Snigskytte i BF2....
Fra : TexasFlood

Dato : 02-04-06 15:32

Overvejer at bruge to upgrades på de to M95 og L96A1 snigskytterifler, men
er de det værd.

TT

Fra : Brian Lund

Dato : 02-04-06 18:13

> Overvejer at bruge to upgrades på de to M95 og L96A1 snigskytterifler, men
> er de det værd.

Hvis du har alle andre unlocks end sniper, ja! - Du skal have unlocked alle
de "første" våben, før du kan unlocke nogen af de andre våben, dvs. du kan
hvis du kun har to unlocks, ikke unlocke L96A1, da du først skal have alle
de andre våben...

Jeg har selv kun M95, den er kraftig, men laaangsom... Hvor de andre
sniper-rifler er semi-automatiske skal du lade M95 efter hvert skud, og det
tager et par sekunder, hvor fjenden kan nå at stikke af...

Jeg kan anbefale medicriflen, den er kraftig, og har optisk sigte, men er
selvfølgelig ikke en rigtig sniper...

Brian

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 09:21

In article <f14a4$443005a2$55da9c33$12587@news.galnet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...

> hvis du kun har to unlocks, ikke unlocke L96A1, da du først skal have alle
> de andre våben...

Det er da vist ikke rigtigt, jeg har da to specop unlocs uden at have
hverken sniper engineer og support.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 03-04-06 09:34

> Det er da vist ikke rigtigt, jeg har da to specop unlocs uden at have
> hverken sniper engineer og support.

Hvor længe siden er det du har gjort det?
Jeg har kun prøvet på at unlocke ekstra våben for nyligt hvor jeg er begyndt
at spille igen, og det kan man ikke!

Brian

Fra : Jakob

Dato : 03-04-06 09:47

In article <e0qmlo$vmv$1@news.net.uni-c.dk>, geronimo@-ABCDE-
mobilixnet.dk says...

> Hvor længe siden er det du har gjort det?
> Jeg har kun prøvet på at unlocke ekstra våben for nyligt hvor jeg er begyndt
> at spille igen, og det kan man ikke!

Mærkeligt og ærgeligt havde da tænkt på at mine to jeg har til gode
skulle bruge på samme måde :0).

Sygt for der er jo adskillige typer jeg aldrig spiller.

--
Venlig hilsen

Jakob