Enlige mødre er millionforkælede (JP)
Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-06 10:37

-- Fædre er de store tabere ved skilsmisse --
Stik imod den gængse opfattelse, så er det manden - og så langt fra
kvinden - der går trange tider i møde efter en skilsmisse. Flertallet
af kvinder profitterer. Manden er typisk den store økonomiske taber.
http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3702118

BW: Børnepenge, og ekstrabørnepenge og ekstraforhøjet børnepenge
alt det fortiede journalisterne da de ivrede for børnechek, som nu
også er del af milliardforkælelsen, som om børn er andet end egen
hobby

Oveni betaler mænd det hvide ud af øjnene til løgnersken der fik ham
på krogen og dagen efter orgasmens jeg-elsker-dig har hun tømt din
konto og du er idømt alimentation til alle børnene er 18. Et godt
råd - gift dig japansk.

Og helt urimeligt er børneinstitutioner ikke alle privatiseret.

Pasningsgaranti og gratis ALT andet end mors whiskyforbrug.

Nu får jeg luksus- eller discount-øl bragt gratis af
hjemmehjælpsudkøringsordning(kun øl-dråberne skal jeg betale - pant
afregnes kontant når kommunens bil kommer, så jeg kan samle flasker i
Nørrebroparken, hvad bumserne der er for ødsle til at samle op - oveni
at hjemmehjælpen snart bliver en af mine venner - fordi jeg har klaget
så intelligent over de mafiaudsendte -
- jeg vil også have del i kagen -
- rent forskningsmæssigt, for man må studere synden for at kunne
bekæmpe den, og Günther Wallraff forskningsmetoden er ukritisabel.

Fra : pm

Dato : 29-04-06 15:40

Bo Warming wrote:
> [...]
> Nørrebroparken, hvad bumserne der er for ødsle til at samle op - oveni
> at hjemmehjælpen snart bliver en af mine venner - fordi jeg har klaget
Sig mig lige engang..... får du bragt varer til trods for at du selv kan
bevæge dig rundt ????

Synes godt nok den hjemmehjælpspolitik bør strammes en del op..så de som
behøver hjælp får den

pm

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 29-04-06 16:39

On Sat, 29 Apr 2006 16:40:23 +0200, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

>Sig mig lige engang..... får du bragt varer til trods for at du selv kan
>bevæge dig rundt ????
>
>Synes godt nok den hjemmehjælpspolitik bør strammes en del op..så de som
>behøver hjælp får den

Jamen Bo har da meget hprdt brug for hjælp - måske ikke lige
hjemmehjælp, men så fra en psykolog eller sådan noget

Fra : Bo Warming

Dato : 01-05-06 00:08

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message
> [...]
> kan
> bevæge dig rundt ????
>
> Synes godt nok den hjemmehjælpspolitik bør strammes en del op..så de

Hvis jeg vidste, at jeg ved at sige nej, var sikker på at mere
trængende ville få mere hjælp, så ville jeg sige nej til hjælpen

Sådan er verden ikke i velfærds-Danmark

Jeg arbejder politisk for at skandalen ophører

"Er det kun de hellige der skal spise lammesteg" sagde Wilhelm Beck og
frarådede at være dydsmønster, formålsløst

Ham jeg troede ville blive min private hjemmehjælp, ansat af mig,
betalt af kommunen, efter en enkelt ansættelsessnak på socialkontoret
på Baldersgade, har fået fuldtidsarbejde, så selvom det kan ske i
weekenden, har han bakket ud.
Ring 35861000 hvis den velbetalte flexible tjans er noget for dig
eller nogen du kender

"Skattesnydere er gavnlige som besættelsestidens sabotører "Glistrup
At spare staten for penge er at importere flere flygtninge.