Hvordan finder man bedst Sangtekster på ne~
Fra : Junker Thomsen

Dato : 15-06-01 11:08

Hej alle!

Hvordan finder man bedst Sangtekster på nettet ???

Findes der nogle gode databaser på nettet med sangtekster ?

Eller er det bedste at gå ind og søge specifikt på hver kunstner - evt på
google.com?

Hvad er bedst til at finde kendte sang-tekster ... f.eks. gamle rock-numre
og/eller 80'er-hits...

Tak for alle tips!

Mange hilsner
Junker

--

Junker Thomsen * Copenhagen * Denmark
My favourite RFC: 1149 and 2549

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-06-01 00:41

"Junker Thomsen" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> Findes der nogle gode databaser på nettet med sangtekster ?

Ja, forholdsvist gode.

> Eller er det bedste at gå ind og søge specifikt på hver kunstner - evt på
> google.com?

Det finder du nok ud af.

> Tak for alle tips!

Velbekomme.

Inden du begynder at svine mig helt vildt meget til, vil jeg bede dig om at
finde og gennemlæse vores OSS/FAQ. Jeg er for smadret til at finde den til
dig.

/Nikolaj

Fra : Junker Thomsen

Dato : 18-06-01 22:20

Hej Nikolaj!

Jeg vidste ikke der fandtes en OSS/FAQ. Men tak for oplysningen (er ny på
denne NG)!

Selv om "de små grå" oveni i bøtten bliver færre og færre - har jeg trods
alt lidt humor tilbage

Hvorfor skulle jeg svine dig til ... ????

Hilsen
Junker

Fra : nikolaj borg

Dato : 19-06-01 17:01

> Hvorfor skulle jeg svine dig til ... ????

Tjah, fordi jeg til tider er temmeligt øretæveindbydende . Det var vel
bare et forsøg på at indrømme, at jeg til tider er lidt grov i tonen, når
jeg rekvalmerer for OSS/FAQ'en :)

/Nikolaj