EU&April - sommeren bliver til
Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 04:26

EU&April - sommeren bliver til

Det jødekritiske fjeldabe-digter, Bjørnstjerne Bjørnson startede sin
bessermachen på KomMajDuSødeMilde

med følgende geni-rim:

"Jeg vælger mig april, da bliver sommeren til"

Norge - Nobelkreativitet a la Ibsen og kvælstofgødningsopfinderne

Sverige - stål og østtysk, stiv stilighed

Danmark - bodega-snusfornuft og opportunisme

OG VORE STORMAGTLÆREMESTRE, som vi slavisk har kopieret i århundreder
er:

Tysk kedsommelig ærlighed og ingeniørfornuft

Britisk købmands-moral og parlaments-skuespil

Byernes bys superbedrag, der tog fart med Solkongen

Frankrig nød godt af, at Luther havde revet tæppet væk under
Romerriget, og hans hofgenier var især skatteminister Colbert, der
gjorde smugleri til opreklamering af snobbevarer, og fæstningsingeniør
Vauvan, hvis ny kanon-teknik totalsmadrede tyske byer og Bruxelles
(der dog ikke overgav sig i 1695, skønt hårdere ramt end København i
1807). Denne despot var frygtet, men stod for finkultur - havde god
presse over hele kontinentet.

Når hans merkantilistiske industrier ikke kunne få deres varer solgt,
så forbød man dem, og alle folk elsker smuglervarer - forbuden frugt
smager bedst - Toulouse nær den spanske grænse pyrenæer-alper blev
center for den falske opreklamering af snobbefint forbrugerragelse.

Dengang absint-brændevinen således opreklameredes som narko - med
evigt ry til følge - havde en rig adelsmand Toulouse-Lautrect lyst til
at få sine plagiater af japansk-importerede træsnit opreklameret. Han
så at van Goghs tilsvarende efterligninger af Japan-superkunst var
forud for deres tid og ikke en sællert, så han foregav syfilis og drak
malerisk, så Pucinni skrev opera over "La Boheme"s tillært
hjælpeløshed om skønheders kærlighedsssyge, Tuberkulose.

Sygt er smukt - dengang var kønssygdom&alkoholisme adelsmærke for
kunstnere. Den kristne kulturs tillærte hjælpeløshed tog et
tigerspring, som i firserne blev gentaget med bøssepesten AIDS.

Freud havde jo revet tæppet væk under hysteri og hypokondri, men
statsstøtteglubske pampere skabte ny maske og nyt bedrag, og nu kører
det igen for dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 14:35

> [...]
>
> Freud havde jo revet tæppet væk under hysteri og hypokondri, men
> statsstøtteglubske pampere skabte ny maske og nyt bedrag, og nu

Nu er der ikke noget jeg hader, som at virke kynisk og negativ, men
helt ærligt:

Kan nogen udelukke at regulært Münchhausen Syndrom er forklaring på at
bøsser får AIDS, som jo er ganske svært at få.

Jeg selv har tilbudt væddemål, -
- og slog den avancerede forkølelse an, ville jeg omsider få
førtidspension på højeste og ikke laveste niveau, men selv usenettere
med kontakt til lægeverdenen har afvist at være behjælpelig.

Den ny overklasse af Hvidovre Hospital indlogerede supernassere har
nok alle fundet en smittebærer og købt lidt af hans blod, og så
injiceret med kanyle i egen blodbane.

I TV ses fermt selvhad-skuespil, hvor patienter påstår sig slemt
lidende af virusinfektionen
Selvmordsønskende ulykkesfugle har da også fået dette deres livs
største ønske opfyldt, men for de fleste er det bagatelsygdom og en
pengemaskine for sig selv og sundhedspersonale, og bevilgingerne er -
ligesom muslim krav - uendelige.

Ca 1983 var der stor sag om en mor indlagt på Rigshospitalet med sin
søn, der injicerede beskidt blomstervand i sin søn, for at få
opmærksomhed og varig patient-status.
Siden har projekterne taget fart.De fleste injektioner med HIV i sig
selv sker nok i muslimlande, og det er især helligkrigere, der via
selvmutilationen opnår sygdom og dermed asyl. I Zambia opførte et sort
gynmasium skuespil om tidens plage, at fattige familier stikker øjnene
ud på egne børn for at gøre dem til indbringende tiggere, og min kone
og jeg så det og fik bekræftet fra millionbyens sorte og hvide, at
det er er virkeligheden

Sundhedsstyrelsen er helt bøssedomineret og fik fyret en fremragende
overlægechef, som ikke var det og som talte sandt om de sager.
AIDS-oplysningsmillioner går især til PAN-selskabelighed

Ting er ikke som dengang bohemer kom fra Bohemia=Böhmen og var den
"ædle vilde" med medbragt "tæring" , som hos overklassen kaldtes
Tu-Berkulose = TB og blev forkælede at intellektuelle snyltere på
Montmartres Moulin Rouge - fra Paris breder alle moder sig. Chopin
medbragte samme sygdom fra Polen, Madame Curie, også Warzavaborger og
hendes laborant fik pikant strålesyge og blev center for fiktion og
Nobelpris. Også Trans-Seksualitet opfandtes i de kreative
kunstnermiljøer på højre og venstre Seinebred, elskerinden George Sand
m.fl.
Der er millionpamperi i "Svagt er smukt" og kreative perversioner som
dengang kaldtes sygdom, og nu er ren status-glorie.