Sexistiske Bondam åbner for dialog
Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 20:16

Sexistiske Bondam åbner for dialog

Kommunens dyre arkitekter fejlbeskriver mit tag, som er ægte norsk
skifer fra 1897, der ovenikøbet er funktionelt gjort super-forbedret
ved en professionel begforsegling.

Heldigvis udtrykker borgmester Bondam i mail 21.4 at klagesagen herom
vil blive behandlet nu.

BBR-meddelelse er idag så vigtig som skøde ved lån og indsendtes til
min bank sidste måned og fejlen har nok været medvirket til nægtelse
af lån.

Så jeg ser frem til den lovede sagsbehandling, der kun kan føre til
korrektion.

Når dermed det indses af borgmesteren , at hans folk begår
uundskyldelige, grove fejl, håber jeg, at man vil genåbne sagen om
trappe og tagterasse, hvor der er kommet ny data frem.

Man nægtede mig at forbedre mit hus som ønsket, udfra en sær, snerpet,
sexistisk opfindelse af risiko for "indbliks-gener" hos nabohuse.

Forleden antastedes jeg af to beboere i disse nabohuse, som
borgmesterens folk har adlydt.

De meddelte at grunden til deres klage til borgmesteren alene er, at
jeg har DF-plakat hængende i haven. Og at de har hørt, at jeg i min
forhave dyrker Freies Körper Kultur, som de ikke kan se fra deres
vinduer. De tilskynder autonome fra ungdomshuset til vedvarende
hærværk mod mit hus, en kriminalitet som politiet ikke kan gøre noget
ved, da det sker om natten.

Det bør indses, at borgmesterens støtte til disse menneskers klager er
usaglig og skadelig for respekten for hans embede.

Min advokat er enig med mig om, at indbliksgener er en falsk
undskyldning for at forhindre trivsel og boligforbedring. I over
hundred år har man kunne se ind gennem nabohuses vinduer, der er
ganske nær hinanden, hhv 5 og 30 meter. De boligforbedringer jeg har
ansøgt om betyder ubetydelig afstandsforkortelse(til 4 og 25 meter) og
ikke vedr opholdssted, der kunne tiltale en evt. nysgerrig kikker
blandt mine lejere og motivere til indblik i nabo-lejlighederne, og
vedr den nærmeste er det end ikke beboelsesrum, der kan ses ind i og
vil kunne ses en anelse nærmere ind i, hvis tilladelse.

Kommunen havde lovet _høring_, altså at beboere/ejere ville blive
spurgt, og skal give mening til kende skriftligt, hvis de har
indsigelser. Jeg er sikker på, at ingen vil udstille en evt. hadsk ,
snerpet og uberettiget kritik af min boligforbedring, hvis de skal
sætte underskrift på et så skandaløst destruktivt, usagligt,
uberettiget dokument. Kommunen har valgt at føje to kværulanter i een
lejlighed og udfra generel kritik og uden at forelægge naboer det
reelle projekt. Seriøs sagsbehandling bør ske i stedet, for naboers
jødestjerning af afvigeren Bo Warming falder ellers tilbage på
borgmesteren, der udstiller sig som tilhænger af nabo-krakileri,
sexisme og konflikt, som ingen precedens har. Der er aldrig før givet
afslag på et så tyndt grundlag, som hvad er sket her.