Underbara Sverige!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-04-06 21:41

Her:
http://www.liberator.dk/brog/default.asp?id=492
kan vi læse om, at Sveriges Jämlikhedsombudsmann, JämO Claes Borgström,
ikke vil have, at Sveriges landshold må deltage i fotbold-VM i Tyskland
til sommer, fordi de svenske (mandlige) fodboldspillere og tilskuere
måske vil besøge bordellerne dernede, når nu de ikke er hjemme i
Forbudssverige.
Sverige er dog et langt mere spøjst land, end ovenstående giver indtryk
af.
Den næste regering i Sverige bliver måske socialdemokratisk igen, og i
så fald vil et af støttepartierne blive Feministisk initiativ, F!
http://www.feministisktinitiativ.se/
Det ledes af gammelkommunisten Gudrun Schyman.
http://www.schyman.se/
Så langt så godt. Hun skriver i et nyhedsbrev:

"Nu närmar sig VM i fotboll. Sverige spelar i Dortmund, Berlin och Köln.
Vi jagar biljetter. Tidningarnas sportsidor är fullproppade med tips om
hur man tar sig till spelorterna och hur man kan roa sig mellan
matcherna. Fotbolls VM är folkligt, nu jäklar ska det firas, och nu
jäklar ska de sörjas (om det inte går bra).
Det som inte står på sportsidorna, som inte är lika roligt,
är att män också kan få sig ett skjut mellan, eller efter, matcherna. Om
man vill fira en seger eller ett nederlag, så kommer kvinnors kroppar
att finnas till hands. Det sörjer värdlandet för. Tyskland bullar upp
med nybyggda mega-bordeller med plats för upp till hundra prostituerade
samtidigt."

Så selv om der ikke tilbydes bordelture, forarges hun over, at svenske
fodboldtilskuere tillades at rejse til Tyskland.

Hvad der virkeligt er slående ved hende og hendes nærmest lesbiske
parti, er det had til alle mænd, hun giver udtryk for. Hun og partiet
har 2 holdninger, de kæmper for:
1) Mænd er voldsforbrydere.
2) Mænd skal udryddes helt og fuldstændigt.
Ikke som Hitler gjorde med jøderne, for det lykkedes ikke for Hitler at
udrydde samtlige jøder i hele verden. Hitler ville udrydde 12 millioner
jøder. Gudrun Schyman vil udrydde 3,5 milliarder drenge og mænd.
Schyman er langt mere raffineret end Hitler. Hun kræver simpelthen, at
mænd overhovedet ikke fødes!
Kan I se, helt nye tanker på området!
Hun og F! vil have, at alle gravide kvinder scannes, og hvis de ser et
drengefoster, skal de opfordres til at abortere, blev det fortalt i
radioen for noget tid siden!
I den blide afdeling kommer, at hun vil have Sveriges Nationalmuseum til
at sælge 80% af alle værkerne, for i dag er kun 10% af værkerne lavet af
kvinder, og hvis man sælger 80% af samtlige værker, udelukkende lavet af
mænd, bliver der 20% tilbage, 10% lavet af mænd og 10% lavet af kvinder.

Hverken Hitler eller Taleban når Schyman til sokkeholderne.

Det er sådan en, svenskerne har i deres Riksdag!

Vh FD

(sakset fra:
http://www.liberator.dk/debatforum/display_message.asp?mid=82589)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Peter Johansson

Dato : 28-04-06 21:54

""Peter Bjørn Perlsø""

> Hverken Hitler eller Taleban når Schyman til sokkeholderne.

Och? Det är en allt mer försvinnande liten minoritet i Sverige
som tar dårar som Schyman på allvar.

/Peter

Fra : zenodot

Dato : 28-04-06 23:42

In article <4iv4g.54809$d5.209250@newsb.telia.net>,
"Peter Johansson" <peter.johansson@motala.mail.telia.com> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø""

> Och? Det är en allt mer försvinnande liten minoritet i Sverige
> som tar dårar som Schyman på allvar.

Er Hitler-regelen på news død; så fort noen nevner Hitler så stopper
tråden. Er det bare en myte at tråden stopper når Hitler blir nevnt?

Er det ikke lenger mulig å hitle en tråd? F*n, jeg begynner å bli
gammal...

--
mvh et cetera

"Opinions are like assholes, everybody has one."
(Harry Callahan, aka 'Dirty Harry')

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 29-04-06 03:53

On Sat, 29 Apr 2006 00:42:20 +0200, zenodot <zenodotos_@hotmail.com>
wrote:

> [...]

Nej hun er jo svensker hahahahaha

> [...]
>tråden. Er det bare en myte at tråden stopper når Hitler blir nevnt?
>
>Er det ikke lenger mulig å hitle en tråd? F*n, jeg begynner å bli
Hitler, bor han ikke i spanien under navnet Günther Hermann :)

Fra : @

Dato : 29-04-06 07:41

wrote:

>Er Hitler-regelen på news død; så fort noen nevner Hitler så stopper
>tråden. Er det bare en myte at tråden stopper når Hitler blir nevnt?

fuck Godwin, han kommer ikke til at bestemme om man bruger nazisme
eller Hitler som relevant eksempel i en debat

hvorfor skulle det være værre at nævne Hitler end f.eks. Stalin, Pol
Pot, Atilla eller Muhammed Hitler var ikke værre end så mange andre

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 14:09

@ skrev:

> fuck Godwin, han kommer ikke til at bestemme om man bruger nazisme
> eller Hitler som relevant eksempel i en debat

Godwin's lov er som regel rigtig god. Nogen mennesker kan jo
finde på at relatere alt muligt til Hitler og nazi. Oftest er
Hitler og nazi totalt irrelevant, når termerne bruges.

Fra : @

Dato : 29-04-06 16:22

On Sat, 29 Apr 2006 15:08:31 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Godwin's lov er som regel rigtig god.

der er mange debatører der misbruger Godwins lov

> Nogen mennesker kan jo
>finde på at relatere alt muligt til Hitler og nazi. Oftest er
>Hitler og nazi totalt irrelevant, når termerne bruges.

oftest er du helt sikker

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 16:23

@ skrev:

> oftest er du helt sikker

Ja, jeg er oftest helt sikker.

Fra : @

Dato : 29-04-06 17:41

On Sat, 29 Apr 2006 17:23:22 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Ja, jeg er oftest helt sikker.

hehe

/"
Oftest er
Hitler og nazi totalt irrelevant, når termerne bruges.
"/

det var nu ovenstående påstand jeg mente

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-04-06 01:17

@ skrev:

> [...]
> Hitler og nazi totalt irrelevant, når termerne bruges.
> "/
>
> det var nu ovenstående påstand jeg mente

Det er jeg også sikker på.

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 29-04-06 19:31

wrote:

>Godwin's lov er som regel rigtig god. Nogen mennesker kan jo
>finde på at relatere alt muligt til Hitler og nazi. Oftest er
>Hitler og nazi totalt irrelevant, når termerne bruges.

SUK jeg har læst menge referencer til Nazi og Hitler her på NG. Det
meste er lang ude i tågen. I Danmark de som kalder sig nazister eller
NSDABevægelse knap 2-300 mennesker. Deres overbevisning er kun hvad
Hitler ville kalde nyttige idioter!

At NSDAP blev valgt, iøvrigt helt demokratisk, i Tyskland i 1933 viser
kun at tiden, forholdene, menneskers opfattelse og baggrunden for
partiet var en helt anden. At indføre eller tænke sig noget ligende i
2006 i Danmark, har ikke sin berrettigelse!

Der findes ingen rigtige danske nazister, da dette høre den tyske
nationalstat til. Enhver nazist som påkalder sig fæderlandet uden for
tyskland er nationalist og ikke nazist.

Facisme er netop landet, kulturen, historien, er en del af den
folkelige arv, blodsbånd, og som sådan uforenlig med andre nationer,
går foran det enkelte menneske. Rent politisk ser jeg Mussolini som en
ærlig facist, som ikke begrænsede sit folk, mere end Adolf Hitler.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-04-06 19:33

<Morpheus@Hotmail.com> wrote:

> [...]
> meste er lang ude i tågen. I Danmark de som kalder sig nazister eller
> NSDABevægelse knap 2-300 mennesker. Deres overbevisning er kun hvad

Så mange?

Jeg ville have tippet det til omkring samlet 100, i Greve og Nr. Sundby.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 29-04-06 22:45

On Sat, 29 Apr 2006 20:32:37 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Så mange?
>
>Jeg ville have tippet det til omkring samlet 100, i Greve og Nr. Sundby.

Der er ingen der ved hvor mange reelt. Mit er bare et bud ud fra, hvor
mange DNSAB samlede til deres demonstrationer. De har naturligvis et
bagland som støtter dem.

Fra : @

Dato : 29-04-06 21:48

On Sat, 29 Apr 2006 20:31:07 +0200, Morpheus@Hotmail.com wrote:

> [...]
>partiet var en helt anden. At indføre eller tænke sig noget ligende i
>2006 i Danmark, har ikke sin berrettigelse!

læs koranen

islam og nazisme har desværre uhyggeligt mange fæles træk

>Der findes ingen rigtige danske nazister, da dette høre den tyske
>nationalstat til. Enhver nazist som påkalder sig fæderlandet uden for
>tyskland er nationalist og ikke nazist.

siger ord som Ein volk, Ein Fürer og Lebensraum dig noget?

alle tre begreber finder du også i koranen

Ein volk=
et folk Umma

Ein Fürer=
en fører Allah

Lebensraum=
intag hele verden i Allahs navn

>Facisme er netop landet, kulturen, historien, er en del af den
>folkelige arv, blodsbånd, og som sådan uforenlig med andre nationer,

er det islam du beskriver?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-04-06 21:54

@ <1@invalid.net> wrote:

> siger ord som Ein volk, Ein Fürer og Lebensraum dig noget?
>
> alle tre begreber finder du også i koranen

> [...]

Det passer bedre på Kaliffen, som skal styre hele kalifatet.

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 29-04-06 23:40

On Sat, 29 Apr 2006 22:47:44 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>læs koranen
>
>islam og nazisme har desværre uhyggeligt mange fæles træk

Nu tænkte jeg specifikt på den danske højrefløj. Det jeg opponerer
imod er, at alle og enhver tror, man med berretigelse kan kalde folk
nazister, hvis man ikke lige går ind for fri indvandring og
fordelsbehandling til minioritetsgrupper.

På den yderste venstrefløj, er jo selv Soc småracister og
fremmedfjendske. Det siger lidt om den yderlighed som også hersker
her.

Jeg har ikke læst koranen, men har arbejdet på en virksomhed, hvor
der var mange invandre, og det er ikke småting, man får at vide.

>siger ord som Ein volk, Ein Fürer og Lebensraum dig noget?
>
>alle tre begreber finder du også i koranen

> [...]
At muslimerne ser sig som et folk, er vist bare dem i Danmark. Ude i
deres respektive hjemlande kan de ikke engang komme overens i deres
eget land. Shia/Sunni

Ein Führe : og hvem kan de så lige enes om - Abu Laban? eller mener du
Muhammed/Allah?

Lebensraum: hmmm

>er det islam du beskriver?

Nej islam er en religion, facismen er en idiologi

Fra : Per Rønne

Dato : 30-04-06 06:14

<Morpheus@Hotmail.com> wrote:

> Nej islam er en religion, facismen er en idiologi

Nej, islam er et altomfattende system, der omfatter såvel politik, jura,
økonomi og religion.

Det har du Tareq al-Suweidans ord for ... en af de islamiske lærde, fra
Kuwait, der deltog i udenrigsministeriets nylige konference oven på
Muhamed-sagen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 30-04-06 07:52

On Sun, 30 Apr 2006 00:39:43 +0200, Morpheus@Hotmail.com wrote:

> Jeg har ikke læst koranen, men har arbejdet på en virksomhed, hvor
>der var mange invandre, og det er ikke småting, man får at vide.

>At muslimerne ser sig som et folk, er vist bare dem i Danmark.

nej, for muhammedanere er landegrænser ikke afgørende du kan læse om
Umma her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Umma

>Lebensraum: hmmm

koranen foreskriver at muhammedanere har pligt til at erobre hele
verden i Allahs navn og enten omvende eller udrydde alle vantro

>Nej islam er en religion, facismen er en idiologi

prøv at studere Islam hør hvad deres lærde selv siger
og du vil finde ud af at Islam ikke er en religion det er netop en
ideologi til styring af hele samfundet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/