Kære gruppe
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 24-04-06 12:19

Kære gruppe.

Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg
kan ikke se folk, der svarer på indlæg, som jeg har startet, derfor
denne test. Vil I hjælpe?

Med venlig hilsen,
Ruth Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 13:07

On 24 Apr 2006 04:19:24 -0700, Ruth Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg
> kan ikke se folk, der svarer på indlæg, som jeg har startet, derfor

Gerne
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 24-04-06 14:26

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse

Jeg

> Gerne
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Hej Kurt

Jeg ser at nogen har sendt alt muligt rundt i mit navn til en masse
grupper. Der er een der privat har sendt mig en mail om det, og en anden
har ringet og sagt, at jeg skulle melde det til politiet.

Lige nu vil jeg sige tak til dem, som bare har prøvet at være
hjælpsomme.
Jeg ved ikke en gang om jeg finder frem til alle de grupper, hvor han
har misbrugt mit navn.

Foreløbig tak.

Ruth

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 14:34

Ruth Nielsen wrote:

> Jeg ved ikke en gang om jeg finder frem til alle de grupper, hvor han
> har misbrugt mit navn.

Søg på Ruth Nielsen på Googlegrupper. Det giver dig en grad af overblik.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-04-06 15:03

> Jeg ser at nogen har sendt alt muligt rundt i mit navn til en masse
> grupper. Der er een der privat har sendt mig en mail om det, og en anden
> har ringet og sagt, at jeg skulle melde det til politiet.

Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark
ved navn Ruth Nielsen, så hvis det er ikke er andet der kæder det sammen
med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

--
Michael

Fra : Bo Bjerre

Dato : 24-04-06 15:33

Michael Kjærsgård wrote:

> Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark
> ved navn Ruth Nielsen

Krak kender kun de 577 af dem.

Bo //

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 24-04-06 15:42

Michael Kjærsgård <mk@vindenand.dk> posting:

1.046, http://www.dst.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

--
What is life, except excuse for death,

"Mid-weekly-prebeta-release-candidat" -Det ved du vist godt

Fra : Mario Rossi

Dato : 24-04-06 18:18

On 2006-04-24 16:03:10 +0200, =?ISO-8859-1?Q?Michael_Kj=E6rsg=E5rd?=
<mk@vindenand.dk> said:

> Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark
> ved navn Ruth Nielsen, så hvis det er ikke er andet der kæder det
> sammen med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

Noget kunne tyde på at hendes mail adr, tlf nr mv er indeholdt i
postningerne, hvis hun ligefrem modtager henvendelser per mail/tlf. Og
så begynder det vel at nærme sig chikane?!

vh MR

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 24-04-06 20:38

"Michael Kjærsgård" skrev i en meddelelse

> [...]
sammen
> med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

Jo tak - det gør jeg også nu, men det var lidt ubehaligt overraskende,
at det åbenbart blev sendt til alle de grupper, du ser ovenfor. Og der
var så netop folk fra dé grupper, som henvendte sig til mig og spurgte
om jeg vidste, at der var een eller anden som suste rundt i en hel masse
grupper og skrev i mit navn.

Men som du siger, jeg skal bare tage det helt roligt. Jeg tror også det
bedst kan betale sig. Der var så ganske vist en bestemt person, da jeg
skrev tak til nogen i en anden gruppe end denne, som skrev: Nå, hvis du
tror det her bare ebber ud, så tror du meget fejl, det er først lige
begyndt. Det synes jeg jo var noget i retning af en trussel.

Men jeg siger tak for måden I har modtaget det på her i gruppen. Det har
de også de andre steder, så jeg føler mig da ikke lost.

Venlig hilsen fra Ruth

Fra : Erik

Dato : 24-04-06 20:59

"Ruth Nielsen" <cfs129093@cybercity> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg siger tak for måden I har modtaget det på her i gruppen. Det har
> de også de andre steder, så jeg føler mig da ikke lost.

Hej Ruth

Du kan jo prøve at sende en klage til Complaints-To:
groups-abuse@google.com

Kaj

Fra : Hans

Dato : 24-04-06 23:36

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark
> ved navn Ruth Nielsen, så hvis det er ikke er andet der kæder det sammen
> med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

Helt nøjagtigt 1046...