Rullende købmænd. Kommunalt eller Hjemis/D~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 15:06

Visitatorbesøg dd nævnte mulighed for kommunal udkøring af varer og
jeg fik katalog over mange tusinde dagligvarer med numre, som kan
mailes og PBS-betales til normale supermarkedspriser og ugentlig
ankommer bil med det bestilte og pantflasker afregnes kontant og
afhentes.
Jeg siger jatak til dette generøse tilbud. Gratis - for mig.

Engang fik jeg billigt frossent kød på den måde, men det er vist gået
fallit det firma.
Hjemis virker.
Hvorfor har Netto&Co eller Brugs+Fakta-Bilka-Føtex eller hvordan
kæderne nu hænger sammen
ikke selv indført systemet for alle og de hårdt trængende pensionister
kan så få udbringningsgebyret refunderet af kommunen?
INdkøbsoplevelse lokker til overforbrug. Det er delforklaring
Mon ikke mafiøse netværk og penge under bordet vejer allertungest, og
markedsfrihed ville være maximalt lykkeskabende, og Fogh bør stoppe
det mig tilbudte Intervare-system, der nok er så korrupt som Dansk
HjemmePlejeService der leverer løftebrydende hjemmehjælpere til mig?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-04-06 15:59

> [...]
> mig tilbudte Intervare-system, der nok er så korrupt som Dansk
> HjemmePlejeService der leverer løftebrydende hjemmehjælpere til mig?

Detailhandlen er mere eller mindre monopolisere af Dansksupermarked og COOP.
De andre små detailhandlere ser kunderne som et nødvendig onde.
Og er for nærige til at ansætte et bybud.

--

Så kan det ikke undre at han fået kniven.
Wilstrup

Fra : Aksel

Dato : 26-04-06 10:56

> [...]
> Og er for nærige til at ansætte et bybud.
>
> --
>
> Så kan det ikke undre at han fået kniven.

Det er vel kun Bo Warming der ikke kan forstå at han har problemer med alle
de "Idioter" der omgiver ham.

Hovedårsagen til at der ikke er flere der har udbringning er at "de hårdt
trængende pensionister " er så nærige at de ikke vil betale for udbringning,
min mor mener det er groft at den lokale superbrugs tager 20 kr for at
modtage telefonbestilling og bringe varerne ud, 20 kr. kan højst dække 5-7
minutters arbejdstid, så det er rent tab for forretningen.

Hilsen Aksel

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-06 11:23

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote in message

> Det er vel kun Bo Warming der ikke kan forstå at han har problemer
> med alle de "Idioter" der omgiver ham.

Jeg forstår godt at jeg irriterer. JEg finder det interessant at man
låne-nægter udfra usande grunde.

> [...]
> tager 20 kr for at modtage telefonbestilling og bringe varerne ud,
> 20 kr. kan højst dække 5-7 minutters arbejdstid, så det er rent tab

Og da det ikke er meget værd for pensionisterne at få bragt ud, bør
kommunen ikke lave en dyr udbringning, som er gratis for dem.

Pengene har det bedst i borgernes lommer. Men jeg siger jatak - man må
studere synden for at bekæmpe den (som en bisp sku ha sagt, da han gik
på bordel)