Ukristeligt med seletvang. Du ejer din kro~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 20:52

Mit idol hr Jesus "gi gud hva guds er og kejser hvad kejsers er"
Kristus siger
"LOVEN (sabaten) er til for mennneskets skyld. MENNESKET ER IKKE TIL
FOR LOVENS SKYLD"
Selvfølgelig skal man have lov at bryde sabatregler hvis det redder en
medborger.

Tilsvarende bør politi med integritet prioritere færdselsbøder der er
til for menneskets og ulykkesforebyggelsens skyld, og ikke give bøde
for at være doven mht at spænde sele i myldretid og ærindekørsel, hvor
selen intet kan gavne - typiske ulykker med lav hastighed er ikke dem,
hvor selen redder lv.

Man kan undskylde betjenten med, at bøder er en slags skat og
pengemaskine for staten, og lov er lov og lov skal holdes, befehl ist
befehl, og hvis man tyrraniserer folk til lovlydighed på et
letadministrerbart felt, så måske man kuer dem til lovlydighed og
anstændighed også vedr andet. (Fx får dem til ikke at ryge eller spise
sig fede - skamme sig hvis de har modvilje mod muslimer?)

Nævenyttighed, formynderi, strafliderlighed og den slags antifrihed er
værd at modarbejde , siger mit lifescript og heldigvis mange andres.
En berømt grafiti fra da sådant startede på Sorbonne i 1968 lød
"der er en betjent i dig, dræb ham".

Når mit ubelånte mangemillionhus nægtes lån, øjner jeg en netcop agtig
skiderikbetjent i långiver, der tænker "når han ikke vil lade sig hus
ligne nabohuse, og ikke slår græsset og man skriver VI VIL VINDE med
bambus på taget, så pisses der på normal smag, og så pisser vi igen
ved at nægte lån - øje for øje, det er vort frynsegode og min chef vil
goutere det".

Det hele hænger sammen, syns jeg, Kan du modsige, på noget punkt i min
slet-ikke-flyvske logik?

Du ejer dig selv og andre skal ikke blande sig i om du løber risiko,
der klart er en privatsag. At have integritet mht udvendig
boligarkitektur er også en forbrydelse uden offer, og bør ikke
straffes.
Lov skal skabe størst mulig lykke for flest. Staten forkæler banker,
og de bør ikke arbitrært og "racistisk" straffe mig for at være jøde
og ikke have ariersmag mht græshøjde og tag&skorstens æstetik. Jeg er
født til den smag jeg har og den volder ikke mod nogen, stjæler ikke,
lyver ikke. Respekter privatsag.

Hvis en voksen Jehovas Vidner vil afviser blodtransfution, så bør det
respekteres. Han ejer sin krop. Abortsøgende piger ejer deres krop.
Eutanasi-ansøgende spertepatienter ejer deres krop.

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-04-06 21:21

> [...]
> være doven mht at spænde sele i myldretid og ærindekørsel, hvor selen
> intet kan gavne - typiske ulykker med lav hastighed er ikke dem, hvor

Hvis liberalister engang kommer til magten i Danmark, kunne de afskaffe
seletvang selvfølgelig under forudsætning af at den selvmorderiske bilist
eller passager selv betaler alle hospitals- og genoptræningsomkostninger.

Et sammenstød ved 50 km/h skal man ikke regne med at slippe levende fra uden
sele eller stødpude. Det symboliseres ofte ved at hæve folk op i en kran,
jeg husker ikke om det er at falde fra 20 m eller 30 m oppe som svarer til
et sammenstød ved 50 km/h.

Da de fleste biler nu har stødpuder ved forsæderne, undgår man måske at
blive kastet ud af bilen og dræbt på stedet, men det er kun kombinationen
puder og sele, som helt kan afværge personskade ved byhastighed.

Jeg så at du forsøgte at latterliggøre en tosse i en reklame, som
insisterende siger til føreren: "Du skal have sele på". Sloganet var at der
er kun 1 tosse i denne reklamefilm. Altså er du gået lige i fælden og hører
til tosseholdet, når de taler imod propagandabudskabet.

Fra : preben nielsen

Dato : 23-04-06 21:31

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at hæve folk op i en kran, jeg husker ikke om det er at falde
> fra 20 m eller 30 m oppe som svarer til et sammenstød ved 50

8 m.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 21:45

> [...]
> eller passager selv betaler alle hospitals- og genoptræningsomkostninger.

Det var dog en ejendommelig argumentation??????? Du kan jo selv - såfremt
dine evner rækker - fortsætte listen over ulykker folk selv er skyld i
.....vi nævner i flæng sportsaktiviteter, skiferier, usund mad, manglende
motion....

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 21:52

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> dine evner rækker - fortsætte listen over ulykker folk selv er skyld i
> ....vi nævner i flæng sportsaktiviteter, skiferier, usund mad, manglende

Per er overbevist Glistrup tilhænger - ligesom BW. Så rationel tankegang
(argumentation), ligge ham ligeså fjern som månen.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 22:20

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> afskaffe seletvang selvfølgelig under forudsætning af at den
> selvmorderiske bilist eller passager selv betaler alle hospitals- og

Vor fælles idol Glistrup har heldigvis ikke en sådan smålighed
Samfundet er et gensidigt forsikringsselskab. Det er gået for vidt og
folk driver rovdrift på skatteyderbetalte goder. Men den rette balance
ligger ikke i det total-anarki du skitserer.

> [...]
> op i en kran, jeg husker ikke om det er at falde fra 20 m eller 30 m
> oppe som svarer til et sammenstød ved 50 km/h.

Masser af biler der kørte 50 km/h og frontalsammenstøder har
overlevelse for alle, bl.a. fordi der jo sker en opbremsning når man
erfarer at man er på afveje, så du kan slet ikke sammenligne med fald
fra kran mod cement.

> [...]
> at blive kastet ud af bilen og dræbt på stedet, men det er kun
> kombinationen puder og sele, som helt kan afværge personskade ved

Jeg ser et enormt fremskridt i disse fine opfindelser, som er blevet
billige ved at blive almindelige.
Jeg ser en næsten ligeså stor tragedie i, at staten har pæset
unødvendighederne igennem ved at bruge tvang, og tvang er kun
berettiget mod voldsforbrydere og lignende.
Formynderisk tvang - selv tvangsindlæggelser og tvangsfjernelser - er
oftest en grotesk ondskab og så kortsigtet, som når overlægen i TV
igår kaldte det er MEGAproblem, at folk dør selvforskyldt af røg og
mad - altså af livsglæde og gambling og frihed

> [...]
> at der er kun 1 tosse i denne reklamefilm. Altså er du gået lige i
> fælden og hører til tosseholdet, når de taler imod

Passageren var klart en åndsvag-patient.
Den klogt virkende chafør, der pædagogisk forklarede om
*ærindekørsel* (typisk under 50km/h og uden risiko for
frontalsammenstød) var pædagogisk, efter min smag ikke-tosset.
Hvis du er til antiglistrupsk formynderi og diktatur, så kan han måske
kritiseres, men man bliver ikke nødvendigvis tosset af ikke at
indokrineret til netop statens p.t. politisk korrekte smag, som er om
mode og moden skifter.

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-04-06 23:35

> [...]
> driver rovdrift på skatteyderbetalte goder. Men den rette balance ligger

I slutlederdebat nov 2001 sagde Glistrup at på sundhedsområdet skal man
politisk bestemme hvor mange af skatteydernes penge man vil bruge på
sundhed, og derefter skal man lade eksperter udregne hvordan man får mest
sundhed for pengene. Skærpet forfølgelse af bilister i byer uden sele tror
jeg kommer meget højt på rentabilitetslisten.

> [...]
> på afveje, så du kan slet ikke sammenligne med fald fra kran mod cement.

Det er jeg klar over. Men mange kører jo over 50 km i timen ned til bageren,
så hvis de rammer kantstenen med 60 km, vil de måske ramme lygtepælen med 50
kms fart.

> [...]
> Den klogt virkende chafør, der pædagogisk forklarede om *ærindekørsel*
> (typisk under 50km/h og uden risiko for frontalsammenstød) var pædagogisk,

Kampagnen er jo lavet for at illustrere at tilsyneladende fornuftige
selemodstandere i virkeligheden er tosser eller pattebørn, fordi de mod alle
fakta holder fast i trosforestillinger om at det ikke er så farligt at køre
småærinder uden sele. Bedste begrundelse fra en selemodstander ville være at
man altid kører under 30 km/h, hvor stærke personer sikkert kan stemme imod
rattet ved sammenstød. En sådan søndagsbilist vil dog hurtigt blive
torpederet bagfra med 50-60 km/h, og det er den højeste hastighed af
objekterne ved sammenstødet som virker på begge objekter tror jeg nok.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 03:55

> [...]
> hvordan man får mest sundhed for pengene. Skærpet forfølgelse af
> bilister i byer uden sele tror jeg kommer meget højt på

Jeg tror ikke Glistrup, der lader sin kone køre bilen og har fundet
livet for kort til at tage kørekort, har gidet gå op i seletvang, men
du har en pointe, at det blot er en pengemaskine a la radarfælder og
hastighedsbøder. Helt baseret på løgn og TV-spotpropaganda på
børnehaveplan om tosser og gæs.

At Glistrup idag er sygdomsmærket gætter jeg har at gøre med en
sprække i hans ellers fejlfri sandhedsdyrkende konsekvens-panser - han
har som bruger af alternativ-healing
været placebo freak. Han tør ikke gennemskue lægeovertroen.

> Det er jeg klar over. Men mange kører jo over 50 km i timen ned til
> bageren, så hvis de rammer kantstenen med 60 km, vil de måske ramme
> lygtepælen med 50 kms fart.

Der er næsten ingen biler på vejene når man med tømmermænd kører efter
orgenbrød en stille søndag morgen. Jeg har aldrig hørt om ene ulykker
ved bondeanger timernes ynkelige og forsigtige småkørsel.
Ekstaserusen i midnatstimerne, hvor spritbilisten selvhadende flygter
fra at pigen valgte en anden - det er den tid hvor folk slår sig ihjel
mod vejtræer med megahastighed

> [...]
> 50-60 km/h, og det er den højeste hastighed af objekterne ved
> sammenstødet som virker på begge objekter tror jeg nok.

Som sagt er ærindekørslen søndag formiddag ikke just myldretid.

Fyraftens-mylretid er storfangst for seletvangs-skattebetjentene, men
her snegler man sig kofanger mod kofanger, og når biler er så tæt, er
sammenstøddene mindre farlige end i Tivolis radiobiler

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 21:43

> [...]
> hvordan man får mest sundhed for pengene. Skærpet forfølgelse af
> bilister i byer uden sele tror jeg kommer meget højt på

Det uhyrlige ved den ny TV-reklamekampagne, hvor man er en gås, hvis
man ikke lar sig mobbe til selebrug, er foragten for individualisme,
frihed og proportionssans
Folkeoplysning er modpol til dette vås, der sammenligner at man
*formaner spritbilister til ikke at køre*, med at man skal formane
folk til selespænding.
Der er da en kløft mellem at minde andre om ikke at skade egne
medpassagerer og andre trafikanter
og så at
minde om ren egoistisk privatsag, der kun vedrører egen sundhed.

Der er klar paralel til den onde intolerance imod rygere og denne
intolerance mod sans for nuancer

Fra : Per Hagemann

Dato : 24-04-06 23:51

> [...]
> Folkeoplysning er modpol til dette vås, der sammenligner at man
> *formaner spritbilister til ikke at køre*, med at man skal formane folk

Jeg tror kampagnen rammer som den skal. Der er ikke tale om traditionelt
forsøg på at påføre synderen dårlig samvittighed ved udskamning, som kan få
en del til at reagere trodsigt. Nej, man lader den formastelige seleløse
optræde og tale tilsyneladende fornuftigt til tossen, gåsen og pattebarnet
på bagsædet, men det afslutter så med at de formfuldendte chauffører
alligevel ikke har haft argumenterne på deres side.

Så vil opsætsige Rasmus Modsat-typer måske hårdnakket påstå at de fornuftige
bilførere har ret i at det ikke er farligt at køre uden sele. Men der har
der jo tidligere været hårdtslående kampagner som ligger i baghovedet, som
viser trafikbilleder formodentligt taget fra virkelighedens verden, hvor en
fører uden sele drejer sig om for at se hvad der sker blandt ungerne på
bagsædet og i næste øjeblik støder ind i en varebil som kom på tværs og
knalder hovedet ud af forruden, altså må bilen have været uden stødpude.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 07:43

> [...]
> fornuftigt til tossen, gåsen og pattebarnet på bagsædet, men det
> afslutter så med at de formfuldendte chauffører alligevel ikke har

Glistrup og Nietzsche mener man aldrig skal søge at få folk til at
skamme sig.
TV-propagandaen svarer til at drenge der kravler højere i træer end
læreren kan lide, får trusler om, at de kommer i helvede eller er gæs
og mongolåndsvage/tossede, altså skal udstødes af fællesskabet.

> [...]
> støder ind i en varebil som kom på tværs og knalder hovedet ud af
> forruden, altså må bilen have været uden stødpude.

Skrækpropaganda her aldrig reddet liv. Folk kan tænke selv.
Gås&tosse propagandaen, som betales af din og min skat&licens kan ikke
undskyldes.

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> næste,
>
> Jesus havde ingen steder at bo:
> Ræve har huler, og himlens fugle har reder, men
> Menneskesønnen har ikke et sted at hvile sit hoved
> Så du kan ikke sammenligne din hus-sag med noget
> som helst, der har med Jesus at gøre.

Enhver sammenligning halter hist og her
Har du musikalitet og situationsfornemmelse ser du let, at Jesus og BW
levede ikke op til matriarkatets normer, om at renlighed og normalitet
er vigtigee end noget andet, og derfor lader kvinderne deres
stikirenddrenge, skriftkloge/romere hhv. banker KORSFÆSTE hhv.
LÅNENÆGTE

Svinske nomade-Jesus og svinske lorte-BW er modstandere af dømmesyge.
De moralister, der kun lever for at dømme, må straffe sådan politisk
ukorrekthed

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-04-06 10:34

> [...]
> eller passager selv betaler alle hospitals- og genoptræningsomkostninger.

Det er så let at sige det.

Men hvad nu, hvis han ikke har pengene? Eller hvad med de børn, hvis
forældre har glemte at spænde dem fast, og som ikke kan betale for barnets
helbredelse? Skal de børn bare have lov at dø?

Endelig er der jo også det aspekt, at der kan være andre implicerede i
ulykken. Skal bilist A, der forårsager ulykken, straffes hårdere, fordi
bilist B, der kom til skade i ulykken, ikke var fastspændt? Hvad med de
psykologiske konsekvenser, det vil have at forårsage et andet menneskes død?

Fra : Rea721

Dato : 24-04-06 20:36

I news:444c9bb8$0$15781$14726298@news.sunsite.dk
skrev Christian R. Larsen følgende tekst:

> Men hvad nu, hvis han ikke har pengene?

Ja så er der jo samme princip som hvis man ikke har en
brandforsikring......man bære selv udgiften.

> Eller hvad med de børn, hvis forældre har glemte at
> spænde dem fast, og som ikke kan betale for
> barnets helbredelse?

Så ka de lære det.

> Skal de børn bare have lov at dø?

Nej da. Forældrene skal blot selv sørge for at de kommer hen på hospitalet/
alternativt kommer der blot en regning for udrykningen.

> Endelig er der jo også det aspekt, at der kan være andre implicerede i
> ulykken. Skal bilist A, der forårsager ulykken, straffes hårdere,
> fordi bilist B, der kom til skade i ulykken, ikke var fastspændt?

Nej da. A bruger sele og har første ret til ambulancen..... B sørge selv for
transporten eller betaler kontant.

> Hvad med de psykologiske konsekvenser, det vil have at forårsage et
> andet menneskes død?

Ja hvad med dem.....?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-04-06 08:00

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
> I news:444c9bb8$0$15781$14726298@news.sunsite.dk

> Ja så er der jo samme princip som hvis man ikke har en
> brandforsikring......man bære selv udgiften.

Bortset fra at det ER obligatorisk at have en brandforsikring.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 08:17

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Bortset fra at det ER obligatorisk at have en brandforsikring.

Hvilket er et eksempel på at Barnepigestaten forkæler Kredithavere,
der ikke må tabe penge på brand

Forkæles man, forpligter det til god etik

Derfor bryder bank&kredit god tone, ved at lånenægte mod mig som
censur - de har etisk forpligtelse til at stadfæste lighed for loven
og behandle folk ret ens, når sikkerhed er OK.

Fra : Rea721

Dato : 25-04-06 09:37

I news:444dc920$0$15781$14726298@news.sunsite.dk
skrev Christian R. Larsen følgende tekst:

> Bortset fra at det ER obligatorisk at have en brandforsikring.

Og det er ikke obligatorisk at bruge sele ???

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-04-06 11:17

> I news:444dc920$0$15781$14726298@news.sunsite.dk

> Og det er ikke obligatorisk at bruge sele ???

Det er jo det, der diskuteres.

Fra : Rea721

Dato : 25-04-06 20:18

I news:444df723$0$15791$14726298@news.sunsite.dk

> Det er jo det, der diskuteres.

Nej, tag dig nu sammen.

Hvorfor kommer du med et argument som "Bortset fra at det ER obligatorisk at
have en brandforsikring." når nøjagtig det samme gælder for brugen af sele
??

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-04-06 13:12

> [...]
at
> have en brandforsikring." når nøjagtig det samme gælder for brugen af sele

Prøv at følge lidt med i tråden i stedet for dette sludder. Du aner
tydeligvis ikke, hvad det er, vi diskuterer.

Fra : Rea721

Dato : 26-04-06 16:59

I news:444f63c3$0$15781$14726298@news.sunsite.dk
skrev Christian R. Larsen følgende tekst:

> Prøv at følge lidt med i tråden i stedet for dette sludder. Du aner
> tydeligvis ikke, hvad det er, vi diskuterer.

Hvis du er fattesvag eller blot har mistet sammenhængen skal du blot skrive
det.....vi er vant til at forklare på mere end en måde...Tsk tsk.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 08:10

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> wrote in message
>I news:444c9bb8$0$15781$14726298@news.sunsite.dk
>
> Nej da. A bruger sele og har første ret til ambulancen..... B sørge
> selv for transporten eller betaler kontant.

Læger tror på lighed for loven, og behandler den værst tilskadekomne
først. Selebrug giver ingen førsteret og at S-pampere mente at rygeren
Poulsgaard skulle ikke have behandling for lungekræft , viser
socialismens ondskab.

> Ja hvad med dem.....?

Dem kan der ikke lovgives om. Katolikker kan søge at skabe skam ved
selvmord - du skylder Gud og pårørende at spille skuespillet og lide i
stilhed. De har andre kvaliteter, som gør mig katolik, men hetz mod
eutanasi er ren ondskab, og heldigvis er de uden fysiske magtmidler
ligesom vedr kondom-kritik, så de er ret uskadelige. Mit rige er ikke
af denne verden, siger Jesus

> [...]

er vigtigee end noget andet, og derfor lader kvinderne deres
stikirenddrenge, skriftkloge/romere hhv. banker KORSFÆSTE hhv.

Svinske nomade-Jesus og svinske BW er modstandere af dømmesyge. De

Fra : Rea721

Dato : 23-04-06 21:22

I news:UVQ2g.121013$Y35.76942@fe36.usenetserver.com
skrev Bo Warming følgende tekst:

> Du ejer dig selv og andre skal ikke blande sig i om du løber risiko,
> der klart er en privatsag.

Flot.....blot så husk på at en evt ambulance udrykning er en privat sag som
det "offentlige" ikke skal blande sig i.

Ingen sele = ingen ambulance.
Ingen brandforsikring = ingen brandbil (kun til nabohuse for beskyttelse)

XFUT dk.politik

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-04-06 21:39

> [...]
>
> Ingen sele = ingen ambulance.
> Ingen brandforsikring = ingen brandbil (kun til nabohuse for beskyttelse)

Det er en gang rigtig Inder politik du der fremføre.

Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Wilstrup

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 21:48

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en gang rigtig Inder politik du der fremføre.

Ja, hils på rea721.......usenets største stikker....

Fra : Rea721

Dato : 23-04-06 22:08

I news:444be5f8$0$853$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Kurt H. Nedergaard følgende tekst:

> Så kan det ikke undre at han har fået kniven.

Hvad snakker du om??

> Wilstrup

Hedder du Wilstrup?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 22:45

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en gang rigtig Inder politik du der fremføre.
> Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
> Wilstrup
"at få kniven" = hvem er ham som reinkarnations-troende overlærer
Wilstrup syns har fået retfærdig straf for et eller andet?
"rigtig Inder politik" er vist om, at indere UNDERTIDEN er kolde i
røven, når en medborger kommer til skade, for han har vel været
menneskeædende tiger i foregående liv og straffes nu retfærdigt
NB Hinduer blev beskrevet som sådanne galninge af koloni-englænderne
men så skøre er de overhovedet ikke.
Kristne er værre til at se retfærdig himmelsk straf i tilfældigheder.
Skæbnetro har ingen - alle har en fornemmelse af fri vilje.

Jeg har lige set DR-propaganda TV-spot om at hvis jeg ikke betaler
licens, er jeg en snylter som løgnerpigen der ringer til den anden
side jorden længe på venindens telefon, og lånte telefonen på andre
forudsætninger.
Sludder

DR er en ulækkr gi-tar(give-tager) der smider sit lort i grams som en
pusher og gør folk afhængige og pludselig kræver de betaling til de
alt for mange ødsle TV-producere/personale.
De er løgnere.
Andet TV kan finansiere sig ærligt på annoncer. Nedlæg DR hvis de ikke
evner at være selvhjulpne på markedets betingelser.

Dette bedrag, at vi skylder DR noget ved at eje et TV, svarer til
fjolserne der mener, at vi skal spænde selen hele livet, fordi en
promille af os en enkelt gang får lidt billig skadestuehjælp på et
skatteyderbetalt hospital, DER ALDRIG ADVAREDE OM AT DETTE VAR IKKE
GAVE, - AT DER VAR EN KROG UNDER MADDINGEN, OG DER SKAL BETALES VED
AT MAN MISTER FRIHED

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 23:06

> [...]
> Andet TV kan finansiere sig ærligt på annoncer. Nedlæg DR hvis de ikke
> evner at være selvhjulpne på markedets betingelser.

Hvorfor ser du så DR - de er jo næsten værre-end-nazi - efter din mening?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 23:27

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Hvorfor ser du så DR - de er jo næsten værre-end-nazi - efter din
> mening?

Tung pligt
"Man må studere synden for at kunne bekæmpe den"
(som biskoppen sagde da han gik på bordel).

Jeg har 3 TV apparater kørende samtidig nær min komputer og kikker et
par sekunder på dem hver time og hver anden dag ser jeg et helt
program, oftest David Letterman eller Simpson, sjældent andet DR eller
TV2 end udvalgte TV-avis-pluk

Fra : preben nielsen

Dato : 23-04-06 21:32

> [...]
> og ærindekørsel, hvor selen intet kan gavne - typiske ulykker
> med lav hastighed er ikke dem, hvor selen redder lv.

Seletvang kan ophøre den dag, hvor jeg kan vælge, at mine
skattekroner ikke skal bruges på ambulance og hospitalsophold til
dig...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 21:49

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Seletvang kan ophøre den dag, hvor jeg kan vælge, at mine skattekroner
> ikke skal bruges på ambulance og hospitalsophold til dig...

Kunne godt tænke mig at se hvor meget BW ville hyle - hvis vi ikke betalte
skat, så han kunne få hans pension og hjemmehjælp - det ville sikker være
noget i retningen af: Værre-end-nazi )

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-04-06 21:54

preben nielsen <prel@post.tele.dk> wrote:

> Seletvang kan ophøre den dag, hvor jeg kan vælge, at mine
> skattekroner ikke skal bruges på ambulance og hospitalsophold til
> dig...

Enig - privatiser hele sundhedssektoren.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 22:20

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Enig - privatiser hele sundhedssektoren.

Fjolset har talt - det er den endegyldige sandhed - punktum

Måske skulle Hr. Perlsø overveje, hvem det betaler for hans uddannelse og
sundhed.. Det han betaler i skat, som studerende - rækker jo knapt til ét
lægebesøg.....

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 00:39

> [...]

> sundhed.. Det han betaler i skat, som studerende - rækker jo knapt til ét

Det har jeg selv og min familie igennem mange års arbejde. Andre
spørgsmål?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-04-06 00:52

> Det har jeg selv og min familie igennem mange års arbejde. Andre
> spørgsmål?

Virkeligt? - Du kan naturlivis dokumentere, at din families skatteudgifter
er mindre end de udgifter i har påført staten? Hvem har så betalt for dine
forfædres uddannelse og lægehjælp?
- måske dine for-forfædre - jvf. din analogi

/Johnny

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-04-06 00:56

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forfædres uddannelse og lægehjælp?
> - måske dine for-forfædre - jvf. din analogi

"Mindre" skal være "højrer" - sorry

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 12:59

> [...]

> forfædres uddannelse og lægehjælp?
> - måske dine for-forfædre - jvf. din analogi

Jeg anslar at jeg har modtaget omkring 100.000 kroner i sygedagpenge,
revalidering og SU i løbet af årene. Prisen på de uddannelser jeg har
været tilmeldt kan jeg af gode grunde ikke anslå, da staten med sin
markedsforvridning også ødelægger prisberegningen.

Men hvad staten har fået af indtægter fra mine forældre, bl.a. gennem
indkomstskat, moms, bilafgifter og ejendomsværdibeskatning, skulle det
undre mig om det lå under 10 millioner gennem de sidste 20 år.

Så kort sagt, min familie har været en overskudsforretning for staten,
med mindre du vil bilde mig ind at et par år på diverse
uddannelsesanstalter skal være mere end 9,9 millioner kroner værd.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 24-04-06 19:39

> [...]
> indkomstskat, moms, bilafgifter og ejendomsværdibeskatning, skulle det
> undre mig om det lå under 10 millioner gennem de sidste 20 år.

Dine forældre?
Sig mig, burde du ikke se at blive voksen, og betale for dig selv?
Du kan da ikke forvente at blive krediteret for andres betalinger?
Og du skal jo forresten heller ikke glemme, at dine gamle stakkels forældre
også selv har modtaget retur fra staten.

Egon

Fra : Harald Mossige

Dato : 24-04-06 20:50

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> wrote in message

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

Og så tar du naturligvis konsekvensene av at du ikke betaler skatt som skal
dekke dine egne barns forsorg. Selvsakt er du sterilisert?

HM

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

> Og så tar du naturligvis konsekvensene av at du ikke betaler skatt som skal
> dekke dine egne barns forsorg. Selvsakt er du sterilisert?
>
> HM

Er du nazist?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Harald Mossige

Dato : 24-04-06 21:36

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

gennem

> Er du nazist?

Nazistene hadde en meget enklere løsning på problemet med mennesker som var
til byrde for samfunnet. Steriliseringen i Danmark varde til lenge etter
krigen. Du burde repetere begrunnelsene for steriliseringen, og selv vise
samfunsansvar.

HM

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:43

> [...]

> krigen. Du burde repetere begrunnelsene for steriliseringen, og selv vise

Det tager jeg som et ja.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

> [...]

> Og du skal jo forresten heller ikke glemme, at dine gamle stakkels forældre
> også selv har modtaget retur fra staten.

Fri mig for jeres udenomssnak!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 26-04-06 09:23

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Nej, jeg modtager ikke p.t. SU.

Er det så kun i perioder, du får SU, det er i orden at
modtage det. Eller er det en nyere overbevisning, du
har fået, at SU er skadeligt?

> Afskaffelse af SU vil muliggøre en nedsættelse af skatten, som vil
> muliggøre at folk på kortere tid kan optjene til at finansere deres eget
> forbrug under studier.

Det vil også forhindre mange i overhovedet at få en
uddannelse = skadeligt for samfundet.

Så for at udtrykke mig lidt warmingsk: du er et
samfundskadedyr.

> Jeg modtager jo ikke SU din tåbe.

Nå, du har da ellers fortalt, at du har fået det. Men det kan
være svært at kende din status pt, når man ikke kender
dig.

> Suk. At jeg gerne selv vil have SU og andre ikke skal, hvis samfundet
> blev indrettet som jeg vil have det.

Du vil ikke gerne have det, men har modtaget det alligevel?
Og for at retfærdiggøre det må du blande dine forskruede
glistrupske hypoteser ind i diskussionen.

> Ja - realistisk og faktabevidst.

Hehe, som tyve står vi jo lige, det med løgnen er en
invention skabt ud fra dine egne ultraliberale tanker,
- og socialdemokrat ... , det kan jeg vidst godt betegne
som en løgn fra din side. Jeg har afvist det.

Men det er jo lidt desperat, det, der kommer fra dig og
derfor må du vel ty til den debatform.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-04-06 10:39

Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

> Er det så kun i perioder, du får SU, det er i orden at
> modtage det. Eller er det en nyere overbevisning, du
> har fået, at SU er skadeligt?

At SU er skadeligt for den værdierne skal tages fra et selvsagt for
enhver der forsøger at respektere at andres ejendom er urørlig.

Det gør du selvsagt ikke.

> Det vil også forhindre mange i overhovedet at få en
> uddannelse = skadeligt for samfundet.
>
> Så for at udtrykke mig lidt warmingsk: du er et
> samfundskadedyr.

Tal for dig selv, voldsforbryder.

> [...]
> Og for at retfærdiggøre det må du blande dine forskruede
> glistrupske hypoteser ind i diskussionen.

Glistrup var helt fin, men det er ikke mig der er den store fan af ham i
denne tråd. Hold dig saglig eller hold kæft.

> [...]
> som en løgn fra din side. Jeg har afvist det.
>
> Men det er jo lidt desperat, det, der kommer fra dig og

Kommer det fra den hellige "solidariske" voldsforbryder der mener at
hans solidaritet og medmenneskelighed retfærdiggør røveri og slaveri,
under benævnelsen "velfærd".

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-06 18:24

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message
> Så for at udtrykke mig lidt warmingsk: du er et
> samfundskadedyr.

Når dyre-skældsord undtagelsesvis falder mig i munden, antydes ikke at
lovens regler mod aflivning skal ophæves vedr de muslimske
befolkningsgrupper

"Med retsind skal man gengælde uret, med godhed skal man gengælde
godhed."Kung-Fu-Tse

*Det gjorde politiet* da de netop nu ved berettiget anholdelse i
Vollsmose blev angrebet af hundreder af ungsmuslimer der satte ild i
biler mm

*Det gjorde JP* da de afprøvede profet-tegninger fordi det er offenlig
interesse at få kortlagt voldstendens hos disse halenegre

Politiet bør tidligere trække pistoler og især bruge den pistol i
bæltet der er ladet med gummikugler eller salghagl eller tåregas.
Berøringsangst for sådanne nonlethal weapons bør væk.

K har lige sagt til DF, at de må optjene respekt. Det gør de. Muslimer
er gæster og særlig forpligtede til at optjene respekt. Det gør de
ikke, så klæbenet og de vandkanoner som tyskerne har gode erfaringer
med, bør på banen. Og roadpricing-radiosendere i alle biltage,
startende med muslimernes.
Enighed om roadpricing behøver ikke være nået i folketinget, for at
man indfører sporingsagregater til udvalgte grupper og/eller alle. Man
skal stå ved sandheden.
Der er ingen ufrihed i Storebror-Ser-Dig. Grundloven lover boligs og
ejendomsrets ukrænkelig, og den er aldrig absolut - og den krænkes
slet ikke af POLITIINDSIGT VEDR ÅNDELIGE SYMBOLER, ORD
Det er kun til irritation for dem, der ikke har rent mel i posen.
Tillid til politiet skal vi ikke overdrive vedr politiets vold,men
vedr overvågning er der ingen fare.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 21:59

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Seletvang kan ophøre den dag, hvor jeg kan vælge, at mine
> skattekroner ikke skal bruges på ambulance og hospitalsophold til
> dig...

Jeg får virkelig mine værste anelser bekræftet, når Preben Nielsen
stripper.

Ingen skal tro at der er en gnist af menneskelighed , solidaritet
eller venlighed i at velfærdsstaten giver hjælp til svage, der er
kommet til skade.

NEJ, her er det smålig *noget for noget*, og hvis du ikke har ydmyget
dig med risikoskabende selebrug, hvor du ikke hurtigt kan dreje dig og
se skråt bagud, så skal du straffes med selv at betale millionregning,
hvis du kommer til skade. Æb bæ. Ha ha.

Preben Nielsen gir ikke ved dørene. Selv den mest libertarianske
frimarkeds-amerikaner
der ønsker sundhedsforsikring og privatisering af lægevæsenet, gør en
undtagelse vedr akut skadestuehjælp.

Men Preben Nielsen står til højre for Genghis Khan - et interessant
case.

Min far lærte mig, at hvis du inviterer pigen i teateret og hun
alligevel ikke vil bolle, og du så kræver hende for billettens pris,
så er du en "Gi-tar". Men Preben mener ud i mindste detalje, at godhed
skal betales for, og at danse efter statens pige med besynderlige
seleritualer incl i myldretid og ved ærindekørsel, er sadist-Prebens
måde at kue og tyrranisere,
For når gives sundhedshjælp, så skal man ikke tro man er noget - man
skal behage giverne og smadre sit liv - ligesom långivere kræver at
jeg forringer mit hus udfra min individualistiske æstetik-smag, som
betingelse for, at jeg kan få normal forrentet lån indenfor
offentlig-vurderingens totale sikkerhed. Magt er ret. Rimelighed
foragter Preben - eller ?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 22:15

> Men Preben Nielsen står til højre for Genghis Khan - et interessant case.

Haha Så må du jo stå til højre for Hitler. Hvilket jo er fint i tråd
med dine udgydelser.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 23:13

> Haha Så må du jo stå til højre for Hitler. Hvilket jo er fint i
> tråd med dine udgydelser.

Glistrups og mine yndlings-regeringschefer er Stauning.. HC Hansen og
socialdemokratisme-opfinderen Bismarck .

FRP er ikke junglelovs-libertariansk - vi er utilitaristiske og ikke
konservative som Genghis Khan.
Vi er utilitarister altså ønsker størst mulig lykke for flest

Heller ikke planøkonomiske som Hitler og STalin - Hitler pga krig.

Der er ikke et enkelt højre-venstre spekter

"Der eksisterer et eneste skel af betydning i Danmark, og det er
mellem skrivebordsarbejde og nyttigt arbejde. Der eksisterer ingen
skel mellem kapitalister og udbyttede eller mellem arbejde og
arbejdsgivere." Glistrup SOM ØNSKER SKATTER HALVERET - og større
sundhedsudgifter, men besparelser på social og kultur

Hitler var nationalSOCIALIST - langt til venstre for Genghis Khan.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 23:38

> FRP er ikke junglelovs-libertariansk - vi er utilitaristiske og ikke
> konservative som Genghis Khan.
> Vi er utilitarister altså ønsker størst mulig lykke for flest

Og det får vi ved at følge din tankegang?

> Heller ikke planøkonomiske som Hitler og STalin - Hitler pga krig.
>
> Der er ikke et enkelt højre-venstre spekter

Dine udgydelser taler for sig selv.

> [...]
> SOM ØNSKER SKATTER HALVERET - og større sundhedsudgifter, men besparelser

Nej Glistrup ville have trækprocenten til at være nul. Hvordan skulle vi
finansierer din pension og hjemmehjælp med en trækprocent på nul?

> Hitler var nationalSOCIALIST - langt til venstre for Genghis Khan.

Du har åbenbart ikke forstået historien - hvis du mener at Genghis Khan var
til venstre for Hitler - er du ved at blive dement?

/Johnny

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 23:41

> Du har åbenbart ikke forstået historien - hvis du mener at Genghis Khan
> var
> til venstre for Hitler - er du ved at blive dement?

Skulle have været "Hitler til venstre for Genghis Khan "

/Johnny

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-04-06 00:17

Johnny Andersen skrev:
> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Skulle have været "Hitler til venstre for Genghis Khan "

Dèn er sgu' faktisk ret svær at afgøre:

Hvad Hitler stod for og var skyld i, ved de fleste, men Djenghis Khan
var bestemt heller ikke nogen hyggelig fyr. Han skal (oversat til dansk)
blandt andet have sagt noget i retning af:

"Den største lykke, der findes, er at besejre en fjende, at drive ham på
flugt og knuse ham, at se hans byer brændt, se hans kæres gråd og
dernæst at voldtage hans kone og hans døtre"

I sandhed en usympatisk stodder, må man sige!

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 26-04-06 14:17

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> [...]
> dernæst at voldtage hans kone og hans døtre"
> I sandhed en usympatisk stodder, må man sige!

Men i det mindste var han ærlig...

Fra : Bæ9

Dato : 26-04-06 20:47

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> dernæst at voldtage hans kone og hans døtre"
>
> I sandhed en usympatisk stodder, må man sige!

nånå - det der med døtrene ku da godt gå an

--

Bæ9
Now and forever

Fra : Vidal

Dato : 29-04-06 08:40

Bæ9 wrote:

> nånå - det der med døtrene ku da godt gå an

Du har måske samme syn på sex med børn, som Bo Warming?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-06 10:16

> Du har måske samme syn på sex med børn, som Bo Warming?

det er der nogle få ultra-uintelligente usenettere der tror.

Jeg har videregivet Glistrups juridiske erfaring , som peger mod at vi
beskytter børn BEDRE mod pædofiliovergreb, hvis vi nedsætter
straframmen. Thats all. Men folk med god tid, opdigter vilde
overdrivelser om de meddebatører, som de hallucinerer om til
mega-fjendebilleder

Nærmeste jeg har været pædofili er at jeg en gang hvor min nyfødte søn
lå og så sød ud i vuggen og sov, onanerede mens jeg så på ham, for at
prøve at leve mig ind i hvad mon incest-fædre gejles op ad. Jeg måtte
finde et Ugens Rapport for at få projektet gjort færdigt.

De max ti personer der har set mine genitaler, udover forældre og
kærester og børn og andre jeg delte husstand eller
gymnastikomkædningsrum med, har været voksne.
Hvad er egentlig drivkræfter til blotteri - kriminel ekshibitionsime.
Det dømmes jeg måske for 26 maj kl 1345 i Khbv Byret, selvom den
falskanmeldende afrikanerinde ved første retsmøde modsagde egne
forklaringer og var en stor urskovs-forvirring.
Jeg gad godt vide hvad man får ud af at blotte pikken, hvis der ikke
er håb om at få den ind i noget?
Eller tror baggårdsbørnelokkere at de der ser, vil begejstres som for
en slikkepind?
En art megalomani om egen sexethed? Hvem har et bud?

Fra : Vidal

Dato : 29-04-06 15:23

Bo Warming wrote:

> det er der nogle få ultra-uintelligente usenettere der tror.

At hvad? At BÆ9 og du har samme syn på pædofili?
Det kan være I udveksler børneporno?

> folk med god tid, opdigter vilde
> overdrivelser om de meddebatører, som de hallucinerer om til
> mega-fjendebilleder

Du har jo været en stor fortaler for manden i Tønder,
der lejede sine børn ud til muslimske gentlemen. Du
mente jo ligefremt, det var udviklende for piger på
8-9 år at have kærlig krops- og slimhinde- kontakt med
en 10-15 mænd om dagen, og at børnene jo så også kunne
putte en skilling i deres sparebøsser.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-06 17:25

> [...]
> 8-9 år at have kærlig krops- og slimhinde- kontakt med
> en 10-15 mænd om dagen, og at børnene jo så også kunne

Udfra EBs meget troværdige reportage, kan jeg forstå at pigen savner
den nemme velbetalte job hendes far arrangerede for hende, og at ingen
tog skade af det - og at hun nød at være i centrum og få opmærksomhed,
som vi jo alle nyder

Jeg er derfor ikke så dømmesyg som folk flest, og brainstormer seriøst
provokerende om liberalisering af retspraksis, men er har aldrig
udtrykt anbefaling af nogen perversiteter, Det er privatsag. Forældre
er ansvarlige og næsten altid mere kærlige og forstandige end
statsansatte.
Børn og voksne ved hvad er godt for dem selv - børn bliver tidligt
modne idag - sex der ikke giver blødende sår bør altid ses som mindre
farligt end sport og vold

Jeg bebrejder ikke min mor at hun fik mig (og mine søskende) til at
stamme, men man kan se dette som værre end at lade børn nyde erotik
tidligt. Livet er en risiko. Lad os kun involvere stat i vold,tyveri ,
hærværk og tyvsk bedrag

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 03:40

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Og det får vi ved at følge din tankegang?

Jeg kan ikke garantere for alle, men groft sagt står glistrupister for
sandhed og DR for løgn.
Brainstorming-genren, som jeg arbejder på videreudvikle, hanler ikke
om DEN rigtige GRYDE-KLARE totalløsning, som Glistrup-Konfutze-genier
spytter ud på samlebånd.
Debatfest handler om at målrettede velmenende middelmådigheder har
øjnene stift rettet på sandhed og fremtid, og yder det bedste de
formår, og hakkes på af andre, og logikdrkende ordpingpong slår
gnister, bodegaagtigt og vennesælt og pø om pø kasseres det
modbevidste og de mere sande overlever gradvist, mere og mere.

> Dine udgydelser taler for sig selv.

Ikke forstået. Fortæl mig hvilken "tale" du forstår.
Måske du er præstinden der fortolker oraklets tågetale.

> Nej Glistrup ville have trækprocenten til at være nul. Hvordan
> skulle vi
> finansierer din pension og hjemmehjælp med en trækprocent på nul?

Hjemmehjælp er sjældent påkrævet - med lavere skattetryk motivers folk
til at bo nær afkom, der hjælper gratis - Konfutze-style
Jeg får mindre end nogen folkepensionist i pension, da jeg jo ikke kan
skjule min samfundsgavnlige bolighaj hovedgesjæft så mit lovlige nas
er en brøkdel af den fulde laveste førtidspension, netop steget til
5000 kr om måneden, som jeg med næb og klær kæmper for at få
ausradiert af ond dansk sociallov, men det ville ikke interessere
nogen, hvis jeg selv gav afkald på, hvad godhedsindustrien har presset
ned over hovedet på mig, i håb om at pushe mig til narkotisk
afhængighed
At usenettere er grønne af misundelse er da bare sjovt.

> Du har åbenbart ikke forstået historien - hvis du mener at Genghis
> Khan var
> til venstre for Hitler - er du ved at blive dement?

Skal vi ned på det plan, hvor du vil have mig til at vrænge
det-kan-du-selv-være som et børnehavebarn. Det er livet for kort til.
På et lavere plan end Hans "OSS" Hyttel plukciterer du og udelader
væsentligheder for at fordreje.
Du har med en slørende klippeteknik, der kunne være DR-TV værdig,
smuttet uden om et centralt Glistrupcitat om at
højre-venstre-forenklingerne er forældet.
Som Glistrup tidligt fastslog, så ligner det ikke noget at gøre sig
til dommer over, hvad sker under en krig - HannahArendt har ret i at
du er så holocaustskyldig som 1933-nazivælgeren.
NationalSOCIALISMEN rummede sundt oprør mod preussisk snævertsynet
aristokrati, og overgik pga krig elektrificeringsgenierne Stalin og
Lenin i effektiv planøkonomi.
Du kalder den socialdemokratiske , sparsommelige Stauning-klon,
Glistrup, for højreorienteret fordi du lever i Den Franske Revolutions
stænderforsamlings-tid. Følg med tiden. Ting er ikke todimensionale.
Læs Nietzsches "Hinsides godt og ondt" eller Solsjenitsin "Ideologi er
det der gør skurken u-sårbar, så han kan gennemføre sine
skurkestreger"

"Ideologi er noget bras" Schlüter og Glistrup
"Kun en tåbe frygter ikke Godhedsindustri-Islam alliancen".

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 14:24

Johnny Andersen <netsat_99@yahoo.dk> wrote:

FRP's tilbage til emnet er faktisk værd at lytte til - medmindre man
selvfølgelig er storstatsliderlig.

> Dine udgydelser taler for sig selv.

Jeg er langt fra enig i mange af de ting Bo skriver, men i dette
tilfælde har han ret og du tager fejl.

> Nej Glistrup ville have trækprocenten til at være nul. Hvordan skulle vi
> finansierer din pension og hjemmehjælp med en trækprocent på nul?

Hjemmehælpenm bør være privat. Folkeoensionen har FRP vistnok foreslået
skal finansieres af erhvervsskatterne.

> Du har åbenbart ikke forstået historien - hvis du mener at Genghis Khan var
> til venstre for Hitler - er du ved at blive dement?
>
> /Johnny

Hitler var venstreorienteret kollektivist, socialist, jødehader - alt
sammen egenskaber ved venstrefløjen.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Cyril Malka

Dato : 24-04-06 17:02

In article <1heb1ah.1jhcy351bcc4buN%peter@DIESPAMMERDIE.dk>,
peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote:

> Hitler var venstreorienteret kollektivist, socialist, jødehader - alt
> sammen egenskaber ved venstrefløjen.

Og fakta er faktisk også, at den nye antisemitisme som udvikler sig ret
kræftigt i øjeblikket er hovedsagligt at finde i det ekstremiste
venstrefløj eller slet og ret i mange socialiste miljøer.

I Frankrig, hvor vi har haft en del der svingede over til Front National
og Le Pen på et tidspunkt, det var, for de flestes vedkommende,
tidligere kommunistiske kommuner.

Så socialisme, og venstrefløjen bærer tydeligvis stadig væk den tendens,
ja.

Mehn okay, her på dk.livssyn.spændetrøje vil du afgjort finde nogle
højrefløj jødehadere også

Hmmmm.... Er vi ikke ved at flytte os lidt væk fra kristendommen, her?

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
12 nye tegninger => http://www.malkaz.com/karikaturer

Fra : Egon Stich

Dato : 24-04-06 19:45

> Hitler var venstreorienteret kollektivist, socialist, jødehader - alt
> sammen egenskaber ved venstrefløjen.
>>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlsø

Venstreorienteret?
Javel - så--
Men du glemte een ting, hvor i to tilsyneladende er ret eens.
Han var jo fanatisk modstander af rygning og andre "skadelige ting".
Ganske manisk.
Et klart psykopatisk træk.

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

> [...]

> Men du glemte een ting, hvor i to tilsyneladende er ret eens.
> Han var jo fanatisk modstander af rygning og andre "skadelige ting".

Fint i linie med helbredsfanatikerne den dag i dag. Han var også
vegetar.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 23-04-06 23:30

Bo Warming wrote:
> [...]
> TIL FOR LOVENS SKYLD"
> Selvfølgelig skal man have lov at bryde sabatregler hvis det redder en

Det kan ikke undre, hvis dine oplysninger stammer fra din
kristendomsdyrkelse. Det er tidligere set her i
news:dk.livssyn.kristendom at kundskaben om at loven *bør*
tilsidesættes, hvis det kan redde menneskeliv ikke har gjort sønderligt
indtryk på dem, som skønner de selv er bedst til at bedømme Loven.
På det område falder du fint i tråd med resten af dem som *tror* de ved
hvad de snakker om...

Den diskussion har ingen af de andre tråde bragt frem i lyset af dit
indlæg, så den lader vi lige ligge. Det bliver for svært at gentage
noget enhver frit kan Google sig frem til...

> [...]
> at være doven mht at spænde sele i myldretid og ærindekørsel, hvor selen
> intet kan gavne - typiske ulykker med lav hastighed er ikke dem, hvor

Sludder. Loven skal være blind i forhold til *hvem* der begår
forbrydelsen - alle skal være lige for loven. Noget du ellers synes at
missionere kraftigt for, men åbenbart ikke på dette område.

Som andre har skrevet her i tråden, så er det ganske væsentligt, at når
loven specificerer selebrug, så er det *ingen* undskyldning, at det kun
skete fordi man skulle køre korte ture, eller kørte langsomt. Det at
køre langsomt kan nemlig i sig selv være farligt, fordi personen derved
medvirker til at øge kødannelser m.v. pga manglende overblik.

Når ambulancer og sygehuse stilles gratis til rådighed, må det som
minimum være acceptabelt at man selv overholder landets love.

"Skik følge eller land fly" er angiveligt også ét af dine principper.
Måske kun for *andre*?

> [...]
> anstændighed også vedr andet. (Fx får dem til ikke at ryge eller spise
> sig fede - skamme sig hvis de har modvilje mod muslimer?)

Sludder igen.

Hvis du er uenig med de politikere som sidder på tinge, er det din
borgerlige ret at sætte et kryds på valgdagen eller deltage i debatten
på lige fod med alle andre. Det sidste kræver dog et minimum talent for
at en redaktør vil dele "læseværdigheden" med læserne. Dit manglende
talent søges øjensynligt gemt i udenoms- og pølsetysk-snak, der muligvis
virker seriøst på den lokale nede på hjørnet, men som - hvis man kan
lægge to og to sammen - ikke har en pind med sagen at gøre.

> [...]
> værd at modarbejde , siger mit lifescript og heldigvis mange andres. En
> berømt grafiti fra da sådant startede på Sorbonne i 1968 lød

Ulykkestallene taler deres tydelige sprog, men det kræver du begynder at
kigge på statistik med nye øjne. Du opdager intet nyt så længe du hver
gang henfalder til dine glistrupske mantra-foredrag. Vågn dog op mand.

> [...]
> bambus på taget, så pisses der på normal smag, og så pisser vi igen ved
> at nægte lån - øje for øje, det er vort frynsegode og min chef vil

Bare fordi et realkreditinstitut ikke deler dine drømme om en jordhule
med diverse "efterladenskabs"-analyser giver det ikke nødvendigvis *dem*
et problem.

Men da du jo viser dig at være et skvat må du nøjes med at pive ligesom
andre i børnehaven...

> Det hele hænger sammen, syns jeg, Kan du modsige, på noget punkt i min
> slet-ikke-flyvske logik?

Når det hedder sig at grænsen mellem "genialitet" og "vanvid" er meget
tynd, så er denne sætning vist det bedste indicium på, at du *må* have
været meget begavet, engang for længe siden.

> Du ejer dig selv og andre skal ikke blande sig i om du løber risiko, der
> klart er en privatsag. At have integritet mht udvendig boligarkitektur
> er også en forbrydelse uden offer, og bør ikke straffes.

Hvad brokker du dig så for?

At realkreditinstitutter ikke værdsætter din "smag" for udvendig
boligarkitektur??? *LOL*

> [...]
> ikke have ariersmag mht græshøjde og tag&skorstens æstetik. Jeg er født
> til den smag jeg har og den volder ikke mod nogen, stjæler ikke, lyver

Der er intet jødisk over dine Glistrup-sympatier, så på det område er
der vist tale om "temmelig" lånte fjer.

> Hvis en voksen Jehovas Vidner vil afviser blodtransfution, så bør det
> respekteres. Han ejer sin krop. Abortsøgende piger ejer deres krop.
> Eutanasi-ansøgende spertepatienter ejer deres krop.

Og fordi vi ejer vores legeme, så skulle det give "os" ret til at
misbruge det? Burde det ikke motivere os til at arbejde på at gøre det
pænere, dygtigere og mere brugbart? Eller for den sags skyld betragte
etikken bagved barnet den "abortsøgende pige" bærer?

Bliver det for svært for dine foruddefinerede rollespil?

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 04:54

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> wrote in message

> Sludder. Loven skal være blind i forhold til *hvem* der begår
> forbrydelsen - alle skal være lige for loven. Noget du ellers synes
> at missionere kraftigt for, men åbenbart ikke på dette område.

Jeg har altid advokeret for at politi skal arbejde intuitivt, med
situationsfornemmelse og musikalitet.

Hvis de autonome ringer til vagthavende, at de har et foto af BW der
kl 3 om natten cykler uden lygte eller bukser på, så arkiverer de
lodret.
Proportionssans er the name of the game

> Sludder igen.
>
> Hvis du er uenig med de politikere som sidder på tinge, er det din
> borgerlige ret at sætte et kryds på valgdagen eller deltage i
> debatten på lige fod med alle andre.

"Ingen ved, hvad »folk« helst vil have, hvis de satte sig ind i
sagerne i
alle deres sammenhænge. Mogens Glistrup 1994-bog

> Når det hedder sig at grænsen mellem "genialitet" og "vanvid" er
> meget tynd, så er denne sætning vist det bedste indicium på, at du
> *må* have været meget begavet, engang for længe siden.

"The concept of genius as akin to madness has been carefully fostered
by the inferiority complex of the public. " Ezra Pound

> Hvad brokker du dig så for?

> At realkreditinstitutter ikke værdsætter din "smag" for udvendig
> boligarkitektur??? *LOL*

Hvis jeg ikke værdsætter et kunstværk, så hænger jeg det ikke op på
min væk.
Låntagning handler om sikkerhed og der er bevislig økonomisk
låne-sikkerhed til ti gange mere end hvad jeg vil låne.
Låntager skal ikke bo her og se på mine skønhedsåbenbaringer - min
æstetik rammer altså kun mig selv og de flere og flere der lægger
spadsereturen omkring Bjelkes Alle 46 for at rose og harmes og
underholdes - jeg burde have kulturstøtte

> Der er intet jødisk over dine Glistrup-sympatier, så på det område
> er der vist tale om "temmelig" lånte fjer.

"Aparte skal kanøfles" ondskaben hos polakker mod jøder, er i sin
jantelovsgrundvold meget tæt ved lånenægtelsen mod mig

> [...]
> det pænere, dygtigere og mere brugbart? Eller for den sags skyld
> betragte etikken bagved barnet den "abortsøgende pige" bærer?

Da min datter på en skoleeskursion som 13 årig fik sin første
piercing, ville moderen klage, men jeg sagde "Det man ikke dør af
bliver man stærkere af"

Men du mener ikke hun ejer sin krop - det gør statslige smagsdommere?

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 09:37

Johnny Andersen wrote:
> [...]
> sundhed.. Det han betaler i skat, som studerende - rækker jo knapt til ét

Mon det ikke er lidt som med Bo Warming, sålænge det
er andre, der får, er det fælt. Men når det kommer til ham
selv, så er det straks en helt anden snak.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 12:59

> [...]

> er andre, der får, er det fælt. Men når det kommer til ham
> selv, så er det straks en helt anden snak.

Socialdemokratisk pladdersnak!

Jeg er tilhænger af at folk skal lære at det er personligt ansvar at
passe på sig selv, og at det er direkte umoralsk at smadre sin egen krop
med tobak, alkohol, hash, narko, ecstacy, vold, uansvarlig kørsel osv.
og sende regningen for behandlingen videre til andre.

For det er jo hvad du vil have, ikke kære Villy? AAt du kan nyde sundhed
på andres regning?

Tyveknægt!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 26-04-06 13:02

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> At SU er skadeligt for den værdierne skal tages fra et selvsagt for
> enhver der forsøger at respektere at andres ejendom er urørlig.

Tværtimod er SU da med til at forøge samfundsværdierne.
Du forsøger, såvidt jeg kan se, at lave Danmark om til et
u-land.

Alle europæiske lande har vel ordninger til at fremme
det generelle uddannelsesniveau. Hvorfor skulle vi
stille os udenfor det?

> Det gør du selvsagt ikke.

Borgerne i dette land har erklæret sig enige om at
afgive en del af deres løn til fælles goder. At du stiller
dig udenfor dette fællesskab, er helt i orden, men så
burde du da afsige din ret til at nyde godt af disse
goder, eller flytte et sted hen hvor man ikke har noget
fællesskab.

Kender du noget land, hvor man ikke betaler skat, et sted
hvor den enkelte ikke indimellem må frasige sig egoistiske
behov og ønsker til fordel for fællesskabet?

Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvilket samfund du ønsker.

> Tal for dig selv, voldsforbryder.

Hvor kommer volden ind?

> Glistrup var helt fin, men det er ikke mig der er den store fan af ham i
> denne tråd. Hold dig saglig eller hold kæft.

Jeg er ikke så meget inde i ultraliberalistiske tankegange,
derfor er det Glistrup, der først falder mig ind. Men som jeg
kan læse ud af dine indlæg, er du ikke demokrat, du ønsker
ikke flertalsstyre, du ønsker (vistnok?) at danne en republik,
hvor du om nødvendigt er enehersker.

Men den slags samfund har jo ikke nogen reel mulighed
for at overleve. Tænk hvis du får blindtarmsbetændelse,
hvis du ikke lige har penge til at blive operet, hvis der
overhovedet er uddannede læger, må du få en eller
anden tilfældig person til at skære den ud, eller dø.
Hvordan skulle dine børn få en uddannelse, hvis du nu
ender i kasselinjen i Netto? Hvordan vil du komme til dit
arbejde, hvis du synes, vi skal lade vejene forfalde eller
overhovedet ikke have veje.

Eller skal vejene privatiseres, du kommer jo under alle
til at betale.

[...]

> Kommer det fra den hellige "solidariske" voldsforbryder

Jeg har været oppe at slås som barn, men ikke siden.
Det må være en af dine sproglige opfindelser udsprunget
af din særegne teorier.

> der mener at
> hans solidaritet og medmenneskelighed retfærdiggør røveri og slaveri,
> under benævnelsen "velfærd".

Tværtimod da. Jeg vil gøre alle mennesker fri, så de kan
indgå i samfundslivet, uanset om de er fattige eller rige.
Jeg ønsker en veludbygget infrastruktur, den er forudsætningen
for at samfundet udvikler sig og bliver rigere.

Se på TDC, som pga af en *dum* handel, kom i
besiddelse af hele kobberet, og nu sidder og
hæmmer udviklingen på IT området. Det er ikke
fællesskabet, der ejer det mere, derfor kan nogle sidde
og skumme fløden.

Du kan se, det undrer mig, du går ind i dette system, du
foragter, men jeg anfægter ikke din ret til det. Din adfærd
synes at være irrationel, når der er så langt mellem ide
og adfærd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-04-06 15:32

> [...]

> Peter Bjørn Perlsø wrote: > > > > > > > > > Vidal <vidal@webspeed.dk>

> Tværtimod er SU da med til at forøge samfundsværdierne.

Så når Thorkild skal betale i tusindevis af kroner til andres SU, og
disse går et par år på en uddannelse, uden at gennemføre uddannelsen,
hvordan mener du så at samfundsværdierne er forøget? Penge til fredage
nætter på druk og cafepenge, kanske?

> Du forsøger, såvidt jeg kan se, at lave Danmark om til et u-land.

Nej - til et frit land. Frit for din og andres evindelige skatteslaveri
og røveri mod de produktive elementer i samfundet.

> Alle europæiske lande har vel ordninger til at fremme det generelle
> uddannelsesniveau. Hvorfor skulle vi stille os udenfor det?

Fordi det er baseret på organiseret røveri.

> Borgerne i dette land har erklæret sig enige om at afgive en del af deres
> løn til fælles goder.

Demokratisk flertal er ikke en gyldig retfærdiggørelse af røveri.

> At du stiller dig udenfor dette fællesskab, er helt i orden, men så burde
> du da afsige din ret til at nyde godt af disse goder, eller flytte et
> sted hen hvor man ikke har noget fællesskab.

Så længe staten alligevel kommer og opkræver mig g min familie for mine
værdier hvert år skal jeg nok selv bestemme om jeg vil takke nej til de
gaver jeg bliver tilbudt.

> Kender du noget land, hvor man ikke betaler skat, et sted hvor den enkelte
> ikke indimellem må frasige sig egoistiske behov og ønsker til fordel for
> fællesskabet?

Hvad er der galt i egoisme?

> Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvilket samfund du ønsker.

Det er tydeligvis et tagn på at bare en lilel anelse intellektuel
fleksibilitet er udenfor din fatteevne, og det er dit eget problem.

> Hvor kommer volden ind?

Den vold du og dit skattevæsen i sidste ende truer mig med hvis jeg og
min familie ikke betaler til jeres fælleskasse.

> [...]
> indlæg, er du ikke demokrat, du ønsker ikke flertalsstyre, du ønsker
> (vistnok?) at danne en republik, hvor du om nødvendigt er enehersker.

Nej. Jeg ønsker en nation, eller for den sags skyld en verden, hvor folk
er frit stillet til om de ønsker at være medlem af en stat.

> Men den slags samfund har jo ikke nogen reel mulighed for at overleve.

Siden du allerede har miskarakteriseret min hensigt ser jeg ikek grund
til at kommenterer din vrangeforestilling.

> Tænk hvis du får blindtarmsbetændelse, hvis du ikke lige har penge til at
> blive operet, hvis der overhovedet er uddannede læger,

Har du aldrig hørt om privat sundhedsforsikring?

> må du få en eller anden tilfældig person til at skære den ud, eller dø.

Igen en typisk miskarakterisering af hvad jeg ønsker.

> Hvordan skulle dine børn få en uddannelse, hvis du nu ender i kasselinjen
> i Netto?

Privat naturligvis.

> Hvordan vil du komme til dit arbejde, hvis du synes, vi skal lade vejene
> forfalde eller overhovedet ikke have veje.

Vejene kan sagtens varetages privat. Det er de mange steder i USA med
stor succes - bedre og billigere end den vare staten leverer.

> Eller skal vejene privatiseres, du kommer jo under alle til at betale.

Mindre, og får en bedre service.

> [...]
>
> Jeg har været oppe at slås som barn, men ikke siden. Det må være en af
> dine sproglige opfindelser udsprunget af din særegne teorier.

Jeg har forklaret ovenfor hvorfor statister som dig er medskyldige i
vold. Du kan ikke luske dig udensom den, Vidal.

> Tværtimod da. Jeg vil gøre alle mennesker fri,

Tvungen indbetaling til din fælleskasse er IKKE frihed.

> så de kan indgå i samfundslivet, uanset om de er fattige eller rige. Jeg
> ønsker en veludbygget infrastruktur, den er forudsætningen for at
> samfundet udvikler sig og bliver rigere.

Igen, på andres regning.

> Se på TDC, som pga af en *dum* handel, kom i besiddelse af hele kobberet,
> og nu sidder og hæmmer udviklingen på IT området. Det er ikke
> fællesskabet, der ejer det mere, derfor kan nogle sidde og skumme fløden.

For det første har TDC ikke monopol - der er masser af andre selskaber,
bl.a. Tele2, Sonofon, CyberCIty osv.

For det andet er Danmark ikke tilbagestående når det kommer til bl.a.
udbredelsen af ADSL og priserne på samme, ift internationalt.

> Du kan se, det undrer mig, du går ind i dette system, du foragter, men jeg
> anfægter ikke din ret til det. Din adfærd synes at være irrationel, når
> der er så langt mellem ide og adfærd.

Kun fordi du, som du selv tidligere har indrømmet, ikke forstår hvad det
er jeg ønsker, men istedet, som så mange andre uvidende statister,
foretrækker at fremsætte stråmænd om hvad mit mål er. Du burde vide
bedre.

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 13:15

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> og sende regningen for behandlingen videre til andre.
>
> For det er jo hvad du vil have, ikke kære Villy? AAt du kan nyde sundhed

Jamen, såvidt jeg kan se, er det det, du selv har gjort. Det
der plat med din far, din mor og din søster betaler skat, er
da ikke en skid relevant. Min familie betaler også skat.

Og ja, jeg går ind for solidariske principper i samfundet. Det
du også nyder godt af.

> Tyveknægt!

Ud fra dine egne kriterier, er det dig, der er tyveknægt.

Nøjagtig samme princip som Bo Warming. Så længe statens
penge går til dig selv, er det fint. Hvis andre også nyder godt
af det, er det tyveri.

Hvad er det nu man kalder det ... dobbeltmoral? Eller har du
lært et bedre ord for det på handelsskolen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin K

Dato : 24-04-06 13:34

> Så længe statens penge går til dig selv, er det fint. Hvis
> andre også nyder godt af det, er det tyveri.

Man må jo indrette sig på det samfund, man lever i. I Danmark er vi tvunget
til at betale en høj skat, og derfor ville det være dumt ikke at udnytte de
ydelser, man kan få tilbage fra det offentlige. Men derfor kan man jo godt
gå ind for en anden samfundsmodel, hvor man ikke er tvunget til at betale så
meget i skat, og dermed har råd til selv at betale for flere ting.

--
Martin K

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 14:45

Martin K wrote:
> [...]
> gå ind for en anden samfundsmodel, hvor man ikke er tvunget til at betale så
> meget i skat, og dermed har råd til selv at betale for flere ting.

Jaja, efter princippet: Jeg hader narko, men
da det føles så godt, tager jeg det alligevel.

Følg nu jeres egne principper ellers er det jo
bare snak med jer.

Synes du så også andre er tyve, når de nyder de
samme fordele ved velfærdssamfundet, som I selv
gør.

Vor Herre bevar os.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 15:23

> [...]

> bare snak med jer.
>
> Synes du så også andre er tyve, når de nyder de
> samme fordele ved velfærdssamfundet, som I selv

Forskellen på dit, dit hellige asen, og os andre, er at det ikke er os
der hepper når staten bringer andre ind i deres velfærdsslaveri.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 19:30

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Forskellen på dit, dit hellige asen, og os andre, er at det ikke er os
> der hepper når staten bringer andre ind i deres velfærdsslaveri.

Nåh, din lille stakkel, er du blevet bragt ind
under velfærdsslaveriet. Ja, det er da frygteligt.

Du er et pattebarn, der ikke kan stå ved dine egne
principper. Er du ikke flov over at blæse det ud
over hele usenet?

Og så forsvarer du det ved at kalde andre for tyv.
Hvor usselt kan det blive med dig?

Jeg betaler min skat med glæde og kan uden at skamme
mig modtage læge og hospitalshjælp, undervisning og
hvad der nu ellers måtte falde af. Det er en selvfølgelig
ret, der kommer af at leve i et velfærdssamfund.

Og så længe DF er med i regeringen, vil det aldrig
ændres.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

> [...]

> Du er et pattebarn, der ikke kan stå ved dine egne principper. Er du ikke
> flov over at blæse det ud over hele usenet?

Hvorfor skulle jeg være flov over at sige sandheden?

Er du tilgengæld ikke flov i at deltage i og støtte op om
verdenshistoriens største organiserede røveri af værdier?

> Og så forsvarer du det ved at kalde andre for tyv. Hvor usselt kan det
> blive med dig?

Du har skyklapper på. Prøv med lidt realitetssans.

> Jeg betaler min skat med glæde

Det gør tumper som oftest.

> og kan uden at skamme mig modtage læge og hospitalshjælp, undervisning og
> hvad der nu ellers måtte falde af. Det er en selvfølgelig ret, der kommer
> af at leve i et velfærdssamfund.

Kun tyranner mener at man har positive rettigheder.

> Og så længe DF er med i regeringen, vil det aldrig ændres.

Ja, det er tragisk.

Fra : Egon Stich

Dato : 24-04-06 19:43

> Forskellen på dit, dit hellige asen, og os andre, er at det ikke er os
> der hepper når staten bringer andre ind i deres velfærdsslaveri.
>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlsø

Jeg gad se dit flæs, hvis du i morgen fik besked om at klare dig selv.
Det kan du ikke.
Du har det hele i munden.
Næ, kom igen, når du har præsteret andet og mere end shopping på forskellige
af samfundets hylder.

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

Egon Stich <egon-stich@mail.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gad se dit flæs, hvis du i morgen fik besked om at klare dig selv.
> Det kan du ikke.

Sagtens, men jeg måtte nok droppe uddannelsen, hvis ikke det indgår i
din flinke eksperiment for mig.

> Du har det hele i munden.

HA! Kommer det fra socialisten, der gang på gang bliver revet rundt her
på USENET for at fyre anti-intellektuelt gylle af.

Kom igen, Stich,

> Næ, kom igen, når du har præsteret andet og mere end shopping på forskellige
> af samfundets hylder.

Du er lige så faktaresistent som Vidal. Alle mine akitiviteter er det
fuld ud dækket for, men det nægter i socialister at indse. I vil
nemmelig hellere mobbe dissidenterne end at indse hvor tyrranisk det
system i støtter er.

I skulle fandenme skamme jer.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 24-04-06 21:22

> [...]
> fuld ud dækket for, men det nægter i socialister at indse. I vil
> nemmelig hellere mobbe dissidenterne end at indse hvor tyrranisk det

Hvis Egon Stich var repræsentant for socialismen, ville jeg bestemt skamme
mig - men det er han heldigvis ikke -han aner faktisk ikke hvad socialisme
er, men spyr sin galde ud over alle akademikere, som han tror er
højreorienterede.
Selv er han slet ikke orienteret- Han aner ikke hvad socialisme indebærer
udover at han tror det alene handler om at passe på Danmark -derfor kommer
han med meget forvirrede signaler - muslimer bliver til muhamedanere =
Glistrup-citat, akademikere -olgså de arbejdsløse -bliver til nogle
højrøvede højrefolk og han tror at sand socialisme handler om at nedgøre
folks arbejde, blot de har den mindste form for uddannelse.

Selv skriver han at han er lærer -og jeg er igen glad for at han ikke er
repræsentant for den samlede lærerstand, for så ville jeg også skamme mig.

Vil du så i det mindste ikke være så elskværdig i debatten at lade være med
at tage E.S. mærkværdige udsagn for noget som helst sandt om socialisme -så
skal jeg til gengæld lade være med at skrive at "I" skal med stort og komme
med andre ubehageligheder - i denne omgang!
--
Wilstrup

Fra : Egon Stich

Dato : 25-04-06 12:57

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig - men det er han heldigvis ikke -han aner faktisk ikke hvad socialisme
> er, men spyr sin galde ud over alle akademikere, som han tror er

Naturligvis er jeg socialist.
Og sikkert den efterhånden sidste af slagsen, der stadig husker på, at
socialisme først og fremmest drejer sig om retten til produktionsmidlerne
samt fordelingen af udbyttet.
Og ikke om alle de underlige "humanistiske" tiltag, der er kommet til at
være synonymt med socialisme, efter de akademiske klasser har overtaget
partierne.
Hvornår har vi sidst set alvorligt mente tiltag i nævnte retning?
Nej - vel?

-derfor kommer
> han med meget forvirrede signaler - muslimer bliver til muhamedanere =
> Glistrup-citat,

Hvorfor dog overgive sig til Nysprog?
Sæt ølse for - sæt ølse bag-

akademikere -olgså de arbejdsløse -bliver til nogle
> højrøvede højrefolk og han tror at sand socialisme handler om at nedgøre
> folks arbejde, blot de har den mindste form for uddannelse.

Man så jo netop et par pragtexemplarer på TV i går aftes.
Unge, nyuddannede, sådan da, og arbejdsløse.
Hvorfor?
De kunne ikke finde "passende" arbejde..!!
Der er 10000 af slagsen.
Hvor mange ubesatte stillinger er det mon der er for tiden?
Det burde jo være forholdsvis let for kandidater at bestride et job som
tomatplukker, muge ud hos køer, bære mursten for mureren osv.
Det har de "ikke lyst til".
Hvem er det så, der nedgør nogle former for arbejde?
Og hvorfor mon ikke arbejdsformidlingen sender dem ud til det første det
bedste?
Men skrige op om bistandsklienters "dovenskab" mestrer disse genier til
fulde.

> Selv skriver han at han er lærer -og jeg er igen glad for at han ikke er
> repræsentant for den samlede lærerstand, for så ville jeg også skamme mig.

Det ville den ellers stå sig ved.
Jeg har nemlig holdninger, og er ikke typen, der blot læser "reglementet",
for så at klappe hælene sammen, og sige Jawohl..!
Så hellere arbejde på frie skoler, hvor vi arbejder sammen med, og for,
eleverne, og ikke for systemet.
Jo, der er forskel på frie idealister og slavesjæle.

> [...]
komme
> med andre ubehageligheder - i denne omgang!

Givetvis et tomt løfte.
Ved mindste tilkendegivelse af manglende underdanighed for dine meninger,
flyver du jo i flindt.
Grunden er vel, at du lider af en form for mindreværdskompleks, og derfor
ikke tør forfægte dine holdninger, hvis du da har nogle, men alene
fremkommer med besynderlige henvisninger til udvalgt lekture.

I de få tilfælde, hvor du så vover dig frem på banen, lykkes det dig altid
på besynderlig vis, at fremsætte dine argumenter i så tåget form, at ikke en
kæft kan forstå, hvad du mener.
Her tænkes på dine exesser ang. Cuba, DDR og USSR.
Du forfægter sagen på en måde, som alene skolede socialister kan forstå.
Den går da ikke overfor højrefløjsere?
De har jo ingen reel baggrundsviden om sådenne emner.
Kravl du ned af hesten, og mød folk, hvor de er.

MVH
Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 14:24

> [...]

> din far, din mor og din søster betaler skat, er da ikke en skid relevant.

Du mener altså IKKE at i et frit samfund uden velfærdsservicer (og
dermed omfordeling) at det ville være familien der til dels, hvis ikke
fuldt ud, betalte for børnenes uddannelse?

> Og ja, jeg går ind for solidariske principper i samfundet. Det du også
> nyder godt af.

Kun efter du og de andre socialdemokratiske zombier har haft travlt med
at tvinge mig ind i "fællesskabet", og iøvrigt tage sig godt betalt for
det.

> Ud fra dine egne kriterier, er det dig, der er tyveknægt.
>
> Nøjagtig samme princip som Bo Warming. Så længe statens penge går til dig
> selv, er det fint. Hvis andre også nyder godt af det, er det tyveri.

Det er kun tyveri hvis man selv vælger at tage noget man ikke har betalt
for. Beklageligvis for din hullede argumentation:

1) Har vi og vores familier allerede betalt gennem skatten for de
"servicer" vi benytter. Flere gange over, og det er enda uden at tage
det offentliges overdrevne "priser" i betragtning.

2) Er vi tvunget til at benytte den, fordi staten har udraderet markedet
for alternativerne.

> Hvad er det nu man kalder det ... dobbeltmoral? Eller har du lært et bedre
> ord for det på handelsskolen.

"Faktaresistent Idioti" i er i dit tilfælde det rette ord.

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 20:00

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Du mener altså IKKE at i et frit samfund uden velfærdsservicer (og
> dermed omfordeling) at det ville være familien der til dels, hvis ikke
> fuldt ud, betalte for børnenes uddannelse?

Det er svært at sige noget generelt om. Nu ved
jeg ikke om du stadigt er et barn. Noget tyder
på det.

Men jeg ved da, at i USA kan det være umuligt for
en fattig familie at skaffe børnene en rimelig
uddannelse. Og se, hvilke problemer det giver
med social ulighed og kriminalitet til følge.

> Kun efter du og de andre socialdemokratiske zombier har haft travlt med
> at tvinge mig ind i "fællesskabet", og iøvrigt tage sig godt betalt for
> det.

Du er altså en stakkel og det accentueres af din
manglende evne og vilje, tilsyneladende, til at
leve efter dine egne principper. Du har holdninger,
ja, men mangler viljen til at leve op til dem.

> Det er kun tyveri hvis man selv vælger at tage noget man ikke har betalt
> for.

Har du betalt for din egen tilværelse. Det tyder
ikke på det. Og kom nu ikke med det pjat om din
familie betaler skat. Det gør de flestes familie,
måske fraset dem, der er så rige, de kan smyge sig
udenom.

> [...]
> "servicer" vi benytter. Flere gange over, og det er enda uden at tage
> det offentliges overdrevne "priser" i betragtning.

Gennemhuller det min argumentation? Jeg synes
skat er fint. De, der har behov for sygedagpenge,
revalidering og SU, bliver hjulpet gennem en
ellers umulig situation og også uden at ruinere
deres familie.

> 2) Er vi tvunget til at benytte den, fordi staten har udraderet markedet
> for alternativerne.

Jeg forudser din snarlige afrejse mod videre
horisonter. Det ville da også være det eneste
rimelige med de synspunkter, du har. Men inden
du rejser, kan du lige betale dine skolepenge
tilbage.

> "Faktaresistent Idioti" i er i dit tilfælde det rette ord.

Ja, og tyv, fordi jeg bifalder, du bliver hjulpet
af staten, når din familie tilsyneladende ikke vil
eller kan hjælpe dig med at følge dine principper,
når du ikke kan hjælpe dig selv.

Jeg tænker her på din sætning:

"Jeg anslar at jeg har modtaget omkring 100.000
kroner i sygedagpenge, revalidering og SU i løbet
af årene."

Hvem i alverden tvinger dig til at modtage sygedagpenge,
revalidering og SU. Kunne du ikke have nægtet at
modtage det, som du vil nægte andre det?

Dine synspunkter og din adfærd er totalt inkonsistente.
Har du også et ord for det. Jeg går ud fra "Faktaresistent
Idioti" ikke dur her. Nu er det jo din adfærd, det handler
om og ikke andres.

Kan du ikke se, du gør dig selv til grin?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Det er svært at sige noget generelt om. Nu ved
> jeg ikke om du stadigt er et barn. Noget tyder
> på det.

Dvs du ønske rikke at svare på spørgsmålet. Tak for den erkerndelse.

> [...]
> manglende evne og vilje, tilsyneladende, til at
> leve efter dine egne principper. Du har holdninger,
> ja, men mangler viljen til at leve op til dem.

Sjovt med jer socialdemokrater, i har selv ret til at leve på andres
bekostning, men når en dissident kommer på scenen, så har vedkommende
fandenme bare at holde nallerne fra jeres "fælles" velfærdsydelser.

Og du vovede at snakke om dobbeltmoral?!

> [...]
> familie betaler skat. Det gør de flestes familie,
> måske fraset dem, der er så rige, de kan smyge sig

Du forholder dig uoverraskende stadig til min pointe, men endnu en gang
for prins Knud: De udgifter staten har fra mig er små, og er betalt
flere gange for af mine familie og mig selv gennem tidligere tides
arbejde.

> Gennemhuller det min argumentation?

Ja.

> Jeg synes
> skat er fint.

Du er altså en tilhænger af røveri. SÅ fik vi det klarlagt.

> De, der har behov for sygedagpenge,
> revalidering og SU, bliver hjulpet gennem en
> ellers umulig situation og også uden at ruinere
> deres familie.

I et frit samfund kan denne opave sagtes varetages af en forsikring.

> Jeg forudser din snarlige afrejse mod videre
> horisonter.

Dvs. du foreslår eksilet til dissidenten. Hvad skete der med
indflydelsen på sit fødeland? Eller det gælder måske kun dem med de
rette holdninger? DU behøver ikke svare, vi ved allesammen at det er
sådan du vil have at tingene skal være.

> Det ville da også være det eneste
> rimelige med de synspunkter, du har. Men inden
> du rejser, kan du lige betale dine skolepenge
> tilbage.

Jeg har gået i privatskole, og hvis du ikek var så fattesvag ville du
allerede vide at min familie *har* betalt.

> [...]
>
> Hvem i alverden tvinger dig til at modtage sygedagpenge,
> revalidering og SU. Kunne du ikke have nægtet at
> modtage det, som du vil nægte andre det?

Jo, den dag jeg bliver komplet skattefritaget og afgiftst fritaget, skal
jeg nok af holde mig fra at tære på "fælleskassen" Mand da dig og
røverne fortsætter med at insistere på at stikek sugerøret ned i mig og
min families pengepung vil jeg til ehver tid forsøge at tilbagekræve
nogle af de penge vi er blevet berøvet.

> Dine synspunkter og din adfærd er totalt inkonsistente.

Kun for en fattesvag og faktaresistent socialdemokrat som dig selv.

> Har du også et ord for det. Jeg går ud fra "Faktaresistent
> Idioti" ikke dur her. Nu er det jo din adfærd, det handler
> om og ikke andres.
>
> Kan du ikke se, du gør dig selv til grin?

Se i spejlet, kære Villy. Det er dig og din arrogante socialdemokratisme
der står til udstilling her.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 22:48

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Dvs du ønske rikke at svare på spørgsmålet. Tak for den erkerndelse.

Spørgsmålet er jo meningsløst. Et samfund uden
velfærdsgoder vil kun være frit for de rige.

> Sjovt med jer socialdemokrater, i har selv ret til at leve på andres
> bekostning, men når en dissident kommer på scenen, så har vedkommende
> fandenme bare at holde nallerne fra jeres "fælles" velfærdsydelser.

Njah ... det jeg anholder er al din fine snak
contra din adfærd. Hvis du er mod busdrift ville
det være oplagt at lade være med at køre med bus.

> [...]

> for prins Knud: De udgifter staten har fra mig er små, og er betalt
> flere gange for af mine familie og mig selv gennem tidligere tides

Skolegang - videruddannelse - SU - revalidering -
sygedagpenge - lægehjælp - og du er ikke fyldt
tyve endnu. Tænk på, hvad det kan løbe op til
indtil du dør.

> Du er altså en tilhænger af røveri. SÅ fik vi det klarlagt.

Hehe, skat er ikke røveri.

> I et frit samfund kan denne opave sagtes varetages af en forsikring.

Ja, det ser vi jo glimrende illustreret i USA,
hvor flere millioner går fallit pga af sygdom,
*selvom* de er forsikrede.

> Dvs. du foreslår eksilet til dissidenten.

Det ville da være oplagt for dig at flytte til
Brasilien eller lignende, hvor velfærdet ikke
trives så godt.

> Hvad skete der med
> indflydelsen på sit fødeland?

Du er jo kun interesseret i at ødelægge dit fødeland,
skabe ulighed, forringe de sociale forhold for
flertallet og, selvom du ikke fatter det, forringe
livet også for dig selv. Se dog hvordan forholdene
er i de lande, hvor man tillader de rige at blive
rigere på de fattiges bekostning.

> Eller det gælder måske kun dem med de
> rette holdninger? DU behøver ikke svare, vi ved allesammen at det er
> sådan du vil have at tingene skal være.

Sådan hvordan?

> Jeg har gået i privatskole, og hvis du ikek var så fattesvag ville du
> allerede vide at min familie *har* betalt.

I en privatskole uden statsligt tilskud? Hvormeget
tror du staten betaler til privatskolerne?

> [...]
> røverne fortsætter med at insistere på at stikek sugerøret ned i mig og
> min families pengepung vil jeg til ehver tid forsøge at tilbagekræve

Du er jo under uddannelse, så det sugerør vil
vist ikke hente meget op.

Fremskridtpartiet eksisterer vist endnu(?) i det
dulgte, men dets ideer vil kun leve blandt de meget
snæversynede, som du og Bo Warming.

> Kun for en fattesvag og faktaresistent socialdemokrat som dig selv.

Jeg har da fattet, hvad du vil. Socialdemokrat rammer
ikke helt plet. Du skal længere til venstre.

> Se i spejlet, kære Villy. Det er dig og din arrogante socialdemokratisme
> der står til udstilling her.

Ja, set gennem dine briller. Men selv her på højrefløjens
legeplads er dine synspunkter uspiselige. Der er ikke
mange, der gider lege med dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 23:35

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

<gylle>

Spred din ignorante socialistproaganda et andet sted.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-04-06 23:58

> <gylle>
>
> Spred din ignorante socialistproaganda et andet sted.

Ej -hvor er du intelligent... Du er et lille pattebarn, som ikke kan forstå
konsekvensen af hvad du påstår.

Hvis Danmark er sådan et dårlige sted, at opholde sig i, burde du flytte.
Men det vil du jo ikke pga. at du får i pose og sæk her.
Du vil gerne nyde - men ikke yde.
Din argumentation er på børnehave niveau.

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-04-06 08:22

> [...]

> Men det vil du jo ikke pga. at du får i pose og sæk her.
> Du vil gerne nyde - men ikke yde.
> Din argumentation er på børnehave niveau.

Den sædvanlige socialdemokratise retorik med at man skal sparkes ud af
landet hvis man ikke bryder sig om skatteplyndringen.

Hvorfor indrømmer i ikke bare at i er en flok tyranner i demokratiske
klæder?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-04-06 21:33

> Den sædvanlige socialdemokratise retorik med at man skal sparkes ud af
> landet hvis man ikke bryder sig om skatteplyndringen.

Du kan ikke læse og forstå en sætning?
Det er dig, som syntes at Danmark er et dårligt sted pga. "skatteplyndring"

> Hvorfor indrømmer i ikke bare at i er en flok tyranner i demokratiske
> klæder?

Det burde du kunne gøre bedre - hvis din IQ bare er et par grader over
frysepunktet.

/Johnny

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-04-06 22:48

> [...]

> Du kan ikke læse og forstå en sætning?
> Det er dig, som syntes at Danmark er et dårligt sted pga. "skatteplyndring"

Denmark er ikke i sig selv et dårligt sted at bo, Danmark BLIVER et
dårligt sted at bo pga. jeres skatteplndring UDEN apostroffer.

Min IQ er 135, hvad er din?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-04-06 22:59

> Denmark er ikke i sig selv et dårligt sted at bo, Danmark BLIVER et
> dårligt sted at bo pga. jeres skatteplndring UDEN apostroffer.

´Vores "skatteplyndring"?? - har du ikke selv nydt godt af
velfærdssamfundet?

Du ved hvad Mensa er?

Med venlig hilsen

Johnny Andersen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-04-06 23:54

> [...]

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> ´Vores "skatteplyndring"?? - har du ikke selv nydt godt af

Tydeligvis ikke noget du er medlem af.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-04-06 00:11

> Tydeligvis ikke noget du er medlem af.

Det har du jo også det helt store viden om....

Men jeg kan godt forstå din uvidenhed - satte du et 1 tal for meget foran
din IQ?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 07:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Hehe, skat er ikke røveri.

Skat er når 51% af et folk vælger at røve udfra misundelse mod de lidt
rigere, og Vidal lyver lodret når han påstår at SU-nasserøvsstuderende
er i en "umulig situation"

> [...]

> Ja, set gennem dine briller. Men selv her på højrefløjens
> legeplads er dine synspunkter uspiselige. Der er ikke

Vidal elsker flertalsdiktatur. Hvis synspunkter ikke leges med af
flertallet, er uspiselige for opinionsdannere, så melder Vidal sig i
lynchpøbelkoret der forlanger holocaustning af afvigerne

MUSLIMER får 70 mia kr i understøttelse. Det syns Vidal er fint.
Hvis Perlsø og jeg har fået en social-tusse i ny og næ, som vi ikke
behøvede, så er det hans og Jens Bruuns fokus

Fra : Vidal

Dato : 28-04-06 09:53

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Aner ikek hvem det er. Hold dig til sagen.

Du går måske også ind for det historieløse samfund?

> At tro at samfundet forfalder tiL Somalia's tilstand fordi vi fjerner
> skatteplydningen er overlagt dumhed og intellektuel uærlighed.

Forudsætningen for en velfungerende infrastruktur er et
styret samfund, hvor der er mennesker til at koordinere
og styre opbygningen.

Indebærer dette anarki ikke, at alle i praksis kan bosætte
sig i landet, dvs at der bliver åbnet fuldstændig op for
indvandring? Der vil jo ikke være nogen til at forhindre
det.

> Når du bevidst nægter at prøve at forstår min argumentation forventer
> jeg såmend ikek andet af dig.

Min samfundsopfattelse og din er inkompatible.

> Alle er sig selv nærmest. At benægte det er at benægte menneskets natur.

Vent til du bliver gift og får børn, så får du nok et andet
syn på det.

> Jeg har ikke nogen fælleskasse.

Hvad kalder du så den kasse, du indbetaler til og får udbetalt
penge fra?

> Jeg kan ikke se hvorfor jeg, min person, og mit liv skal være en
> overskudsforretning for statskassen.

Det har jeg forstået. Pengene skal kun gå i en retning.

> Beklager, Eksilet som eneste alternativ til uenighed i hvordan et land
> styres af staten er heller ikke en gyldig tilbagevisning af mine og
> andres holdninger. Det oser igen af Stalinisme og slaveri.

Men i rent praksis, dine holdninger og anskuelser vil aldrig
nogen sinde få flertal, så du kommer hele dit liv til, ud fra
dine egne definitioner, at leve et liv i et slaveri. Hvis jeg
betragtede mig som slave og kunne vinde min frihed et
andet sted, ville det ikke kræve megen tid at finde derhen.

Du og Chrisjoy er indtil nu de eneste, der truer med vold.

> Hvad DU ikke forstår er at jeg ikke accepterer at DU eller andre
> velfærdssocialister skal diktere overfor mig om MIN pengepung hvad der
> er "fælles opgaver"!

Næ, men du forbruger da lystigt løs af det samfund stiller dig
til rådighed.

> Hvis Danmark var en stat i USA ville vi ligge ret lavt i velstand i
> forhold til de andre stater.

Det har du ikke ret i. Kilde?

> Det er ikke definitionen af et monopol. Et monopol er defineret som et
> marked for der er indgangsbarrierer for nye erhvervsdrivende.

> Fej for egen dør før du påstår at andre er uvidende.

> Ja, men jeg stoler mere på TDC end jeg gør på den største monopolhaver
> og røver af dem alle - velfærdsstaten!

Efter min mening skulle man nationalisere kobberet, så vi
kan få lige vilkår for alle telefonselskaber.

> Store ord fra en mand som gøre sig ethvert forsøg på at misforstå hvad
> etanarkokapitalistisk samfunde er.

Fra wikipedia:

"Anarko-kapitalisme, også ofte kaldet markeds-anarkisme,
er en filosofi, som støtter det frie marked og modsætter
sig indledningen af fysisk vold, truslen om samme og svindel. "

*Modsætter sig fysisk vold, truslen om samme*. Du er vist
ikke nogen god anarko-kapitalist.

"Dens fortalere støtter den private ejendomsret."

Det gør jeg også.

"Anarko-kapitalister støtter frivillige relationer mellem individer
frem for ufrivillig underkastelse, "

Det gør jeg også, jeg indgår frivilligt i dette samfund. Jeg
betragter ikke min status som ufrivillig underkastelse.

"og det resulterer i, at de modsætter sig selve naturen og eksistensen

af stater. Anarko-kapitalister mener, at et fuldstændigt frit og
ureguleret marked er det eneste system, som er kompatibelt
med dette synspunkt"

Så det tillader uhæmmet indvandring f.eks.

> Jeg har ikke kaldt dig idiot, blot berettet om det faktuelle i at du
> ikke ved noget om halvdelen af de emner du snakker om.

Ihvertfald noget der ligner.

> Tag og lær noget om hvordan et anarkokapitalistisk samfund er indrettet
> før du gør dig selv mere til grin.

Vore forestillinger om, hvordan et sådan samfund vil fungere,
er nok for forskellige til, at vi kan diskutere det fornuftigt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-06 14:53

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]

Nøjagtig samme princip som Bo Warming. Så længe statens
penge går til dig selv, er det fint. Hvis andre også nyder godt

Jeg har aldrig skrevet, at det er fint at jeg er pensionsnasser

Jeg har hele mit liv arbejdet aktivt for at få nedskåret socialydelser

Jeg er stolt af at fattiggøre en muslimimporterende stat ved at sige
ja til lovligt tilbud om nas, jvf at skattesnydere er så
samfundsgavnlige som sabotørerne var.

Fra : Vidal

Dato : 24-04-06 19:16

Bo Warming wrote:
> "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in message

> Jeg har aldrig skrevet, at det er fint at jeg er pensionsnasser

OK.

> [...]
>
> Jeg er stolt af at fattiggøre en muslimimporterende stat ved at sige ja
> til lovligt tilbud om nas, jvf at skattesnydere er så samfundsgavnlige

Det er ikke fint, du er pensionsnasser, men alligevel
er du stolt af det. Endnu et Bo Warmings paradoks.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 27-04-06 09:58

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]

> Nej - til et frit land. Frit for din og andres evindelige skatteslaveri
> og røveri mod de produktive elementer i samfundet.

Så vi kan få det som i Somalia. Velbekomme.

> Fordi det er baseret på organiseret røveri.

Hvis mennesker i et samfund frivilligt betaler prisen for
at bo i det samfund, så er det hverken tyveri eller røveri.

> [...]

> Det er tydeligvis et tagn på at bare en lilel anelse intellektuel
> fleksibilitet er udenfor din fatteevne, og det er dit eget problem.

Dit og Christjoys foretrukne argument er åbenbart at erklære
folk for idioter, når de ikke vil acceptere deres forskruede
argumentation. God diskussionsteknik! Er det noget I lærer
på anarkistmøderne?

> Den vold du og dit skattevæsen i sidste ende truer mig med hvis jeg og
> min familie ikke betaler til jeres fælleskasse.

Og din kasse også. Såvidt jeg kan se, afholder du dig ikke
> [...]

> Nej. Jeg ønsker en nation, eller for den sags skyld en verden, hvor folk
> er frit stillet til om de ønsker at være medlem af en stat.

Det lyder ikke videre realistisk, men man har jo lov til
at fantasere.

> Siden du allerede har miskarakteriseret min hensigt ser jeg ikek grund
> til at kommenterer din vrangeforestilling.

Klart nok.

> Har du aldrig hørt om privat sundhedsforsikring?

Jo, jeg har læst en del om, hvordan det i praksis fungerer feks.
i USA, hvor det er det eneste man har. Det skulle du prøve at
studere.

Iøvrigt er jeg selv medlem af en sådan ordning pga af nedskæringer
i velfærden herhjemme.

> Igen en typisk miskarakterisering af hvad jeg ønsker.

Ja, du har vist ikke fuldt overblik over, hvad du ønsker.

> Vejene kan sagtens varetages privat. Det er de mange steder i USA med
> stor succes - bedre og billigere end den vare staten leverer.

> Mindre, og får en bedre service.

Det er jo en påstand.

> Jeg har forklaret ovenfor hvorfor statister som dig er medskyldige i
> vold. Du kan ikke luske dig udensom den, Vidal.

Med statister forstår du ...? Mennesker? Eller ligger der
et eller andet nedsættende i det, jeg ikke forstår?
Statister i modsætning til hovedpersoner? Og du er så
en hovedperson?

> Tvungen indbetaling til din fælleskasse er IKKE frihed.

Vi må alle bidrage til den fælles husholdning. Det forstår
du ikke.

Velfærd har skabt de bedste og rigeste samfund. Hvorfor
bombe os tilbage til Somalia-niveau?

> Igen, på andres regning.

Nej, på vores allesammens regning.

> For det første har TDC ikke monopol - der er masser af andre selskaber,
> bl.a. Tele2, Sonofon, CyberCIty osv.

Det har du ikke forstand på. TDC er ejer af det rå kobber,
hvis andre vil ind på det, må de betale den pris TDC
forlanger. Så TDC suger penge ud af alle andre selskaber,
> [...]

> Kun fordi du, som du selv tidligere har indrømmet, ikke forstår hvad det
> er jeg ønsker, men istedet, som så mange andre uvidende statister,

Igen statister? Er det en fornærmelse? Hvem er hovedpersonerne.
Du og Christjoy? I betragtning af, hvilken vægt dine synspunkter
har på den generelle meningsdannelse, misforstår du vist noget.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-04-06 13:33

> [...]

> Hvis mennesker i et samfund frivilligt betaler prisen for
> at bo i det samfund, så er det hverken tyveri eller røveri.

Beklager, teorien om den sociale kontrakt, som du lader til at basere
dine holdninger på er tilbagevist for 150 år siden af Lysander Spooner
og sidenhen igen af Von Mises, Murray Rothbard og andre.

Den holder simpelthen ikke at staten har "ret" til at plydnre borgere,
fordi de er bosiddende på statens territorie. Det ændre IKKE på at det
stadig er røvri ved højlys dag at opkræve skat.

> [...]

> folk for idioter, når de ikke vil acceptere deres forskruede
> argumentation. God diskussionsteknik! Er det noget I lærer

Har aldrig været til et anarkistmøde.

> [...]

> ikke meget i skat, så mon du ikke er på overskudsiden.

Jeg kan ikke se hvorfor jeg, min person, og mit liv skal være en

Det bliver klarere og klarer i din argumentation at du går ind for
slaveri, så længe det sker ved statens hånd og og med de rette
"solidariske" hensigter.

> [...]

andres holdninger. Det oser igen af Stalinisme og slaveri.

> Det lyder ikke videre realistisk, men man har jo lov til

Demokratiet var også blot en drøm engang - betyder det at demokratiets
pionerer skulel have smidt deres ideer i dørken og tage sig til takke
med oplyst enevælde?

> Klart nok.

> Jo, jeg har læst en del om, hvordan det i praksis fungerer feks.
> i USA, hvor det er det eneste man har. Det skulle du prøve at
> studere.

Det har jeg gjort, og jeg foretrækker et privatfinansieret system
fremfor det ineffektive lort vi har her i Skandinavien.

> Iøvrigt er jeg selv medlem af en sådan ordning pga af nedskæringer
> i velfærden herhjemme.

Du stoler ikke på din velfærdstsat, hvad?

> Ja, du har vist ikke fuldt overblik over, hvad du ønsker.

Jo, det har jeg faktisk.

> Det er jo en påstand.

Som er underbygget af tidligere erfaringer bl.a. fra private motorveje i
USA (Californien bl.a.).

> Med statister forstår du ...? Mennesker? Eller ligger der
> et eller andet nedsættende i det, jeg ikke forstår?
> Statister i modsætning til hovedpersoner? Og du er så
> en hovedperson?

Statist = Tilhænger af et statsapperat.

> [...]

> Velfærd har skabt de bedste og rigeste samfund.

Hvis Danmark var en stat i USA ville vi ligge ret lavt i velstand i

Endnu en stråmand. Du er ikke seriøs at debattere med.

> Nej, på vores allesammens regning.

Dvs. på andres regning. Som jeg sagde.

> [...]

> der vil på fastnettet. Så i din terminilogi er TDC også røver.

Ja, men jeg stoler mere på TDC end jeg gør på den største monopolhaver

Nej, det er konstatering af fakta.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-06 14:04

> Tag og lær noget om hvordan et anarkokapitalistisk samfund er
> indrettet
> før du gør dig selv mere til grin.

Her et lynkursus - måske også den uovertrufne Glistrup-dicipel Perlsø
kan lære noget

"Man is an animal that bargains Adam Smith

People of the same trade seldom meet together, even for merriment and
diversion, but the conversation ends in a conspiracy against the
public, or in some contrivance to raise prices. Adam
Smith

"Slaveri forsvandt fordi arbejde udført af frie mænd i det lange
løb er billigere end det, der er udført af trælle, livegne og
slaver i lænker." Adam Smith

Det er ikke på grund af slagterens, ølbryggerens eller bagerens
godgørenhed, at vi forventer at få mad på bordet, men fordi dette er i
deres egen interesse. Vi henvender os ikke til deres
menneskekærlighed, men til deres selviskhed, og taler aldrig til dem
om vores egne behov, men om deres egen vinding. Adam Smith

Når handlende stiller lovforslag om handelsregulering, har de ofte
interesse i at bedrage og endog undertrykke offentligheden, og ved
mange lejligheder har de både bedraget og undertrykt folket. Adam
Smith

There is no art which one government sooner learns of another than
that of draining money from the pockets of the people. Adam Smith

The State is the coldest of all cold monsters. Coldly it
uttereth its lies, and this is the lie that creepeth out of it
mouth: "I, the State, am the people!" I pray you behold
these superfluous ones! Diseased are they ever, they vomit
their bile and call it - newspaper. They devour but cannot
digest one another. Behold how they climb, these agile apes!
They climb upon one another and drag one another into the muddy
abyss. Where the State ceaseth - I pray you look there, my
brethren Do you not see it, the rainbow, the bridge to the
Superman?Nietzsche

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-04-06 14:09

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> abyss. Where the State ceaseth - I pray you look there, my
> brethren Do you not see it, the rainbow, the bridge to the

Jeg vil ikke kalde mig selv Glistrup-discipel, selvom jeg vil give
manden ret i mange ting.

Men var han og FRP ikke imod Grundskyldsideen?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-06 14:32

> Jeg vil ikke kalde mig selv Glistrup-discipel, selvom jeg vil give
> manden ret i mange ting.
>
> Men var han og FRP ikke imod Grundskyldsideen?

Engang jeg fejrede jul hos svigermor i Hjørring var jeg til
Glistrup-møde i Frederikshavn og en Retsstatsmand=georgianer erobrede
talerstolen og holdt en sej brandtale til fordel for grundskyld, Viggo
Starcke style

Glistrup viste ham stor respekt men forklarede at Henry George ideerne
var dødsdømt, fordi de er gavnlige for HELE samfundet

Man er forbandet nødt til at fokusere og ikke søge at være alles ven -
ellers kommer et parti ikke over spærregrænsen

Min nevø Mikkel Warming var retsstats-fanatiker og aktivist indtil han
blev DKP og nu Enhedsliste-borgmester

At erstatte indkomstskat med grundskyld ville være et mega-fremskridt,
men at erstatte med forbrugsskatter - og halvere - er klogere.

Man må følge med tiden. Ikke populistisk som EL, men utilitaristisk
som Glistrup, der om præcis en måned bliver 80 år, men er i udlandet
da, men 3. juni er der gardenparti hele dagen Hummeltoftevej 125,
Sorgenfri i Fremskridtsparttets ÆRESBOLIG

Fra : Vidal

Dato : 25-04-06 09:32

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
>
> <gylle>
>
> Spred din ignorante socialistproaganda et andet sted.

Det argument var jeg slet ikke forberedt på. Jeg må
vente med at svare, til jeg får det tænkt igennem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 25-04-06 09:52

Bo Warming wrote:

> Skat er når 51% af et folk vælger at røve udfra misundelse mod de lidt
> rigere, og Vidal lyver lodret når han påstår at SU-nasserøvsstuderende
> er i en "umulig situation"

Jeg anser ikke studerende for at være nassere pga SU.

Folk, der får sygedagpenge eller er under revalidering, vil
ofte ikke kunne klare sig uden et tilskud fra staten.

Det, jeg ser som naragtigt, er Perlsøs angreb på disse
ordinger, når nu han har modtaget det selv, specielt da
hvis hans familie kunne have hjulpet ham.

Jeg misunder dig heller ikke din pension, den har jo gjort,
du stadig kan leve godt med din kone i dit hus, når du
nu ikke kunne arbejde mere.

Det er godt du kan få hjemmehjælp, så du kan få gjort lidt
rent i dit hus, når nu du og din frue ikke selv kan klare det
mere.

> Vidal elsker flertalsdiktatur.

Nej, jeg går ind for et samfund, hvor man kan hjælpe dem,
der ikke kan klare sig selv af den ene eller anden grund.
Som du og Perlsø.

> Hvis synspunkter ikke leges med af
> flertallet, er uspiselige for opinionsdannere,

Den sætning forstår jeg simpelthen ikke.

> så melder Vidal sig i
> lynchpøbelkoret der forlanger holocaustning af afvigerne

Pjat. Jeg foreslår en ung mand, der tydeligvis ikke trives i
dette samfund at finde et sted, der passer bedre til hans
natur.

> MUSLIMER får 70 mia kr i understøttelse. Det syns Vidal er fint.

Jeg kender ikke det tal. Som jeg lige regner det i hovedet,
bliver det til 230.000 kr pr muslim i Danmark. Kan det vireligt
passe?

Måske skulle man overveje at blive muslim, det er jo bedre
end at være Warming og Perlsø tilsammen.

> Hvis Perlsø og jeg har fået en social-tusse i ny og næ, som vi ikke
> behøvede, så er det hans og Jens Bruuns fokus

Nej nej, du misforstår. Jeg har ikke noget imod, I får
socialhjælp, jeg har noget imod, I ikke synes, andre
skal have det samme.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 14:56

Bo Warming wrote:

> MUSLIMER får 70 mia kr i understøttelse. Det syns Vidal er fint.

VIDAL: Jeg kender ikke det tal. Som jeg lige regner det i hovedet,
bliver det til 230.000 kr pr muslim i Danmark. Kan det vireligt
passe?
Måske skulle man overveje at blive muslim, det er jo bedre
end at være Warming og Perlsø tilsammen.

BW: jp 4.6.05 S. 11 "iNDVANDRINGEN KOSTER DET OFFENTLIGE MELLEM 65 OG
76 MIA KR PR ÅR"

TV2 zulu 1.2.05 kl 1510 "Arbejdsløse indvandrerre koster 70 mia kr"
S-indvandrerudvalgsformand Melgaard i BerlTidn 4.2.02 "Samlede
udgifter til integrationsarbejdet i DK beløber sig til 43 mia kr"

> Hvis Perlsø og jeg har fået en social-tusse i ny og næ, som vi ikke
> behøvede, så er det hans og Jens Bruuns fokus

VIDAL: Nej nej, du misforstår. Jeg har ikke noget imod, I får
socialhjælp, jeg har noget imod, I ikke synes, andre
skal have det samme.

BW: Hvis du er pengebegærlig så blive muslim.
Hvis du ønsker et acceptabelt DK for landets ejere, så arbejd for
masseudvisning.
Glem misundelsesfnidder

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 15:31

> [...]
> S-indvandrerudvalgsformand Melgaard i BerlTidn 4.2.02 "Samlede
> udgifter til integrationsarbejdet i DK beløber sig til 43 mia kr"

Når David Letterman vitser

"Fact-checking is for sissies"

så tænker jeg om mine aviscitater fra Eyvind Vesselbo og DDFs Ebbe Vig
(cand.polit) er dødkorrekte.

Det tror jeg, men da jeg tjækkede det som Vidal betvivlede ovenfor,
tænkte jeg at det kunne være godt hvis dygtige googlere på denne ng ku
hjælpe med at tjække.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-04-06 15:09

Bo Warming wrote:

> [...]
> SU-nasserøvsstuderende
> er i en "umulig situation"

Jeg anser ikke studerende for at være nassere pga SU.

BW: Udlandet er målløs over ØdsleDK s gratis universiteter

At bodega-lækkerier betales oveni, i et land hvor ingen sulter, er
forrykt, amoralsk, skadeligt

Jeg vil dog ikke råde min søn til at returnere det SU der presses ned
over hovedet på ham. Det vil intet gavne

Fra : Vidal

Dato : 25-04-06 19:47

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-04-06 20:06

> [...]

Jeg ville gerne på sige afskaffe SU'en. Det betyder naturligvis at jeg
også selv måtte finansiere mine cafeture mens jeg studerede i fremtiden.

Men det vil Villy jo ikke indse. Det er nemligt meget sjovere for en
socialdemokrat at udtrykke direkte løgne om de, hvis holdninger man er
uenig med. Propagandamentaliteten fra USSR lever i bedste velgående
blandt de lyserøde.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Vidal

Dato : 25-04-06 22:55

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]

man SU, når man er imod det?

> Det er nemligt meget sjovere for en
> socialdemokrat at udtrykke direkte løgne om de, hvis holdninger man er

Hvad er løgnen.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-04-06 23:54

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-06 01:39

> Du har jo din familie. Det er kun dem, der ikke ejer
> så meget, der selv må finansiere studiet. Afskaffelse
> af SU vil kraftigt favorisere dem, der har penge.

Folk der ikke gennemfører studiet eller ikke gør det til normeret tid,
har fået for mange bodegapenge fra staten.
Ingen sulter i DK
Pengemangel holder ingen tilbage fra at blive klog - social arv afgør
intelligens, ikke undervisning

Eksperter er enige om at luftkastellerne om en "intelligensreserve i
arbejderklassen", som ville sprudle ved at forkæle de studerende, var
syge

Helt ligesom at integrerede muslimer der kan gøre opfindelser så godt
som danskere, ser vi ikke de første hundred år.
Hvormange USA-negre har opfundet noget eller fået teknisk Nobelpris?

Smalltalk som Naser Khaders kan de lære - ikke noget nyttigt

Lægeuddannelse hos Kamal Qureshi - den skyldes vist gruppearbejde og
gruppeeksamen, og ingen ville vist turde lægge deres liv i hans hænder

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-04-06 20:59

> [...]
> LOVENS SKYLD"
> Selvfølgelig skal man have lov at bryde sabatregler hvis det redder en

Hvis du selv vil betale de extra skader som manglende sele ville forårsage,
vil jeg da ikke have noget imod manglende sele

/FL

Fra : Claudio Adam

Dato : 24-04-06 10:40

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

Hallo din lamme and, Bo!
Der kan ski da ikke bruges penge nok på 112.
Adam.

Fra : N/A

Dato : 06-05-06 03:28

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-06 03:28

"Claudio Adam (slet SEVQV)" <kraka@SEVQVc.dk> wrote in message
> [...]

At få lovreligion ud af kristentro er det bedste man kan bruge vor
danske lutherske værre-end-den-katolske
kirke til

> Så mangler der bare en Lovgivning vedrørende Sikkerheds an-
> ordninger ved transport af Hunde i person-biler.
> ( se, Bur etc. )

Dyr har ikke stor plads i politik for mig, men dit udtryk
"Livsstilshund" a la "Samtale-køkken" har jeg skrevet mig bag øret og
vil bruge

Ring 35861000

Fra : N/A

Dato : 21-05-06 23:00

Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-06 23:00

"Claudio Adam (slet Z7YLG)" <kraka@Z7YLGc.dk> wrote in message

> Den Økologiske Hund er ved at ud-dø!
> ( Stadigvæk dog tung, hvis den bagfra kommer høvlende med
> eksempelvis 30 kilometers fart, se hattehylden... ).
>
> Håber alt er vel med dig på trods af vores ikke altid enigehed,

Intet er så kedeligt som enighed
Kik omkring du ved hvor jeg bor - ring 35861000