Hundred bulldozere af 1 h ku genskabe traf~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-06 07:30

Der er over hundrede vejmaskiner som straks ku ha været kommanderet
til ulykkesstedet og fjerne nedfalden cement og
armeringsjern/forskalningsbrædder, mens hundred glade amatører under
striks kommando samtidig overskærer jern med vinkelsliber til
overkommelige flytbare bidder. Ikke?

Men Politiken fortæller at de næste uger vil man se på oprydning...

De er gode til at skabe job for sig selv.

---------------

En anden skandale er de vildt lange bæltefixeringer, men det
offentlige skal vise sin arrogance

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G2A32G190G4G0G

Det er der også tale om med min lånesag - systemet, ikke stat. Jeg er
bums i deres "racistiske" univers og logemedlemmer er de eneste der
skal lånes til. Argumenter der gives er fup. De ved godt de intet
risikerer ved lån. Godt man ikke har anlæg for paranoia.

Danmark er ikke retfærdigheds-zone men et sted hvor ny strategier
gavnes og erfaringer indhøstes til nabolandes brug

Fra : kk

Dato : 28-04-06 15:16

> [...]
> overkommelige flytbare bidder. Ikke?
>
> Men Politiken fortæller at de næste uger vil man se på oprydning...
>
> De er gode til at skabe job for sig selv.

Helt sikkert: Du HAR knald i låget!

God bedring,
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-06 18:13

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Helt sikkert: Du HAR knald i låget!

Ksn nogen argumentere imod teorien, om at en hurtig tilkaldelse af et
stort antal bulldozere kunne gøre den blokerede vej farbar på under et
døgn?

Det er jo ikke forbudt at være kreativ. Selvom fagforeninger elsker
forudsigelige rutiner.

I gamle dage tænkte folk rationelt og resultatorienteret. Ofte griber
man nu opgaverne an, så det skaber mest mulig forbrug af
skatteydermidler, og man tager ikke hensyn til trafikanterne

Fra : kk

Dato : 29-04-06 06:18

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Ksn nogen argumentere imod teorien, om at en hurtig tilkaldelse af et
> stort antal bulldozere kunne gøre den blokerede vej farbar på under et
> døgn?

Nej, men rent praktisk kan det næppe lade sig gøre at skaffe så mange
maskiner på så kort tid, og hvordan skal de allesammen kunne komme til i den
samme skidtbunke, og hvordan skal de kunne få skidtet på lastbiler og kørt
væk??
Ting tar nu engang tid.
I øvrigt er vejen nu farbar i begge retninger.
mvh
kk>

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-06 10:25

> [...]
> skidtet på lastbiler og kørt væk??
> Ting tar nu engang tid.
> I øvrigt er vejen nu farbar i begge retninger.

Hvis politistationen sætter alt mandskab på at ringe til alle
bulldozerejere og chafører af disse får løfte om at komme i TV for
heltedåden, så er der hundrede gratis opryddere på under en time og
een politimand, der ringer til disses mobiltelefoner (mens heltene har
lovet ikke at snakke med andre) , kan koordinere deres slæben væk af
stål, træ, beton - stål findeles imens af glade amatører med
vinkelslibere - - dem har tusinder af familiefædre en af, alene i
Nørresundby, og de ka sgu selv koordinere overskæringer i fx 5 meter
bidder og se sig for. Politimanden skifter dem rundt i 4 sektorer, så
de ikke er hvor bulldozerne arbejder. Hvem har et bedre forslag - jeg
er glad amatør og ryster dette ud af ærmet stillet overfor kloge-kloge
kk 's for mig helt ny problemstilling. Brainstormningsoplæg, og om dem
gælder næstenaltid at
_det kan vi gøre ENDNU bedre._