Genitaliers skønhed
Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 16:05

"Hvis kussen var et dyr, var det det grimmeste dyr på jorden" påstod
en EB-journalist.
Flaprende skamlæber og en græstørv af hår kan nok motivere til
kosmetiske indgreb, men er årsagen til oplevelsen af grimhed ikke at
vi er fremmedgjort og indbildt at renhed/normalitet er sundt, -
- og vi vil kunne se logik i funktionen, for at vi anerkender noget
som skønhed.

Dinglende nosser og pik er heller ikke "klassisk skønhed" når taget ud
af sammenhæng. Hvem tænker på at hvis testikler sad internt som
ægstokkene, ville sædcellerne dø af varme.
Forbrugerisme har afsport smag, så vi vil have , at alt skal ligne et
klassisk reklame-ideal, for at vi accepterer.

Min ingeniørfar lærte mig at broer og højspændingsmaster i naturen var
smukke, fordi de udstråler styrke og gavnlighed, men min norske kones
frelste venstreorienterede venner var seriøst vrede på "kapitalister
der spolerede den norske natur" , når vi så en bjergkant med et "skår"
i skovdækket , hvor et bælte af grantræer var fældet, for at
el-master kunne stå frit.

Skønhed bør ikke være statssag, det er smagssag - overlad til ejer
alle afgørelser, vedr tings udformning. Overlad til bilist om han vil
bruge sele. Men prales af nul-diskrimination så bør løfter holdes,
måske. Diskoteker burde have lov at afvise muslimer, hvis de ses som
uskønne/farlige
Hvis statsstøtte til banker, så måske de bør give lån udfra objektive
sikkerhedskriterier og ikke umotiveret diskriminere efter smag vedr
facade-ytringsfrihed.

Folk der ikke kan lide andres nøgenhed, bør se den anden vej, og
politi der ser ubrugt sikkerhedssele, bør nedprioritere bødegivning,
for også det er en "forbrydelse uden offer"

"Skønhed er løfte om lykke. Stendal og Nietzsche - der interesserede
sig for bryst og balle som sikkerhed vedr børneavl

"Ask a toad what is beauty?. . . a female with two great round eyes
coming out of her little head, a large flat mouth, a yellow belly and
a brown back.Voltaire (1694-1778)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-04-06 17:20

> Dinglende nosser og pik er heller ikke "klassisk skønhed" når taget ud af
> sammenhæng. Hvem tænker på at hvis testikler sad internt som ægstokkene,
> ville sædcellerne dø af varme.

Det er til gengæld dårlig design. Tænk på at hvis sædsællerne kunne klare
varmen, så var de endnu bedre beskyttet bag kroppen. Og så havde vi mænd
ikke det ømme punkt.

Man måtte selvfølgelig opgive at få slikket nosserne, og hvem vil dog det?

Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 18:19

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> havde vi mænd ikke det ømme punkt.
>
> Man måtte selvfølgelig opgive at få slikket nosserne, og hvem vil

Er alt slikkeri ikke om at få partneren til at ydmyge sig, og
anus-soignering med tungen er klart lækrere?

At nossepunktet er sårbart for spark ved rivaliseringskampe er måske
analogt til, at påfuglehanner er gjort sårbare med en stor klodset
hale, så de vanskeligt kan flygte fra rovdyr, og vipstjert og snese af
andre langhale-fugle har også "en unødvendig klods om benet" og alle
dyrehanner er handicappet via et Y-kromosom, der gør sårbar for
kønsbundne sygdomme fx muskeldystrofi, farveblindhed og blødersygdom
m.m. , så vi lever kortere end kvinder.
Uden de sårbare , udsatte dinglende kronjuveler, ville det være svært
for skabningens harrer - matriarkatet -. at få udvalgt de avlsegnede -
når os af affaldskønnet er dybt handicappet, er det hurtigt for
partnerudvælgende herskerinder at få fejet de synligt kassable
sæddonorer af banen, ved at de er blevet forrevne, nossemanglende
slagsbrødre, som let genkendes som uduelige.