Starthjælp og tonen
Fra : Knud Larsen

Dato : 24-04-06 11:26

Som forventet er alle politiske partier nu igang med at ævle og bævle om
menneskesmugling, - efter en TV2 udsendelse -, det kom vistnok som et chok
for dem, at der eksisterer menneskesmuglere som henter folk til Danmark.

Der er rygter om at SF vil forlange starthjælpen forhøjet, fordi mange
asylsøgere har betalt 100.000 kr eller mere for at komme til Danmark.
Muligvis vil man forlange, at der skal udbetales netop 100.000 kr til alle
asylsøgere ved ankomsten, selv om det vil være diskriminerende over for dem,
der har betalt 200.000 kr - som det kan koste fra fx Afghanistan.

Jeg har lige rodet med noget DivX o.a. i forbindelse med, at jeg går over
til en harddisk/DVD-optager, og da så jeg lige en gemt mpeg-fil fra BBC, om
asylsøgere i Grækenland. Disse mennesker sørger man for, IKKE kan komme til
at søge asyl, og de får ikke så meget som fem øre fra staten. Ud af mange
tusinde havde man givet asyl til 11, og det selv om folk havde synlige
mærker fra tortur. En mand fra Sudan med sådanne mærker, havde nu forsøgt i
mange år at få lov at *søge* om asyl, - han skulle have en attest fra det
græske politi, og hver gang han møder op på politistationen får han at vide,
at han må komme igen en anden dag.

Det der er interessant i ovenstående er, at ingen kritiserer Grækenland for
en helt forkert "tone", for de holder klogeligt deres mund, og da
indvandrere ikke får penge og ingen rettigheder har, så er det ikke noget
man gider "tone" om overhovedet. Men det afholdt ikke en græsk minister fra
at være med i koret af kritikere af Danmarks "forfærdelige" behandling af
asylsøgere og flygtninge, - og "vi" æder det bare råt, en som M. Jelved er
ved at få et føl på tværs, hvis en sådan minister kritiserer os, - utroligt
men sandt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 11:53

> [...]
> af asylsøgere og flygtninge, - og "vi" æder det bare råt, en som M. Jelved
> er ved at få et føl på tværs, hvis en sådan minister kritiserer os, -

Som TV2s udendelse også viste fik ikke alle asylsøger taget fingeraftryk,
for så røg de jo tlbage til Grækenland når de blev napset af et andet
Schengenland

/FL

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-04-06 12:05

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Som TV2s udendelse også viste fik ikke alle asylsøger taget fingeraftryk,
> for så røg de jo tlbage til Grækenland når de blev napset af et andet
> Schengenland

Ja, de er smarte, de grækere. Det er åbenbart kun os, der er "Die dummen
Dänen".
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 24-04-06 16:42

On Mon, 24 Apr 2006 13:05:22 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, de er smarte, de grækere. Det er åbenbart kun os, der er "Die dummen
>Dänen".

ja undskyld men hvem andre end danskere _kan_ være "Die dummen
Dänen".?

ikke svenskerne i hvert fald

svenskere er jo blot tyskere klædt ud som mennesker

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-04-06 12:10

Knud Larsen fortalte:

> [...]
> "vi" æder det bare råt, en som M. Jelved er ved at få et føl på
> tværs, hvis en sådan minister kritiserer os, - utroligt men sandt.

Det bedse forsvar er et angreb
Mon ikke disse helt usaglige angreb på DK, skyldes at vi har verdens mest
ondartede og velorganiserede dhimmi-landsforrædere.
Folkepsykologisk har DK altid været underligt. Store selvmordstal, og en
underlig råddenskab som spores tilbage til Shakespeares tid, eller måske
helt tilbage til sagnkongen Hamlet.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Egon Stich

Dato : 24-04-06 19:31

> [...]
> asylsøgere og flygtninge, - og "vi" æder det bare råt, en som M. Jelved er
> ved at få et føl på tværs, hvis en sådan minister kritiserer os, -

Mon ikke også det kan skyldes, at de ikke har tilladt en hob "humanistiske"
akademikere at opfinde en godhedsindustri?
Der er vel her til lands blot tale om, at de er en smule bange for jobbet,
læs snablen i statskassen, og har fået deres klassefæller i medierne til at
"rejse sagen"?

MVH
Egon