp andet sted. Så vær du blot ironisk, det får du ingen point af.

Undskyld, det var jo også kun en linie.

Fra : Jubii

Dato : 06-04-06 20:50

On Thu, 6 Apr 2006 17:24:19 +0200, "guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis spillet er så "komplekst" at du ikke kan finde ud af det, så prøv med
>Pixeline eller 7-kabale.

Du har lavet flere fejl og så skal du gemme dig bag det lort! Du er da bare for
lav.

Det man ikke kan finde ud af spørger man om, Hvad tror du egentlig denne gruppe
er til for. Du lyder som en nybegynder på usenet.

Fra : Kenneth

Dato : 07-04-06 16:08

> Det man ikke kan finde ud af spørger man om, Hvad tror du egentlig denne
> gruppe
> er til for. Du lyder som en nybegynder på usenet.

Det var godt nok en værre omgang quotefucking her til sidst, hva

Mvh Kenneth

Fra : Jubii

Dato : 07-04-06 22:01

On Fri, 7 Apr 2006 17:07:37 +0200, "Kenneth"
> [...]
>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det var godt nok en værre omgang quotefucking her til sidst, hva

Jeg citerer hvad jeg vil, og der kom et eksempel lige inden der viste hvordan
det skulle gøres.

Hvis du ikke kan kritisere alle, er dine kommentarer blot til grin.

Fra : Kenneth

Dato : 08-04-06 09:09

> Jeg citerer hvad jeg vil

Ja det kan jeg se at du gør. Du quotefucker 4 indlæg + skriver det du har
at sige. Derefter slutter indlægget med min signatur.
Det er flot gjort.

> Hvis du ikke kan kritisere alle, er dine kommentarer blot til grin.

Du snakker om at være ny på usenet og så laver du selv sådant noget lort.
Du har vist heller ikke været på usenet længe.

Mvh Kenneth

Fra : Jubii

Dato : 08-04-06 10:58

On Sat, 8 Apr 2006 10:08:55 +0200, "Kenneth"
> [...]
>
>Du snakker om at være ny på usenet og så laver du selv sådant noget lort.
>Du har vist heller ikke været på usenet længe.

Du er til grin, lille du.

Hvcis du skal blive ophidset over noget så træk bukserne ned på din mor og hold
dig fra usenet, bøvs.

Fra : Blob

Dato : 09-04-06 12:51

Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote in

> [...]
> in dk.spil.computer

> Du er til grin, lille du.
>
> Hvcis du skal blive ophidset over noget så træk bukserne ned på din

Hold nu kæft hvor er i lamme at høre på !
hvad med at bruge den her newsgroup til det den er tiltænkt istedet for
at lukke lort ud !

lige en ting til GUF
Hvis du ikke kan bruge den hjælp du får så sig det på en ordenligt måde
istedet for at flippe ud på den måde. det husker folk jo næste gang du
vil have hjælp

til JUBII

lad nu være med at blande kenneth´s mor ind i det her
og stop så dit qoutefucking det er for lavt
find hellere på noget at skrive selv.

til KENNETH

lad hellere være med at vise din mor Jubii´s sidste indlæg

/Blob

Fra : Kenneth

Dato : 10-04-06 14:34

"Blob" <per@hest.dk> skrev i en meddelelse
> lige en ting til GUF
> Hvis du ikke kan bruge den hjælp du får så sig det på en ordenligt måde
> istedet for at flippe ud på den måde. det husker folk jo næste gang du
> vil have hjælp

Det var guf som hjalp jubii. jubii kunne så åbenbart ikke
lide hans korte svar.

Man kan iøvrigt undre sig over at jubii har bedt om at hans indlæg
bliver fjernet...hvis han virkelig mener at han har ret.

Snippet fra google:

"Bemærk! Forfatteren til dette indlæg har anmodet om, at det ikke
arkiveres. Dette indlæg vil blive fjernet fra Grupper i 19 timer
(11 Apr., 11:10)."

Det står ved alle hans poster under denne tråd.

Mvh Kenneth