Når
Fra : Jesper

Dato : 24-04-06 17:21

....så er det godt at svenskene gider!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4023688

Arbejdsformidlingen i Malmø betaler billetten til København, hvis de
unge vil over Sundet for at søge arbejde.

Arbejdsløsheden blandt unge i Storkøbenhavn er historisk lav, lønnen for
butiksansatte er høj, og arbejdsforholdene er gode. I sverige er det
lige modsat - derfor vil svenskerne over sundet.

Fagforbundet HK i København frygter dog ikke, at pendlingen fratager de
arbejdsvillige danske unge jobmulighederne. Det skriver den svenske avis
Dagens Nyheter og Politiken i dag.

Fagforbundet HK oplyser, at man især begyndte at mærke svenskernes
indtog, da shoppingcenteret Fisketorvet åbnede i 2000.

"Umiddelbart er det ikke noget problem for de danske unge. Mit indtryk
er, at det er rimeligt hurtigt at få job i butik, hvis man gerne vil
det. Jeg har lige talt med en, der sagde, at hun regnede med at få et
nyt job i løbet at 14 dage," siger faglig sekretær i HK Handel i
København, Mette Høgh.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Carsten Agger

Dato : 24-04-06 18:26

Jesper wrote:
> ...så er det godt at svenskene gider!
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4023688
>
> Arbejdsformidlingen i Malmø betaler billetten til København, hvis de
> unge vil over Sundet for at søge arbejde.

--->>> dk.politik.indvandring

--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : Jesper

Dato : 24-04-06 18:32

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote:

> --->>> dk.politik.indvandring

FUT override:

Dette er et indlæg om arbejdsmarkedspolitik
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Svend Poulsen

Dato : 25-04-06 04:53

> FUT override:
>
> Dette er et indlæg om arbejdsmarkedspolitik
> --
> Jesper
> The saw is family!

Nej, det er faktisk om politik, da der i Sverige har været en undersøgelse
der viste at de havde lav arbejdsløshed og påviste at muslimske indvandrer
er i arbejde !!

Hvordan kan de så have lav arbejdsløshed og på samme tid valfarte til
Danmark på grund af arbejdsløshed og søge arbejde ?

Svend

Fra : GB

Dato : 25-04-06 16:44

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in news:444d0a3a$0$15789
$14726298@news.sunsite.dk:

> --->>> dk.politik.indvandring

Fuck da dig, dit saddam-elskende skideskur. Du er jo til grin i hele
blogosfæren - er det derfor du spammer vores grupper også?

Fra : Konrad

Dato : 25-04-06 16:47

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Fuck da dig, dit saddam-elskende skideskur. Du er jo til grin i hele
> blogosfæren - er det derfor du spammer vores grupper også?

Tag dig ikke af ham, Carsten, der gør ingen andre. Staklen *kan* bare ikke
skrive andet end fornærmelser og mudderkastning.

Fra : Wilstrup

Dato : 25-04-06 19:31

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Tag dig ikke af ham, Carsten, der gør ingen andre. Staklen *kan* bare ikke
> skrive andet end fornærmelser og mudderkastning.

Og så naturligvis chikanere folk pr. telefon om natten - når han er fuld (
og det er han åbenbart rimelig tit) - eller true folk fordi han er medlem af
hjemmeværnet og som sådan kan bære våben.
--
Wilstrup

Fra : Jesper

Dato : 25-04-06 22:07

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> og det er han åbenbart rimelig tit) - eller true folk fordi han er medlem af
> hjemmeværnet og som sådan kan bære våben.

AHW, du begynder at lyde som min mormor da hun gik hen og blev senil:
Hun gentog de samme historier igen og igen.
--
Jesper
The saw is family!