Muhamedanien: Knaldgodt rejsemål!
Fra : Jesper

Dato : 24-04-06 20:58

Et tital af mennesker er sprængt i stumper og stykker i den ægyptiske
havneby Dahab på Sinai halvøen nord for Sharm el-Sheikh og hundrevis
kvæstet.

Der er ingen grund til at rejse til Muhamedanien, det er uciviliseret
område beboet af middelalderlige mennesker.

Ægyptens terrorhistorie:

# 1990: Terrorister dræber ni israelske turister i Sinai, hvor de
angriber en bus med skydevåben.

# 1992-95: Militante islamister dræber fire europæiske turister.

# 1996: Seks tyske turister og tre egyptere dræbes ved et museum i det
centrale Kairo.

# 1997: Militante dræber 58 turister i Luxor.

# 2004: 34 turister bliver dræbt og 105 såret ved tre bombeangreb mod
feriesteder ved Det Røde Hav.

# 2005: 67 turister bliver dræbt ved tre bombeangreb i feriebyen Sharm
el-Sheikh.

# 24. april 2006: Ifølge de foreløbige meldinger er mindst 90 dræbt og
mange såret ved tre eksplosioner i badebyen Dahab.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Wilstrup

Dato : 24-04-06 21:16

> [...]
>
> Der er ingen grund til at rejse til Muhamedanien, det er uciviliseret
> område beboet af middelalderlige mennesker.

Hvornår rejser du? Du ville garanteret komme til at føle dig hjemme!
--
Wilstrup

Fra : Jesper

Dato : 24-04-06 21:24

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Hvornår rejser du? Du ville garanteret komme til at føle dig hjemme!

Hvad er den af AHW? Er du rejst til Nordkorea som letfordærvelig
banepakke med Den Transsibirske Jernbane endnu ?

Jeg hører at deres genopdragelseslejre skulle være en rejse værd!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-04-06 23:04

Wilstrup fortalte:

> Hvornår rejser du? Du ville garanteret komme til at føle dig hjemme!

En dansker er hårdt kvæstet. Det er desværre ikke den kyniske AHW

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-04-06 12:29

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvornår rejser du? Du ville garanteret komme til at føle dig hjemme!
> --
> Wilstrup

Ja det vil du tilgengæld ikke. For hvis du fortæller dem dine synspunkter
omkring sex med de mindreårige skolebørn så ryger du lige i spjældet.

Fra : @

Dato : 24-04-06 21:31

On Mon, 24 Apr 2006 21:58:08 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ægyptens terrorhistorie:
># 1990: dræber ni
># 1992-95: dræber fire
># 1996: Seks tyske turister og tre egyptere dræbes
># 1997: Militante dræber 58
># 2004: 34 turister bliver dræbt og 105 såret
># 2005: 67 turister bliver dræbt
># 24. april 2006: foreløbige meldinger er mindst 90 dræbt

hvornår lærer folk at holde sig væk fra sådanne steder?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 24-04-06 21:31

> [...]
>
> Der er ingen grund til at rejse til Muhamedanien, det er uciviliseret
> område beboet af middelalderlige mennesker.

Det er vist det terroristerne gerne vil opnå.
Flot af dig at gøre som terroristerne gerne vil have.
Utrolig så kontrollabel du er.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Henri Gath

Dato : 24-04-06 21:42

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist det terroristerne gerne vil opnå.
> Flot af dig at gøre som terroristerne gerne vil have.
> Utrolig så kontrollabel du er.

Ja....og du er et fjols!

Fra : Michael Weber

Dato : 24-04-06 22:04

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Ja....og du er et fjols!

Tak sukkermås ;)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 24-04-06 21:38

> # 2005: 67 turister bliver dræbt ved tre bombeangreb i feriebyen Sharm
> el-Sheikh.

Jeg mener at de officielle tal er 64 dræbte, hospitalskilder siger 88 og
hovedparten var egyptere, ikke turister.

Mvh
Frank

Den har indtil videre sparet mig for at få 10177 spam-mails.