Trist vi må undvære Michael Laudahn nu
Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-06 07:05

JEg ved ikke hvilke norske og svenske gruppe han har været aktiv i -
vi en af Jer oplyse til dem - det regner jeg med at nogen med indsigt
vil
Hollandske link forstår jeg intet af

Jfr den tyske version på http://tinyurl.com/q3r8z .

Fra : Per Hagemann

Dato : 28-04-06 20:44

> JEg ved ikke hvilke norske og svenske gruppe han har været aktiv i - vi en
> af Jer oplyse til dem - det regner jeg med at nogen med indsigt vil

Det var vist grupperne swnet.politik og no.samfunn.politikk.diverse , som
Michael Laudahn plejede at sende til. Jeg kan kun finde ud af at tilføje
grupper jeg i forvejen abonnerer på, så det bliver krydspostet til nogle
andre grupper i stedet.

De fleste af os vidste jo godt at Laudahn var i farezonen for censur, fordi
han ønskede at sprede oplysning bredere end vi andre plejer at gøre, og
derfor udsatte sig for større risiko for at blive udsat for netbetjentenes
anmelderi.