Hvor langt fra Iran til København?
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-04-06 22:03

http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/709888.html

Iran har nu købt langtrækkende ICBMs af Nordkorea, med en rækkevidde på
2500 km.

Er der længere fra Tabriz til København end 2500 km?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-04-06 23:49

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Iran har nu købt langtrækkende ICBMs af Nordkorea, med en rækkevidde på
> 2500 km.

Nu har Nordkorea IKKE ICBM'er... Du ved hvad ICBM stå for? - Hvis ikke prøv
google.

Efter din mening burde Bush jo bruge mini-nukes mod Iran?

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-04-06 00:23

Johnny Andersen <netsat_99@yahoo.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har Nordkorea IKKE ICBM'er... Du ved hvad ICBM stå for? - Hvis ikke prøv
> google.

OK, ikke ICBM'er, men ihvertfald langtrækkende raketter.

> Efter din mening burde Bush jo bruge mini-nukes mod Iran?

Nej?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-04-06 00:36

> OK, ikke ICBM'er, men ihvertfald langtrækkende raketter.

Der er en (stor) forskel....

> Nej?

Ved du hvad mini-nukes er?

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-04-06 00:46

Johnny Andersen <netsat_99@yahoo.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvad mini-nukes er?

Mener du backpack nukes? Ja.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-04-06 11:16

> Mener du backpack nukes? Ja.

Nej. Rusland er de eneste, som har suitcase nukes - men de kan ikke gøre
rede for dem alle....

Mini-nukes bruges til bunker-busting.
http://www.stopthebombs.org/nuke/MiniNuke.html

USA har ikke udelukket brugen af dem mod Iran.

/Johnny

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 30-04-06 13:48

Johnny Andersen skrev i meddelelsen
<44548e7c$0$15783$14726298@news.sunsite.dk>...

>Nej. Rusland er de eneste, som har suitcase nukes - men de kan ikke gøre
>rede for dem alle....

Hvor har du dog den opfattelse fra ?

Tror du virkeligt ikke USA har et par W54'ere (SADM) liggende ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-04-06 18:52

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Johnny Andersen skrev i meddelelsen
> <44548e7c$0$15783$14726298@news.sunsite.dk>...

> Hvor har du dog den opfattelse fra ?
>
> Tror du virkeligt ikke USA har et par W54'ere (SADM) liggende ?

Jeg tror ingenting, jeg forholder mig til fakta. Fakta er: USSR (Rusland)
har suitcase nukes. General Alexander Lebed bekræftede det forhold.
Naturligvis (sandsynligvis) kan USA have fremstillet suitcase nukes. Du har
måske et link, til en suitcase nuke fremstillet af USA?

W54 warhead kan muligvis modificeres, så de kan bruges til en suitcase nuke?
Jeg har ikke denne viden, men det har du måske?

http://en.wikipedia.org/wiki/W54

http://www.brook.edu/FP/projects/nucwcost/davyc.HTM

/Johnny

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 30-04-06 23:03

Johnny Andersen skrev i meddelelsen
<4454f949$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
nuke?
>Jeg har ikke denne viden, men det har du måske?

W54 anvendt som SADM ER en "suitcase nuke"

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Johnny Andersen

Dato : 30-04-06 23:14

> W54 anvendt som SADM ER en "suitcase nuke"

Du ved hvad en suitcase nuke er? - Hvis ikke skal jeg spare dig for at
google.
Det er et terrorvåben, som kan være i en taske - hint: "suitcase" nuke.
Jeg ved godt hvad en SADM er - det_er_ikke_en_suitcase_nuke. - Læs de link
jeg gav dig.

/Johnny

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 03-05-06 00:32

Johnny Andersen skrev i meddelelsen
<445536c1$0$15791$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
>Jeg ved godt hvad en SADM er - det_er_ikke_en_suitcase_nuke. - Læs de link

En "kuffertbombe" er en bombe som fylder så lidt at den kan transporteres
rundt af en person. Det er en type taktiske atomvåben, som er udviklet
med militære formål og er således ikke terrorvåben.

Den påtænkte anvendelse af denne type våben var som en meget stor
sprængladning med tre formål i NATO.

1. Miner til forsvar af vigtige miliære anlæg.

2. Sprængning af landfæsterne på store broer i Tyskland.

3. Indsats af specialstyrker som til fods skulle bære dem frem til det sted
hvor
de skulle indsættes.

At en bombe som W54 med en vægt på 23 kg ikke skulle kunne være i en kuffert
er en absurd påstand - at det så var meningen at man skulle bruge en rygsæk
(soldater
render normalt ikke rundt med kuffereter) til det er irellevant.

Den kan være i en kuffert og den kan bæres af een mand - ergo er det en
kuffertbombe.
At kalde et sådant lille taktisk atomvåben for et terrorvåben er lettere
absurd - dem som
passende kan kaldes terrorvåben er de store strategiske våben beregnet til
at dræbe
store mængder af civile. (men mindre ethvert våben i din terminologi er et
terrorvåben
da man jo sagtens kanterrorisere folk med pistoler, knive, håndgranater
osv.)

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 14:04

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/709888.html
>
> Iran har nu købt langtrækkende ICBMs af Nordkorea, med en rækkevidde på
> 2500 km.
>
> Er der længere fra Tabriz til København end 2500 km?

Hvorfor? Tror du, Iran har til hensigt at atombombe København?

Fra : HC

Dato : 29-04-06 14:16

> Hvorfor? Tror du, Iran har til hensigt at atombombe København?

Jeg håber da ikke der er NOGET land, der er så hamrende hjernedødt, at det
har i sinde at bombe københavn, pga. nogle profet-tegninger.

Det ville eddermame godt nok være ris til egen røv...

Men man ved jo aldrig.

HC

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 14:23

HC skrev:

> Jeg håber da ikke der er NOGET land, der er så hamrende hjernedødt, at det
> har i sinde at bombe københavn, pga. nogle profet-tegninger.

Det håber jeg heller ikke.

> Det ville eddermame godt nok være ris til egen røv...
>
> Men man ved jo aldrig.

Man ved aldrig nej; men man kan jo have en formodning. Formoder
du, at Iran har til hensigt at atombombe København?

Fra : @

Dato : 29-04-06 16:25

On Sat, 29 Apr 2006 15:16:24 +0200, "HC" <hc@fuckspam.dk> wrote:

> [...]
>har i sinde at bombe københavn, pga. nogle profet-tegninger.
>
>Det ville eddermame godt nok være ris til egen røv...

med alle de muhammedanere der er i København og Malmø vil det da være
fint hvis Iran bomber i det område

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-04-06 14:21

HrSvendsen fortalte:

> Hvorfor? Tror du, Iran har til hensigt at atombombe København?

Ja, hvis bin Laden kom forbi "aftrækkeren" så lyder det da ret
sandsynligt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 14:25

Martin Larsen skrev:

> HrSvendsen fortalte:

> Ja, hvis bin Laden kom forbi "aftrækkeren" så lyder det da ret
> sandsynligt.

Så du formoder altså:

1. At Bin Laden har til hensigt at bombe København.
2. At Iran har til hensigt bombe København og vil give Bin Laden
æren af at trykke på knappen.

Er det korrekt forstået?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-04-06 15:47

HrSvendsen fortalte:

> [...]
>
> 1. At Bin Laden har til hensigt at bombe København.
> 2. At Iran har til hensigt bombe København og vil give Bin Laden

Nej, du kan ikke operere så skematisk.

Men at der skulle kunne indtræffe omstændigheder som gør omtalte hændelse
mulig, virker ikke så usandsynligt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 16:01

Martin Larsen skrev:

> HrSvendsen fortalte:

> Nej, du kan ikke operere så skematisk.

Hvorfor ikke? Du må da vide, hvorvidt du tror, Bin Laden har til
hensigt at atombombe København, og hvorvidt Iran har til hensigt
at gøre det muligt for Bin Laden?

> Men at der skulle kunne indtræffe omstændigheder som gør omtalte hændelse
> mulig, virker ikke så usandsynligt.

Mener du der er oplæg til omstændigheder, hvorved 1 og 2
sandsynliggøres?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-04-06 16:33

HrSvendsen fortalte:

> [...]
> at gøre det muligt for Bin Laden?

> Mener du der er oplæg til omstændigheder, hvorved 1 og 2

Ja. Osama's og Ahmadinejad's udtalelser.
Historien udvikles ikke efter manuskript - ihvertfald ikke et kendt af
dødelige.

Mvh
Martin
--
Befri Dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 16:40

Martin Larsen skrev:

> HrSvendsen fortalte:

> Ja. Osama's og Ahmadinejad's udtalelser.

Okay, og hvad har Osama og Ahmedinejad udtalt, der sandsynliggør,
at de vil atombombe København?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-04-06 18:39

HrSvendsen fortalte:

> Okay, og hvad har Osama og Ahmedinejad udtalt, der sandsynliggør,
> at de vil atombombe København?

Hvis du ikke er informeret om det, så vil jeg henvise til nyheder de
sidste uger.
Og nu håber jeg du finder andre der gider lege spørgejørgen.

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-04-06 01:16

Martin Larsen skrev:

> HrSvendsen fortalte:

> Hvis du ikke er informeret om det, så vil jeg henvise til nyheder de
> sidste uger.
> Og nu håber jeg du finder andre der gider lege spørgejørgen.

Okay, du giver heller ikke rigtig nogen svar.