Udvist russer
Fra : NoTrabajo

Dato : 27-04-06 13:42

Hvorfor kan denne unge russer fra Nakskov ikke få lov til at blive i
Danmark?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22arseny+shilikin%22&meta

Jeg synes at det er dybt uretfærdigt, når nu man sammenligner med hvor
mange muhamedanske mordere, vi har lukket ind i landet.

Russeren ser da ud til at blive et aktiv for Danmark i modsætning til de
fleste af de ørkenbeduiner, vi har lukket ind i landet.
--
NoTrabajo

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-04-06 14:07

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Russeren ser da ud til at blive et aktiv for Danmark i modsætning til de
> fleste af de ørkenbeduiner, vi har lukket ind i landet.

Det er altså ikke en ny problemstilling. Det har været situationen i årevis,
at kvinder fra Østeuropa, som blev anholdt i sager om rufferi, udvises alene
for at arbejde uden opholds- og arbejdstilladelse, mens mennesker fra andre
kontinenter groft sagt kunne få opholdstilladelse blot ved at bede om asyl.

Børge

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-04-06 14:20

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i
> [...]
> arbejdstilladelse, mens mennesker fra andre kontinenter groft sagt
> kunne få opholdstilladelse blot ved at bede om asyl.

Jeg mener altså, at der en væsentlig forskel på en "turist", der slår sig
ned som luder uden uden opholds- og arbejdstilladelse og en familie der har
opholdt sig lovligt i landet med bopæl og arbejde/skolegang, bliver udvist
pga. manden/stedfaderen var en sjuft.
--
NoTrabajo

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-04-06 15:06

> [...]
> har
> opholdt sig lovligt i landet med bopæl og arbejde/skolegang, bliver udvist

Enig. De prostituerede fra Østeuropa passer deres arbejde og er dermed
aktiver for Danmark.

Drengen fra Rusland kom kun til Danmark, fordi hans mor blev gift med en
dansk mand. Da hans mor blev skilt, frafaldt grundlaget for
opholdstilladelsen, og mor og søn har akkurat lige så meget at gøre i
Danmark, som afviste asylsøgere har.

Børge

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-04-06 15:37

Boerge Rahbech Jensen skrev:
> [...]
> dansk mand. Da hans mor blev skilt, frafaldt grundlaget for
> opholdstilladelsen, og mor og søn har akkurat lige så meget at gøre i

Knægten er altså ved at tage dansk uddannelse med henblik på at bidrage
til det danske samfund, hvilket nok må siges at være en sjældenhed
blandt muhammedanske asylansøgere, der som regel kun kan finde ud af at
nasse på socialsystemt og begå skatteunddragelse.

Anders Peter Johnsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-04-06 15:51

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4450d6df$0$38663$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Knægten er altså ved at tage dansk uddannelse med henblik på at bidrage
> til det danske samfund, (....)

Nu må han så bidrage til det russiske samfund.

> hvilket nok må siges at være en sjældenhed blandt muhammedanske
> asylansøgere, der som regel kun kan finde ud af at nasse på socialsystemt
> og begå skatteunddragelse.

Der er altså også efterkommere af muslimske indvandrere, der er i gang med
videregående uddannelser med henblik på at bidrage til det danske samfund.

Børge

Fra : GB

Dato : 27-04-06 16:46

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in

> Der er altså også efterkommere af muslimske indvandrere, der er i gang
> med videregående uddannelser med henblik på at bidrage til det danske
> samfund.

Nåja, flymekanikere og sådan.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-06 18:33

> [...]

> dansk mand. Da hans mor blev skilt, frafaldt grundlaget for
> opholdstilladelsen, og mor og søn har akkurat lige så meget at gøre i

Men man kunne nu godt have ladet ham tage skolen færdig, så han tilbage
i Rusland direkte kunne begynde på universitetet.

Og vi ved jo alle sammen at udlændingeproblemerne i Europa er begrænset
til de /islamiske/ indvandrere, der per princip ikke vil assimileres i
de europæiske samfund.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-04-06 14:11

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on torsdag 27. april 2006 at 14:41 +0100
wrote:
>Jeg synes at det er dybt uretfærdigt, når nu man sammenligner med hvor
>mange muhamedanske mordere, vi har lukket ind i landet.

hvor ved du fra at det er muhameddanske mordere vi har lukket ind i landet?

>Russeren ser da ud til at blive et aktiv for Danmark i modsætning til de
>fleste af de ørkenbeduiner, vi har lukket ind i landet.

At udvise fyren er fuldkommen vanvittigt og er et resultat af den
afsindige flygtninge/indvandrerpolitik som blandt andre dine venner på
Christiansborg står for

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-04-06 15:24

Frank Løkkegaard skrev:

> [...]
>
> At udvise fyren er fuldkommen vanvittigt og er et resultat af den
> afsindige flygtninge/indvandrerpolitik som blandt andre dine venner på

Jeg opfatter det nu snarere som nogle nævenyttige behandlere eet eller
andet sted nede i systemet, der er så rygende rasende over at man smide
deres højtelskede klienter af muhammedansk oprindelse (som jo er årsagen
til at disse behandlere overhovedet har deres dyre, skattebetalte jobs!)
ud af landet, at de i deres frustration over den truede jobsituation
begynder at hævne sig på og chikanere danskere og andre ordentlige og
produktive hvide mennesker, der således taktisk smart bevidst gøres til
gidsler for at folk som dig kan komme med deres forargrede
fjolsepåstande angående regeringens klart nødvendige udlændingepolitik,
altimens hånden stadig bekvemt holdes over netop de kulturfremmede
nasserøve, hele loven ellers er lavet for at slippe af med...

Det er således i værste "Yes, minister"-stil problemet at vi har et
elitært embedsmandsapparat, som dybest set vil skide politikerne og
deres lovgivning en hatfuld og bare gøre som det passer dem selv. (Dette
ses især blandt jurister, allerværst dog i den dybt korrupte
dommerstand, hvor man går mere op i økonomisk egengavnligt bijobberi end
at dømme efter loven!). Desværre slipper de åbenbart godt fra det, for
politikere kommer og går, mens embedsmændene, der således er landets
virkelige magthavere, sidder tungt og suverænt på magten indtil
pensionsalderen...

Anders Peter Johnsen

Fra : Sten Schou

Dato : 27-04-06 15:48

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4450d3c7$0$47088$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> og går, mens embedsmændene, der således er landets virkelige magthavere,
> sidder tungt og suverænt på magten indtil pensionsalderen...

Præcis!

Hilsen Sten

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-04-06 20:03

> [...]
> udlændingepolitik, altimens hånden stadig bekvemt holdes over netop
> de kulturfremmede nasserøve, hele loven ellers er lavet for at slippe

BRAVO ANDERS!

--
NoTrabajo

Fra : Svend Poulsen

Dato : 29-04-06 08:00

> [...]
> og går, mens embedsmændene, der således er landets virkelige magthavere,
> sidder tungt og suverænt på magten indtil pensionsalderen...

Altså, hvorfor skyder du papegøjen ?

Mvh. Svend

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-04-06 15:32

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> on torsdag 27.
april 2006 at 16:23 +0100 wrote:
> [...]
>politikere kommer og går, mens embedsmændene, der således er landets
>virkelige magthavere, sidder tungt og suverænt på magten indtil

det er der desværre ikke meget der tyder på - ministre og
folketingsmedlemmer har jævnligt mulighed for at kommentere dennetype
sager, det gør det bar helst ikke, eller også lires der bare en eller
anden udenadlært lektie af.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kim2000

Dato : 27-04-06 18:52

> [...]
>
> Russeren ser da ud til at blive et aktiv for Danmark i modsætning til de
> fleste af de ørkenbeduiner, vi har lukket ind i landet.

Det adresserer da det problem der hedder at når en dansker henter en
udenlandsk ægtefællle, så er denne tvunget til at blive i ægteskabet i
mindst syv år, uanset om det ægteskab så fungerer eller ej. Det her er endda
et af de ægteskaber hvor de bare er gået fra hinanden, hvad med de
ægteskaber hvor manden lidt firkantet sagt får frit lejde til at gennemtæske
konen i syv år.

Men hvordan i alverden man skal tage højde for den problem er svært at svare
på, for vi ved jo desværre at enhver humanistisk regel vil medføre massivt
snyderi.

mvh
Kim