/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Naser Khader faldt om
Fra : Mark Jensen


Dato : 25-04-06 15:47

med ildebefindende.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article192641.ece

Den radikale folketingspolitiker Naser Khader blev tirsdag eftermiddag
kørt på hospitalet med et ildebefindende. Det oplyser De Radikale i en
pressemeddelelse.

Kort efter kl. 15 fik Naser Khader smerter i sin venstre arm og blev
svimmel, men han var selv i stand til at følge med ned til en
ambulance.

Det Radikale Venstres folketingsgruppe opfordrer til forståelse for
det pres, Naser Khader og hans familie har været udsat for i de
seneste måneder, hvor den radikale politiker blandt andet har stået i
spidsen for dannelsen af foreningen Demokratiske Muslimer.

Naser Khader lever desuden under politibeskyttelse og følges konstant
af to betjente fra Politiets Efterretningstjeneste (PET), da han
gentagne gange har været udsat for dødstrusler.



Mon dette fremkalder følgende i hovedet på et par herrrer i denne
kanal, som før har excelleret i afskyelig motivanalyse:

"konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.

 
 
Bo Warming (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-04-06 16:08

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com...
> med ildebefindende.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article192641.ece
>
> Den radikale folketingspolitiker Naser Khader blev tirsdag
> eftermiddag
> kørt på hospitalet med et ildebefindende. Det oplyser De Radikale i
> en
> pressemeddelelse.
>
> Kort efter kl. 15 fik Naser Khader smerter i sin venstre arm og blev
> svimmel, men han var selv i stand til at følge med ned til en
> ambulance.
>
> Det Radikale Venstres folketingsgruppe opfordrer til forståelse for
> det pres, Naser Khader og hans familie har været udsat for i de
> seneste måneder, hvor den radikale politiker blandt andet har stået
> i
> spidsen for dannelsen af foreningen Demokratiske Muslimer.
>
> Naser Khader lever desuden under politibeskyttelse og følges
> konstant
> af to betjente fra Politiets Efterretningstjeneste (PET), da han
> gentagne gange har været udsat for dødstrusler.

Hvilke berømtheder har ikke været udsat for dødstrusler.?

Jeg fik mange da Sædhjælpsfondet var hot sag

Muslimelsker-journalister er latterlige at blande dødstrusler ind i
ildebefindende der ikke ser ud til på nogen måde at have relation til
noget attentat-agtigt



Konrad (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 25-04-06 16:14


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com...

> "konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
> at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.

Det har jeg aldrig skrevet endsige antydet. Og så er der ret åbenlyst - i
"spinsammenhæng" - temmelig stor forskel på at gå til Ekstra Bladet (af alle
aviser!!) og proklamere, at man "overvejer" at stoppe i politik (**), og så
blive kørt væk i en ambulance, ikke sandt?

(**) Antager, at det var min forudsigelse i den forbindelse, der i øvrigt
viste sig at holde 100% stik, du har en erindringsforskydelse omkring, eller
måske endda har misforstået?



Mark Jensen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 25-04-06 17:08

On Tue, 25 Apr 2006 17:13:31 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Det har jeg aldrig skrevet endsige antydet. Og så er der ret åbenlyst - i
>"spinsammenhæng" - temmelig stor forskel på at gå til Ekstra Bladet (af alle
>aviser!!) og proklamere, at man "overvejer" at stoppe i politik (**), og så
>blive kørt væk i en ambulance, ikke sandt?
>
>(**) Antager, at det var min forudsigelse i den forbindelse, der i øvrigt
>viste sig at holde 100% stik, du har en erindringsforskydelse omkring, eller
>måske endda har misforstået?


Jeg mener det er forkasteligt med den form for motivanalyse overfor en
mand der lever under et helt enormt pres. Et pres der nu har
resulteret i et kollaps, og så er det jeg spørger om du også mener at
det bare er "spin".




Konrad (26-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 26-04-06 08:07


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
news:s8is42h0lc13c683i0pptk10hjri1saut4@4ax.com...
> On Tue, 25 Apr 2006 17:13:31 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
> wrote:
>
> >Det har jeg aldrig skrevet endsige antydet. Og så er der ret åbenlyst - i
> >"spinsammenhæng" - temmelig stor forskel på at gå til Ekstra Bladet (af
alle
> >aviser!!) og proklamere, at man "overvejer" at stoppe i politik (**), og

> >blive kørt væk i en ambulance, ikke sandt?
> >
> >(**) Antager, at det var min forudsigelse i den forbindelse, der i øvrigt
> >viste sig at holde 100% stik, du har en erindringsforskydelse omkring,
eller
> >måske endda har misforstået?
>
>
> Jeg mener det er forkasteligt med den form for motivanalyse overfor en
> mand der lever under et helt enormt pres.

Alle politikere lever under stort pres. Alle politikere er magtbegærlige,
glade for opmærksomhed og ønsker så megen indflydelse om muligt - det er jo
derfor de er i politik. Det gælder naturligvis også Naser Khader.

> Et pres der nu har
> resulteret i et kollaps, og så er det jeg spørger om du også mener at
> det bare er "spin".

Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank Aaen
blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for Mariann
Fischer Boel for noget tid siden?



Thorkild Poulsen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 27-04-06 10:52


"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
news:444f1c14$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

>
> Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank
> Aaen
> blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
> Mariann
> Fischer Boel for noget tid siden?
>
>

Jo, jeg mener Mariann Fischer Boel var med i ambulancen, da Ivar Hansen's
døde i færd med at slaske sit organ op i MFB.


Boerge Rahbech Jense~ (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 25-04-06 16:30


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com...

> Det Radikale Venstres folketingsgruppe opfordrer til forståelse for
> det pres, Naser Khader og hans familie har været udsat for i de
> seneste måneder, (....)

Jeg mener, den opfordring er overflødig, og siger mest om De Radikale. Det
kræver vist ganske meget kynisme og fokus på konspirationer ikke at have
medfølelse med politiske modstandere, der falder om eller lider af alvorlige
sygdomme.

--
Med venlig hilsen
Børge



Anders Peter Johnsen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 25-04-06 16:45

Mark Jensen skrev:
> med ildebefindende.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article192641.ece
>
> Den radikale folketingspolitiker Naser Khader blev tirsdag eftermiddag
> kørt på hospitalet med et ildebefindende. Det oplyser De Radikale i en
> pressemeddelelse.
>
> Kort efter kl. 15 fik Naser Khader smerter i sin venstre arm og blev
> svimmel, men han var selv i stand til at følge med ned til en
> ambulance.

Ja, det lyder jo desværre ud fra beskrivelsen som et mindre hjerteanfald.

> Det Radikale Venstres folketingsgruppe opfordrer til forståelse for
> det pres, Naser Khader og hans familie har været udsat for i de
> seneste måneder, hvor den radikale politiker blandt andet har stået i
> spidsen for dannelsen af foreningen Demokratiske Muslimer.

De eneste i hele Danmark, der synes at have virkelig store problemer med
at "forstå" Naser Khader, er mig bekendt partiformand Marianne Jelved og
Margrethe Vestager-fløjen fra hans eget parti.

Selv DFs ledelse synes mere sympatisk over for ham end disse to
inkarnerede halal-hippekællinger: Så de burde nu nok tage at feje for
egen dør først...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Per Rønne (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 25-04-06 19:32

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> De eneste i hele Danmark, der synes at have virkelig store problemer med
> at "forstå" Naser Khader, er mig bekendt partiformand Marianne Jelved og
> Margrethe Vestager-fløjen fra hans eget parti.

Jep.

> Selv DFs ledelse synes mere sympatisk over for ham end disse to
> inkarnerede halal-hippekællinger: Så de burde nu nok tage at feje for
> egen dør først...

Jep - og DFerne afviser ham som integrationsminister med baggrund i hans
mangeårige medlemskab af R.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Bruno Christensen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 25-04-06 19:41

On Tue, 25 Apr 2006 17:44:45 +0200, Anders Peter Johnsen wrote:

> Ja, det lyder jo desværre ud fra beskrivelsen som et mindre hjerteanfald.

Sjovt nok ville den tilkaldte læge ikke udnævne det til Hjertetilfælde eller
blodprop.

Han er nok oppe igen om et par dage og endnu mere populær.

Khader er en dygtig politiker, men her tror jeg at hans spindoktor har været
lidt for smart.

--
O
/|\
/\
Bruno

Wilstrup (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-04-06 19:48


"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse
news:1wnih5edhve70$.6daxrhmk67ao.dlg@40tude.net...
> On Tue, 25 Apr 2006 17:44:45 +0200, Anders Peter Johnsen wrote:
>
>> Ja, det lyder jo desværre ud fra beskrivelsen som et mindre hjerteanfald.
>
> Sjovt nok ville den tilkaldte læge ikke udnævne det til Hjertetilfælde
> eller
> blodprop.
>
> Han er nok oppe igen om et par dage og endnu mere populær.
>
> Khader er en dygtig politiker, men her tror jeg at hans spindoktor har
> været
> lidt for smart.
>

Det lader vi lige stå et øjeblik - så kan Mark og andre se, at det var dig,
der har udtalt dig om det med det smarte og spin og altså hverken Konrad
eller undertegnede - men tyv tror hver mand stjæler.
--
Wilstrup



Wilstrup (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 25-04-06 19:23


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com...
> med ildebefindende.
> "konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
> at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.

Jeg ser da frem til at du viser mig hvor jeg har skrevet noget sådant. Jeg
er alvorligt bange for at du får det grumme svært ved det.

Personligt har jeg mødt Nasar Khadar til debatmøder, blandt andet på den
arbejdsplads, hvor jeg underviste og hvor han har været skoleelev. Vi har
bestemt udvekslet synspunkter, men vi er af den grund da ikke faret i
flæsket på hinanden eller været uforskammede over for hinanden af den grund.

Men prøv blot at finde frem til at jeg skulle have udtalt mig sådan. Det
ville da interessere mig.

Og nu vi er ved det: hvordan var det nu liige du reagerede da en politiker
fra Enhedslisten blev indlagt for et hjertetilfælde - mon jeg med samme
svigtende hukommelse som dig skulle påstå at du hånede ham da det skete?
--
Wilstrup



Mark Jensen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 25-04-06 21:05

On Tue, 25 Apr 2006 20:22:52 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:


>> med ildebefindende.
> > "konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
>> at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.
>
>Jeg ser da frem til at du viser mig hvor jeg har skrevet noget sådant. Jeg
>er alvorligt bange for at du får det grumme svært ved det.

Selvfølgelig har du ikke formuleret dig sådan, men betydningen var den
samme.

-----------
Konrad wrote
> Naser Khaders reaktion er jeg ret overbevist om er et mediestunt

Du skrev
"jeg er 100 procent enig, hvilket jeg også tidligere har antydet - jeg
har
mødt ham personligt, og han er da en flinker fyr, ingen tvivl om det,
og jeg
er overbevist om at han mener det vel - men jeg er ikke så sikker på
at han
ikke -eller folk omkring ham - spekulerer i situationen m.h.p.
stemmefiskeri.
Egen lykke er godt - andres ulykke er heller ikke at foragte.

Hulkehistorien i EB i dag er så fuld af selvmodsigelser at man undres-
fx
skriver bladet i sin leder om truslen uden at tage hensyn til at der
også
kan være andre udlægninger -men måske er det fordi Politikens hus også
er
dybt involveret i JP.



Thorkild Poulsen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 27-04-06 10:30


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
news:300t42hj85ln0iro3pqt5e7o588pmp7ami@4ax.com...
> On Tue, 25 Apr 2006 20:22:52 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
> wrote:
>
>
>>> med ildebefindende.
>> > "konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
>>> at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.
>>
>>Jeg ser da frem til at du viser mig hvor jeg har skrevet noget sådant. Jeg
>>er alvorligt bange for at du får det grumme svært ved det.
>
> Selvfølgelig har du ikke formuleret dig sådan, men betydningen var den
> samme.
>
> -----------
> Konrad wrote
>> Naser Khaders reaktion er jeg ret overbevist om er et mediestunt
>
> Du skrev
> "jeg er 100 procent enig, hvilket jeg også tidligere har antydet - jeg
> har
> mødt ham personligt, og han er da en flinker fyr, ingen tvivl om det,
> og jeg
> er overbevist om at han mener det vel - men jeg er ikke så sikker på
> at han
> ikke -eller folk omkring ham - spekulerer i situationen m.h.p.
> stemmefiskeri.
> Egen lykke er godt - andres ulykke er heller ikke at foragte.
>
> Hulkehistorien i EB i dag er så fuld af selvmodsigelser at man undres-
> fx
> skriver bladet i sin leder om truslen uden at tage hensyn til at der
> også
> kan være andre udlægninger -men måske er det fordi Politikens hus også
> er
> dybt involveret i JP.
>
>

Tjah, så blev den bindegale Wilstrup da atter sat på plads.

Thorkild


GB (25-04-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 25-04-06 21:15

Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote in
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com:

> med ildebefindende.

Imam bayildi...

Anders Peter Johnsen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 25-04-06 22:22

GB skrev:
> Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote in
> news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com:
>
>> med ildebefindende.
>
> Imam bayildi...

Er det ikke en tyrkisk ret, på dansk kaldet "Imamen dånede"?

Og siden hvornår har Khader - som man sikkert ellers kan mene meget om -
ligefrem være imam? Jeg troede at han var imod dèn slags folk?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



Bo Warming (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-04-06 23:07

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:444e92de$0$47036
> Og siden hvornår har Khader - som man sikkert ellers kan mene meget
> om - ligefrem være imam? Jeg troede at han var imod dèn slags folk?
>

Khader _SIGER_ AT HAN ER IMOD VISSE IMAMER

Han arbejder dog på præcis samme Islammål om magtovertagelse her, som
Abu Laben og Ahmed Akari, blot bruger han subtile anderledes midler.
Hans specialjob i helligkrigerhæren er at passivisere og vildlede - få
os til at tro at integration kan lykkes



GB (26-04-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-04-06 13:34

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
news:444e92de$0$47036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

>>> med ildebefindende.
>> Imam bayildi...
> Er det ikke en tyrkisk ret, på dansk kaldet "Imamen dånede"?

Netop...

> Og siden hvornår har Khader - som man sikkert ellers kan mene meget om -
> ligefrem være imam? Jeg troede at han var imod dèn slags folk?

Jaah, det siger han. Men han er alligevel radikal...

Poul Nielsen (25-04-2006)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 25-04-06 21:18


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3eds42dbr7o4359kmlaiue5tt0rmug5oks@4ax.com...
> med ildebefindende.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article192641.ece
>
> Den radikale folketingspolitiker Naser Khader blev tirsdag eftermiddag
> kørt på hospitalet med et ildebefindende. Det oplyser De Radikale i en
> pressemeddelelse.
>
>
> Mon dette fremkalder følgende i hovedet på et par herrrer i denne
> kanal, som før har excelleret i afskyelig motivanalyse:
>
> "konrad og wilstrup:>" Nå han fortsætter med at lave mediestunts for
> at fiske stemmer. Typisk ham, den antiislamiske klovn.

Kan de nu heller ikke lide Naser khader den fine gut. Han er den eneste
radikale jeg ville stemme på.



Christian B. Andrese~ (26-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-04-06 08:42


Konrad wrote:
> "Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
> news:s8is42h0lc13c683i0pptk10hjri1saut4@4ax.com...
> > On Tue, 25 Apr 2006 17:13:31 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
> > wrote:
> >
> > >Det har jeg aldrig skrevet endsige antydet. Og så er der ret åbenlyst - i
> > >"spinsammenhæng" - temmelig stor forskel på at gå til Ekstra Bladet (af
> alle
> > >aviser!!) og proklamere, at man "overvejer" at stoppe i politik (**), og
> så
> > >blive kørt væk i en ambulance, ikke sandt?
> > >
> > >(**) Antager, at det var min forudsigelse i den forbindelse, der i øvrigt
> > >viste sig at holde 100% stik, du har en erindringsforskydelse omkring,
> eller
> > >måske endda har misforstået?
> >
> >
> > Jeg mener det er forkasteligt med den form for motivanalyse overfor en
> > mand der lever under et helt enormt pres.
>
> Alle politikere lever under stort pres. Alle politikere er magtbegærlige,
> glade for opmærksomhed og ønsker så megen indflydelse om muligt - det er jo
> derfor de er i politik. Det gælder naturligvis også Naser Khader.
>
> > Et pres der nu har
> > resulteret i et kollaps, og så er det jeg spørger om du også mener at
> > det bare er "spin".
>
> Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank Aaen
> blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for Mariann
> Fischer Boel for noget tid siden?

Og Niels Erik Eskildsen fra Århus slap ikke så let.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Konrad (26-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 26-04-06 09:12


"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
news:1146037318.470619.224990@i40g2000cwc.googlegroups.com...

> Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank
Aaen
> blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
Mariann
> Fischer Boel for noget tid siden?

Og Niels Erik Eskildsen fra Århus slap ikke så let.
---
Ja - i øvrigt et glimrende eksempel på at det ikke blot er
folketingspolitikere der kan slides op, eller dø en utidig død. Jeg har
altid bidt mærke i, hvor slidte toppolitikere kan kommed til at se ud efter
bare få år. Tænk på Nyrup, eller Fogh - prøv at se "før og efter" billeder
fra 2000 til i dag.



Christian B. Andrese~ (26-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-04-06 09:18


Konrad wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
> news:1146037318.470619.224990@i40g2000cwc.googlegroups.com...
>
> > Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank
> Aaen
> > blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
> Mariann
> > Fischer Boel for noget tid siden?
>
> Og Niels Erik Eskildsen fra Århus slap ikke så let.
> ---
> Ja - i øvrigt et glimrende eksempel på at det ikke blot er
> folketingspolitikere der kan slides op, eller dø en utidig død. Jeg har
> altid bidt mærke i, hvor slidte toppolitikere kan kommed til at se ud efter
> bare få år. Tænk på Nyrup, eller Fogh - prøv at se "før og efter" billeder
> fra 2000 til i dag.

Jeg tror ikke man skal misunde dem deres (politikere) tilværelse.
Det er helt sikkert nogle hårde dage.
Hvis man så samtidig skal leve med dødstrusler og PET overvågning
døgnet rundt så tror jeg at man slides op.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Konrad (26-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 26-04-06 09:27


"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
news:1146039504.253977.43730@g10g2000cwb.googlegroups.com...

Jeg tror ikke man skal misunde dem deres (politikere) tilværelse.
Det er helt sikkert nogle hårde dage.
---
Det gør jeg bestemt heller ikke. Det er ikke udtryk for misundelse overfor
Khader - jeg kan bare dårligt se, hvorfor han af alle skulle adskille sig
fra de øvrige 178 medlemmer af folketinget.

---
Hvis man så samtidig skal leve med dødstrusler og PET overvågning
døgnet rundt så tror jeg at man slides op.
---
Jeg tror ikke der findes politikere har ikke har været udsat for trusler.
Politikere er offentlige og kendte personer, og er derfor oplagte ofre for
sindsforvirrede, folk med "stærke" meninger samt personer der af den ene
eller anden grund føler sig dårligt behandlet af systemet.



Thorkild Poulsen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 27-04-06 10:27


"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
news:444f2ead$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...


> Jeg tror ikke der findes politikere har ikke har været udsat for trusler.
> Politikere er offentlige og kendte personer, og er derfor oplagte ofre for
> sindsforvirrede, folk med "stærke" meninger samt personer der af den ene
> eller anden grund føler sig dårligt behandlet af systemet.

Få lige styr på dine proportioner Konrad, Naser Khader er under et ganske
andet pres end andre af de 178 folkevalgte, selv statsministeren er ikke
under det pres.

Der har været vælgermøder, hvor en Søren Pind bagefter var dybt rystet over
den trussel og vold Naser blev udsat for.

Vi må som udenforstående bakke op om Naser Khader og forlange at apologeter
som dig selv får styr på sine meninger, det er ganske enkelt absurd hvad du
har gang i.

Thorkild


Konrad (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 27-04-06 10:42


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
news:44508067$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
> news:444f2ead$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> > Jeg tror ikke der findes politikere har ikke har været udsat for
trusler.
> > Politikere er offentlige og kendte personer, og er derfor oplagte ofre
for
> > sindsforvirrede, folk med "stærke" meninger samt personer der af den ene
> > eller anden grund føler sig dårligt behandlet af systemet.
>
> Få lige styr på dine proportioner Konrad, Naser Khader er under et ganske
> andet pres end andre af de 178 folkevalgte, selv statsministeren er ikke
> under det pres.

Det er et pres han selv har valgt! Det er prisen for at kuppe sig til
udslagsgivende magt i R's folketingsgruppe og være hele Danmarks
yndlingsmuslim. Det virker muligvis som stærke ord, men det er jo ikke desto
mindre rigtigt. Khader casher da ind, som alle andre politikere har gjort
før ham, når lejligheden bød sig.

> Der har været vælgermøder, hvor en Søren Pind bagefter var dybt rystet
over
> den trussel og vold Naser blev udsat for.

Vold ligefrem?

> Vi må som udenforstående bakke op om Naser Khader og forlange at
apologeter
> som dig selv får styr på sine meninger, det er ganske enkelt absurd hvad
du
> har gang i.

Det virkelig absurde består i at behandle Khader anderledes, og opfatte
Khader anderledes, bare fordi han *er* Naser Khader. Og tilmed forlange at
andre også skal gøre det. Khader er ikke mere "ren" eller ædel eller
sandfærdig eller uselvisk end alle andre politikere - hvorfor i alverden
skulle han være det?

I øvrigt har jeg da vist altid bakket Khader op - i hvert fald har jeg jo
selv netop henvist til demokratiske muslimer som et positivt udbytte af
Muhammedaffæren, og endvidere som bevis på, at mængden af islamiske galninge
blandt "almindelige" muslimer er (langt) mindre end det vanligt påståes,
f.eks i denne gruppe. Sådan indirekte at kæde min holdning til hans virke
som politiker sammen med, om det skulle have noget at gøre med om jeg kan
"lide" ham eller være uenig med hans holdninger, afslører sådan set kun
afsenderen. Jeg ved godt mange mener Khader skal fredes, hvis ikke ligefrem
kanoniseres, men jeg foretrækker nu at kalde en spade for en spade.



Thorkild Poulsen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 27-04-06 11:39


"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:445091bf$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

>> Vi må som udenforstående bakke op om Naser Khader og forlange at
> apologeter
>> som dig selv får styr på sine meninger, det er ganske enkelt absurd hvad
> du
>> har gang i.
>
> Det virkelig absurde består i at behandle Khader anderledes, og opfatte
> Khader anderledes, bare fordi han *er* Naser Khader. Og tilmed forlange at
> andre også skal gøre det. Khader er ikke mere "ren" eller ædel eller
> sandfærdig eller uselvisk end alle andre politikere - hvorfor i alverden
> skulle han være det?
>
> I øvrigt har jeg da vist altid bakket Khader op - i hvert fald har jeg jo
> selv netop henvist til demokratiske muslimer som et positivt udbytte af
> Muhammedaffæren, og endvidere som bevis på, at mængden af islamiske
> galninge
> blandt "almindelige" muslimer er (langt) mindre end det vanligt påståes,
> f.eks i denne gruppe. Sådan indirekte at kæde min holdning til hans virke
> som politiker sammen med, om det skulle have noget at gøre med om jeg kan
> "lide" ham eller være uenig med hans holdninger, afslører sådan set kun
> afsenderen. Jeg ved godt mange mener Khader skal fredes, hvis ikke
> ligefrem
> kanoniseres, men jeg foretrækker nu at kalde en spade for en spade.
>

Få så styr på dine proportioner, hvis ikke det er gået op for dig Naser
Khader har en ganske anderledes trusselsfaktor mod sig, er du enten meget
dum eller psykopat.

Få dog lidt styr på tingene dreng !

Thorkild



Konrad (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 27-04-06 14:08


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
news:44509d44$0$27554$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Få så styr på dine proportioner, hvis ikke det er gået op for dig Naser
> Khader har en ganske anderledes trusselsfaktor mod sig, er du enten meget
> dum eller psykopat.

Tak i lige måde. Jeg skriver den ganske indlysende og alment accepterede
kendsgerning, at Naser Khader er politiker, og ikke er anderledes end alle
andre politikere. Og det skriver jeg vel at mærke på opfordring!! Og det gør
mig så til en psykopat der skriver absurde ting?

Kan kun konstatere, at havde du været en normal, velafbalanceret debattør,
kunne jeg da såmænd nok godt have fundet på at tage det til efteretning. Med
dig er effekten modsat.




Thorkild Poulsen (29-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 29-04-06 04:45


"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
news:4450c23e$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
> news:44509d44$0$27554$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> Få så styr på dine proportioner, hvis ikke det er gået op for dig Naser
>> Khader har en ganske anderledes trusselsfaktor mod sig, er du enten meget
>> dum eller psykopat.
>
> Tak i lige måde. Jeg skriver den ganske indlysende og alment accepterede
> kendsgerning, at Naser Khader er politiker, og ikke er anderledes end alle
> andre politikere. Og det skriver jeg vel at mærke på opfordring!! Og det
> gør
> mig så til en psykopat der skriver absurde ting?
>
> Kan kun konstatere, at havde du været en normal, velafbalanceret debattør,
> kunne jeg da såmænd nok godt have fundet på at tage det til efteretning.
> Med
> dig er effekten modsat.
>

Tænk dig dog om menneske, presset mod Khader har helt andre dimensioner end
mod andre politikere.

Thorkild


Konrad (08-05-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 08-05-06 13:49


"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
news:4452d397$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Tænk dig dog om menneske, presset mod Khader har helt andre dimensioner
end
> mod andre politikere.

"Andre dimensioner"? Hvis jeg nu havde heddet Thorkild, og du havde heddet
Konrad - så havde jeg svaret :

"Man hører jammerviolinen hyle i baggrunden".




Christian B. Andrese~ (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 27-04-06 10:22


Thorkild Poulsen wrote:
> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
> news:444f1c14$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>
> >
> > Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank
> > Aaen
> > blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
> > Mariann
> > Fischer Boel for noget tid siden?
>
> Jo, jeg mener Mariann Fischer Boel var med i ambulancen, da Ivar Hansen's
> døde i færd med at slaske sit organ op i MFB.

Du er simpelt hen for langt ude.
Useriøs.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Mark Jensen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 27-04-06 11:01

On 27 Apr 2006 02:21:33 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>
>Thorkild Poulsen wrote:
>> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
>> news:444f1c14$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> >
>> > Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da Frank
>> > Aaen
>> > blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
>> > Mariann
>> > Fischer Boel for noget tid siden?
>>
>> Jo, jeg mener Mariann Fischer Boel var med i ambulancen, da Ivar Hansen's
>> døde i færd med at slaske sit organ op i MFB.
>
>Du er simpelt hen for langt ude.
>Useriøs.


Well, en smule under bæltestedet måske... :)

Men rent faktisk var MFB og IH sammen og tidspunktet taget i
betragtning taler sandsynligheden for at de har haft en affære,
hvilket selvfølgelig er en sag mellem de involverede parter, men
derfor er det ikke decideret "langt ude" at snakke om at IH døde i
forbindelse med en kærlighedsaffære.

Thorkild Poulsen (27-04-2006)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 27-04-06 11:28


"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i en meddelelse
news:7f51525t8punph3nk5d7lbbq20odb5opcc@4ax.com...
> On 27 Apr 2006 02:21:33 -0700, "Christian B. Andresen"
> <trav@tiscali.dk> wrote:
>
>>
>>Thorkild Poulsen wrote:
>>> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
>>> news:444f1c14$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> >
>>> > Nej - selvfølgelig er det ikke det. Det var det jo heller ikke da
>>> > Frank
>>> > Aaen
>>> > blev kørt på hospitalet for nylig. Skete det samme i øvrigt ikke for
>>> > Mariann
>>> > Fischer Boel for noget tid siden?
>>>
>>> Jo, jeg mener Mariann Fischer Boel var med i ambulancen, da Ivar
>>> Hansen's
>>> døde i færd med at slaske sit organ op i MFB.
>>
>>Du er simpelt hen for langt ude.
>>Useriøs.
>
>
> Well, en smule under bæltestedet måske... :)
>
> Men rent faktisk var MFB og IH sammen og tidspunktet taget i
> betragtning taler sandsynligheden for at de har haft en affære,
> hvilket selvfølgelig er en sag mellem de involverede parter, men
> derfor er det ikke decideret "langt ude" at snakke om at IH døde i
> forbindelse med en kærlighedsaffære.

Specielt ikke fordi MFB valgte ikke at deltage i begravelsen og over for
familien ikke benægtede et nært forhold til IH.

Thorkild



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste