Så går det løs i Vollsmose igen
Fra : Svend Poulsen

Dato : 28-04-06 20:59

Politiet var så frække at stoppe en udenlandsk bil, hvor flere personer ikke
havde papirerne iorden.
De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer bestemmer
i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Svend

Fra : Svend Poulsen

Dato : 28-04-06 21:02

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer
> bestemmer i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Glemte da lige http://www.fyens.dk/article/632286

Svend

Fra : @

Dato : 28-04-06 21:47

On Fri, 28 Apr 2006 22:01:31 +0200, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@hotmail.com> wrote:

>"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Glemte da lige http://www.fyens.dk/article/632286
>
>Svend

/
60-70 indvandrere gik amok, da politiet ville foretage anholdelse i
Vollsmose. En betjent blev ramt i hovedet og måtte på skadestuen.
/

problemet er jo at selv om politiet får identificeret de 60-70
forbrydere der hindrer ordensmagtens arbejde sker der jo intet,

10-15 års fængsel for den slags kunne nok hjælpe

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-04-06 22:36

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
> forbrydere der hindrer ordensmagtens arbejde sker der jo intet,
>
> 10-15 års fængsel for den slags kunne nok hjælpe

Hvis bare det var folk fra skattevæsenet de gik amok på, ville det nok
kunne tilgives.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : komma

Dato : 28-04-06 21:22

> [...]
> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer
> bestemmer i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Yeps.... en god sniper-rede på tretten-etagehusene derude ville gøre
underværker... de kunne fint sættes ned med chopper og hentes ud den vej
igen!

Fra : Svend Poulsen

Dato : 28-04-06 21:30

"komma" <doo@daa.nothing> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Yeps.... en god sniper-rede på tretten-etagehusene derude ville gøre
> underværker... de kunne fint sættes ned med chopper og hentes ud den vej

Vil da håbe at politiet benytter sig af den moderne teknik og har filmet
episoden, så der er beviser til retsforføgelse og domsfældelse og så kan
Lene Espersen godt få fingeren ud af f***** og tillade opsætninger af
overvågningskameraer ved steder hvor der er risiko for vold, istedet for at
PET uden videre kan læse alle vores mails, når de har lyst til at læse dem.

Svend

Fra : komma

Dato : 28-04-06 21:41

> [...]
> at PET uden videre kan læse alle vores mails, når de har lyst til at læse

Der er nok ikke så meget at filme når det hele ligger indhyllet i røg som
det gør i aften derude... og brandvæsenet ikke en gang kører derud pga
mulighed for baghold....

Fra : TheLandOfTax

Dato : 28-04-06 21:41

Svend Poulsen wrote:
> [...]
> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer bestemmer
> i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Det er da en hel grotesk situation samfundet er blevet bragt i, hvis
det er rigtigt hvad der blev oplyst i nyhederne. Hvorfor bliver
militæret ikke sat ind når politiet ikke kan klare opgaven? Så vidt
jeg ved så kan dansk militær godt operere på dansk grund uden for
krigstid. Hvis forbrydere blot får frit spil fordi de er i flertal,
så har ordensmagten spillet fallit.

Fra : GB

Dato : 29-04-06 08:34

"TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com> wrote in

> [...]
> jeg ved så kan dansk militær godt operere på dansk grund uden for
> krigstid. Hvis forbrydere blot får frit spil fordi de er i flertal,

Det er ikke en militær opgave. Så hellere give politiet flere beføjelser og
virkemidler. Kom i gang, derinde på Christiansborg!

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 29-04-06 08:45

GB skrev i meddelelsen ...
>"TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com> wrote in

>Det er ikke en militær opgave. Så hellere give politiet flere beføjelser og
>virkemidler. Kom i gang, derinde på Christiansborg!

Hvis der kommer civile optøjer som politiet ikke kan håndtere, så
ER det en militær opgave at nedkæmpe det - tror du det er for sjov at
man er begyndt at træne Hjemmeværnet til at håndtere den slags ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : GB

Dato : 29-04-06 09:20

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in

> Hvis der kommer civile optøjer som politiet ikke kan håndtere, så
> ER det en militær opgave at nedkæmpe det - tror du det er for sjov at
> man er begyndt at træne Hjemmeværnet til at håndtere den slags ?

Hjemmeværnet bliver IKKE sat ind for at bekæmpe optøjer. Du må da være
komplet ... havde jeg nær sagt. Hvis noget, vil det dreje sig om
bevogtning, overvågning, sanitetstransporter, trafikregulering og den
slags. Hvor i alverden har du dine informationer fra - eller er det bare
noget du mener at have hørt et sted?
Rent militære opgaver er jo tvært imod ved at forsvinde ud af HJV.

Kom med en troværdig kilde, tak.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 29-04-06 23:50

GB skrev i meddelelsen ...
>"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in

>Hjemmeværnet bliver IKKE sat ind for at bekæmpe optøjer. Du må da være
>komplet ... havde jeg nær sagt. Hvis noget, vil det dreje sig om

Lovgrundlaget er ikke på plads endnu; men de scenarier der opstilles
på øvelser mv. indikerer helt klart indsættelse i fredstid, hvor "fjenden"
er "demonstranter", der "angriber" bevogtningsobjekter.

Hjælp til politiet er een af de ting alle Hjemmeværnsfolk nu skal
uddannes til.

>bevogtning, overvågning, sanitetstransporter, trafikregulering og den
>slags. Hvor i alverden har du dine informationer fra - eller er det bare
>noget du mener at have hørt et sted?

Hvornår har du sidst været på øvelse - eller læst hvad der står
referert rundt omkring om hvad der sker på øvelser ?
Jeg har mine informationer fra observationer af hvad der sker omkring
mig og logisk deducering af hvad det implicerer.

Hvis en "demonstration" som angriber et bevogningsobjekt ikke er civile
optøjer,
som skal bekæmpes, hvad er det så ?

Men som sagt så er det krævede lovgrundlag for indsættelse af Hjemmeværnet
i fredstid ikke kommet på plads, da partierne bag forsvarsforliget nok ikke
lige
havde overvejdet alle konsekvenserne af det de vedtog.

Aktiv indsats vil man nok først tilkalde regulære styrker til da de som del
af deres
raktionsstyrkeuddannelse er betydeligt bedre forberedte på det.

>Rent militære opgaver er jo tvært imod ved at forsvinde ud af HJV.

Nu er bekæmpelse af civile optøjer jo også en politiopgave.

At det så er noget rod at sætte soldater til at løse politiopgaver
(og omvendt) er en helt anden historie.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Egon Stich

Dato : 30-04-06 19:27

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er bekæmpelse af civile optøjer jo også en politiopgave.
>
> At det så er noget rod at sætte soldater til at løse politiopgaver
> [...]

Der er da vist en del, du har misforstået?
Må man anbefale, som en start, HJV hjemmesiden?
Eller læs Hjemmeværnsbladet.

Egon

Fra : @

Dato : 29-04-06 08:46

On 29 Apr 2006 07:34:05 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com> wrote in

>Det er ikke en militær opgave. Så hellere give politiet flere beføjelser og
>virkemidler. Kom i gang, derinde på Christiansborg!

vandkanoner med vand-svinegylleblanding kan få selv den mest
forhærdede muhammedanske forbryder til at give op, så 30-40 tons gylle
i Vollsmose-området kunne gøre underværker

efter sådan en tur kan Vollsmosebeboerne jo bruge kræfterne på at
rydde op i gyllen, så smider de da ikke med sten så længe

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : GB

Dato : 29-04-06 09:21

"@" <1@invalid.net> wrote in

> vandkanoner med vand-svinegylleblanding kan få selv den mest
> forhærdede muhammedanske forbryder til at give op, så 30-40 tons gylle
> i Vollsmose-området kunne gøre underværker

Faktisk ikke nogen dum idé.

Fra : Egon Stich

Dato : 29-04-06 19:00

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "@" <1@invalid.net> wrote in

> Faktisk ikke nogen dum idé.

Hvor kan man låne een af de der gyllespredere bønderne kører rundt med for
tiden?
Det ville da være en happening, der slår havfruehovedet med flere
hestehoveder

MVH
Egon

Fra : Jim

Dato : 29-04-06 21:23

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tiden?
> Det ville da være en happening, der slår havfruehovedet med flere

Mon ikke der skulle være en landmand, der kan betales til at dreje forkert
ved en af indfaldsvejene til Odense.
Der bliver jo spredt lidt saftige sager her for tiden, og det om natten.

J.

Fra : Martin K

Dato : 28-04-06 21:44

> [...]

> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer
> bestemmer i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Vi danskere må lære at forstå, at muslimerne har krav på at leve i et
parallelsamfund, hvor vores vantro love ikke gælder.

Og når vi har accepteret dette må vi acceptere, at det parallelle muslimske
samfund hele tiden vokser, indtil det omfatter hele landet.

Muslimerne har krav på at regere over hele verden, det står i Koranen, og er
derfor IN-DIS-KU-TA-BELT!

--
Martin K

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-04-06 06:40

"Martin K" <sp@m.dk> skrev i
> [...]
>
> Muslimerne har krav på at regere over hele verden, det står i
> Koranen, og er derfor IN-DIS-KU-TA-BELT!

Det er fand'me uhyggeligt, du.
--
NoTrabajo

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 28-04-06 22:39

> [...]
> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer
> bestemmer i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Er Politiets pistoler mon kun til pynt...!

/Mikael

Fra : komma

Dato : 28-04-06 23:07

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er Politiets pistoler mon kun til pynt...!

Helt bestemt overfor 2.G-ere 3.G-ere osv. osv.

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 29-04-06 03:25

On Sat, 29 Apr 2006 00:07:18 +0200, "komma" <doo@daa.nothing> wrote:

>"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

>Helt bestemt overfor 2.G-ere 3.G-ere osv. osv.

Om det så er 25-G'ere høre de ikke til i et DANSK samfund
Så Ja du har ret

Fra : Per Rønne

Dato : 29-04-06 05:04

komma <doo@daa.nothing> wrote:

> Helt bestemt overfor 2.G-ere 3.G-ere osv. osv.

Nu er det nok de færreste elever i 2. eller 3. gymnasieklasse, der er af
den støbning. De skal jo også tænke på deres eksamen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-04-06 06:43

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i
> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er Politiets pistoler mon kun til pynt...!

Politiet er hunderæde for at komme til at dræbe en muhamedaner, for så er
der nemlig stor risiko for at borgerkrigen bryder løs. Lad os få
borgerkrigen NU, mens vi stadig er de fleste.
--
NoTrabajo

Fra : Kim2000

Dato : 29-04-06 09:13

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er Politiets pistoler mon kun til pynt...!

Ja, kan du huske i Tilst, en mand forsøger at dræbe to politifolk og bliver
skudt. Kan du også huske det mareridt de to betjente skulle trækkes igennem
bagefter. Optøjerne på Nørrebro, en regn af brosten over betjente og end
ikke der mente den almene befolkning det var okay at skyde. Jeg kan sgu godt
forstå de tøver med at skyde.

mvh
Kim

Fra : HrSvendsen

Dato : 29-04-06 14:37

Mikael Mortensen skrev:

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er Politiets pistoler mon kun til pynt...!

Med alt det en politimand skal igennem, hvis han bruger sin
pistol mod bølleoptøjer, så vil enhver fornuftig politimand, der
ikke er i personlig fare, betragte sin pistol som ren pynt i den
slags situationer.

Når en hoben muhamedanere går amok, så gør en politimand klogest
i at lade som ingenting - evt. få fjernet sin røv hurtigst
muligt. Det kommer han aldrig til at høre et ondt ord for fra
sine overordnede. Hvis han derimod passer sit job
samvittighedsfuldt og skyder på bøllerne efter advarsel og
varselsskud, så bliver han med statsgaranti trukket gennem et
helvede - hvis han rammer.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 29-04-06 18:28

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> samvittighedsfuldt og skyder på bøllerne efter advarsel og
> varselsskud, så bliver han med statsgaranti trukket gennem et

Men så er politiet også ubrugeligt.
- det eneste de tør er at stoppe folk for at køre uden sele o.lign.;
medmindre det altså er en muhammedaner.

Næste gang bliver det bare værre, fordi de nu er sluppet af sted med at få
politiet til at flygte.

BTW: Man er vel i personlig fare hvis man bliver ramt af en brosten.

/Mikael

Fra : HrSvendsen

Dato : 30-04-06 01:30

Mikael Mortensen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Men så er politiet også ubrugeligt.

Du skal bruge deres underskrift på forsikringspapirerne.

> [...]
> politiet til at flygte.
>
> BTW: Man er vel i personlig fare hvis man bliver ramt af en brosten.

Kun hvis man er indenfor kasteafstand. Ser man en
brostenskastende flok muhamedanere, drejer man om på hælen og
kører tilbage til politigården i Odense, drikker kaffe og spiser
wienerbrød og venter på, at perkerne har fundet nogen andre
danskere at lade deres temperament gå ud over.

Giv mig en eneste god grund til, at en politimand skulle risikere
liv og lemmer, når de næsten er garanteret kun at få ballade for
det og gerningsmændene i øvrigt slipper med en løftet pegefinger.

De andre danskere, det går ud over, har jo selv stemt på de
politikere, som lader cirkuset passere.

Jeg klandrer ikke den menige betjent nogetsomhelst.

Fra : NoTrabajo

Dato : 29-04-06 06:57

> [...]

> De blev anholdt og politiet måtte lære, at muslimer og indvandrer
> bestemmer i Vollsmose og at politiet ikke har noget at gøre der.

Se debatten på Fyens Stifttidende:

http://www.fyens.dk/modules/debat/topic.php?topicid=73691
--
NoTrabajo