Svar til Bin Laden
Fra : @

Dato : 29-04-06 09:13

<<<<<<
Kære Osama bin Laden.

Tak for Deres venlige henvendelse (kassettebånd af 25/04-2006) og
tilbuddet om at straffe de 12 tegnere, som vanhelligede profeten i den
gudløse avis Jyllands-Komposten.

Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme Deres anmodning om at
udlevere tegnerne, da disse er lidt svære at komme i kontakt med for
tiden.

Som led i Det Arabiske Initiativ, der er iværksat af den danske
regering med henblik på at forbedre forholdet til den muslimske
verden, kan vi imidlertid tilbyde Dem en pakke, som indeholder
følgende:

1 dannebrogsflag.

1 kasse lightere.

500 kilo feta.

1 bar røv at trutte i.

<<<<<<<

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : hanzen

Dato : 29-04-06 10:03

> [...]
>
> Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme Deres anmodning om at
> udlevere tegnerne, da disse er lidt svære at komme i kontakt med for

Der mangler et tilbud til den kære Osama om at han da naturligvis kan få
udleveret både alle tegnerne, JP's ledelse samt et antal ministre efter eget
valg.
Han skal bare selv hente dem.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 29-04-06 12:09

hanzen wrote:
> [...]
> udleveret både alle tegnerne, JP's ledelse samt et antal ministre efter eget

Jeg er enig i, at der er en rigtig god ide at artikulere et (nationalt)
svar til Bin Laden i stedet for blot at sidde stille og skide grønt.
Det sidste er der nu heller ingen grund til, men det er ikke alle, der
ved det.

Steen Hjortsø

Fra : HC

Dato : 29-04-06 14:14

> [...]
> regering med henblik på at forbedre forholdet til den muslimske
> verden, kan vi imidlertid tilbyde Dem en pakke, som indeholder

Udenrigsmysteriet?... Så det er bare et joke-brev?

Øv... Sad lige og frydede mig... Det var noget lignende sådan her et brev,
jeg havde forventet mig at statsministeren havde sendt dengang
muhammed-elskerne brokkede sig over stregerne på papir.

HC

Fra : Kert Rats

Dato : 29-04-06 17:11

> [...]
> regering med henblik på at forbedre forholdet til den muslimske
> verden, kan vi imidlertid tilbyde Dem en pakke, som indeholder

Alle tiders! Keep on the good work, ATS!

Venligst

Kert Rats