Al Qaedakræver tegnere udleveret
Fra : Martin Larsen

Dato : 23-04-06 16:04

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/

Og boykot af alle vestlige varer

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 16:09

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
> Og boykot af alle vestlige varer

nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det? jamen, så
ved man da hvor troværdigheden er ligger - på det yderste lavpunkt.
--
Wilstrup

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-04-06 16:17

Wilstrup fortalte:

> nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det?
> jamen, så ved man da hvor troværdigheden er ligger - på det yderste
> lavpunkt.

Jamen, kæreste AHW. Undskyld!

Her får du det så fra Al Jazeera:
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/FEE6E1E5-DCC0-4E8A-80CF-FFCCA2BC4C2A.htm

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 16:23

> Wilstrup fortalte:

> Jamen, kæreste AHW. Undskyld!

den kunne jeg ikke hente.

> Her får du det så fra Al Jazeera:
> http://english.aljazeera.net/NR/exeres/FEE6E1E5-DCC0-4E8A-80CF-FFCCA2BC4C2A.htm

som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.
--
Wilstrup

Fra : Norma

Dato : 23-04-06 16:35

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
> stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.

Jeg synes JP har Danmarks bedste journalister.
Ikke fordi de skriver kritisk om Islam, men fordi, de skriver
samfundskritisk og nuanceret om hvad som helst,
nej, ikke engang derfor, men fordi de går i dybden med, hvad de skriver om,
inden de skriver noget som helst.

Deres artikler er velunderbyggede, researchet og bearbejdede inden de kommer
i trykken.

Jeg fatter ikke mennesker, der diskriminerer hele dagblade på baggrund af
enkelte artikler, de måske ikke brød sig om.
Men det er så typisk for dig Arne, din fallerede medicin-studerende, at du
nu hader alt og alle, der har gjort det bedre end dig.
Du kan ikke engang pga. din egen misundelse og din mindreværdsfølelse skelne
skidt fra kanel.

Norma

Fra : Alucard

Dato : 23-04-06 17:02

En meget præcis beskrivelse af Wilstrup

Fra : Tim

Dato : 23-04-06 16:53

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> den kunne jeg ikke hente.

> som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
> stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.

Du dummede dig endnu engang, så hold nu hellere bare din kæft.

Tim

Fra : @

Dato : 23-04-06 19:04

On Sun, 23 Apr 2006 17:23:13 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
>stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.

kan du give mig en eneste grund til at JP skulle være mindre troværdig
end andre aviser som viderebringer nyheder fra diverse nyhedsbureauer

så som:

AFP http://www.afp.com/english/home/

Ritzau http://www.ritzau.dk/ritzauweb.nsf/all/index.htm

eller bygger dine kriterier angående sandhed mere på at alt hvad der
ikke lige passer ind i din fantasiverden _må_ være usandt?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Alucard

Dato : 23-04-06 20:00

On Sun, 23 Apr 2006 20:03:38 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>

>eller bygger dine kriterier angående sandhed mere på at alt hvad der
>ikke lige passer ind i din fantasiverden _må_ være usandt?

Det sidste...!!!!!

Fra : Tony

Dato : 23-04-06 21:44

> [...]
>
> som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
> stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.

Har du nu igen slået hovedet, da du faldt ud af hængekøjen ?
Prøv med en madras på gulvet, ligesom alle de andre gamle slumstormere.

Tony

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-04-06 16:22

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev:

> nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det? jamen, så
> ved man da hvor troværdigheden er ligger - på det yderste lavpunkt.

Tyv tror hver mand stjæler.

Og hold så din kæft, når du ikke har den fjerneste ide om, hvad du udtaler
dig om.
Men hvad kan man ellers forvente af en falleret person som dig og dine.

--
Kurt Lund

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 16:25

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Tyv tror hver mand stjæler.
>
> Og hold så din kæft,

prøv at få mig til det! jeg er spændt på hvor du vil leje det mandskab.

når du ikke har den fjerneste ide om, hvad du udtaler
> dig om.
¨
jeg ved altid hvad jeg udtaler mig om.

> Men hvad kan man ellers forvente af en falleret person som dig og dine.

jeg er ikke mere falleret end dig og dine.
--
Wilstrup

Fra : Svend Poulsen

Dato : 23-04-06 17:49

> [...]
> ¨
> jeg ved altid hvad jeg udtaler mig om.

> jeg er ikke mere falleret end dig og dine.

At du som muslimen Wilstrup ikke kan akcepter sandheden om islam er ok.
Ville det ikke være en ide at komme i studiet sammen med Asmaa for at
prædike islams fredelige udbredelse ?

Svend

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 23-04-06 17:30

> nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det? jamen, så
> ved man da hvor troværdigheden er ligger - på det yderste lavpunkt.
> --
> Wilstrup

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du mener Al Qaeda er et bedre selskab
end Nazister ?

Thorkild

Fra : @

Dato : 23-04-06 18:58

On Sun, 23 Apr 2006 17:08:48 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det?

nej viderebragt fra

/ritzau/

skyder du postbudet hvis han kommer med regninger?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-04-06 19:35

> nåeh, det er Morgenfascisten JyllandsPesten der har skrevet det? jamen, så
> ved man da hvor troværdigheden er ligger - på det yderste lavpunkt.

Den arabiske nyhedskanal som ofte citeres, har bragt nyheden inden
Jyllandspesten.

Jeg vil ikke undlade at gøre opmærksom på det velskrevne mesterværk
(Heldigvis fiktion), som er at læse på nettet.

http://groups.google.dk/group/alt.sex.asphyx/browse_frm/thread/8fa28ea4b9825121/583778c5f5bb6ec1?lnk=st&q=execution+Danish+cartoonist+sarah&rnum=2&hl=da

OK. Historien blev skrevet i hast i løbet af en eftermiddag, men en
forbedret og delvis illustreret version er undervejs.

Med venlig hilsen
Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 22:05

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> OK. Historien blev skrevet i hast i løbet af en eftermiddag, men en
> forbedret og delvis illustreret version er undervejs.

Åbne samfund som det danske er pivåbent for terror og den slags - det ligger
i fænomenets natur.

Men at lukke dem just som terroristerne ønsker det - er at gå terroristerne
og fundamentalisternes ærinde ...

/FL

Fra : @

Dato : 23-04-06 22:27

On Sun, 23 Apr 2006 23:05:10 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
>i fænomenets natur.
>
>Men at lukke dem just som terroristerne ønsker det - er at gå terroristerne

korrekt

vi kan lukke så meget af og spærre os selv inde
(i vores egen frygt) at terroristerne vinder unden at gøre ret meget
andet end at sige BØH mange gange nok

al terrorlovgivning og andre politiske tiltag sikrer ikke mod terror,
den sikrer mest at politikerne ikke anklages for passivitet

det eneste der kommer ud af et "big brother" samfund er at de
lovlydige får deres frihed begrænset

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 16:12

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
> Og boykot af alle vestlige varer

Hahahahha....ja, så kan de lege med deres kamellort og ørkensand. Bomb
lortet nu!

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 16:44

Henri Gath wrote:

> Hahahahha....ja, så kan de lege med deres kamellort og ørkensand. Bomb
> lortet nu!

Jeg tror, Al Qaeda vil følge din opfordring. De bemærkninger, Osama
Bin Laden gør på videooptagelsen om alliancen mellem vestlige landes
regeringer og deres befolkninger, kan meget vel tydes som et forsvar
for kommende "retfærdig" gengældelse mod vestlige civilbefolkninger.
Kunne f.eks. fortolkes som et forvarsel om atomkrig.

Er du så glad ?

Steen Hjortsø

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 17:06

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Henri Gath wrote:

> [...]

for kommende "retfærdig" gengældelse mod vestlige civilbefolkninger.
Kunne f.eks. fortolkes som et forvarsel om atomkrig.

Du er et fjols. Hvordan tror du sandstaterne ville have det efter en
atomkrig med Vesten? Tror du, at de ville få et eneste missil igennem?
Er du en kylling?

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-04-06 17:05

contra@tdcspace.dk fortalte:

> [...]
> for kommende "retfærdig" gengældelse mod vestlige civilbefolkninger.
> Kunne f.eks. fortolkes som et forvarsel om atomkrig.

Tja, hvis fanatikere tager magten i Pakistan, så er Pandoras æske åben.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 15:00

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> contra@tdcspace.dk fortalte:

> Tja, hvis fanatikere tager magten i Pakistan, så er Pandoras æske åben.

> [...]

Fanatikerne, Taliban inklusive siddere allerede på de fleste delstater i
Pakistan. De føderale regering er bare magtløs til at gøre noget med
det.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 17:30

Henri Gath wrote:

> [...]

for kommende "retfærdig" gengældelse mod vestlige civilbefolkninger.
Kunne f.eks. fortolkes som et forvarsel om atomkrig.

Hvis Osama havde adgang til atomvåben og endda bare en dirty bomb, ville han
true noget mere med den.

Min klare overbevisning er at det har han ikke. Tror allerede at han ville
have brugt den hvis han havde den..

Han ville jo samtidigt have underskrevet dødsdom på en masse muslimer ..
Gengældelsen ville jo blive massiv ..

/FL
/F

Fra : @

Dato : 23-04-06 19:08

On 23 Apr 2006 08:43:54 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>for kommende "retfærdig" gengældelse mod vestlige civilbefolkninger.
>Kunne f.eks. fortolkes som et forvarsel om atomkrig.

at skingrende skøre fanitikere ønsker død og ødelæggelse er ikke nyt

men at den vestlige verden ikke een gang for alle tager sig sammen og
får udryddet koranfascisterne er mig en gåde

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 17:02

Og jo, forresten, du lagde vel mærke til, at der var en direkte
henvendelse til den danske befolkning/regering. Vi skal udlevere
profettegnerne til Al Qaeda. Mon Bin Laden regner med, at vi gør det ?
Næppe, men så må vi = danskerne vel straffes, ikke sandt ?! Det er
vores egen skyld, nu har han givet os en chance, som den "retfærdige"
mand han er.

Hyg dig, Henri Gath.

Steen Hjortsø

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 18:24

[...]

Tag din sølvpapirhat på med det samme.....

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 17:47

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Er du så glad ?
>
> Hvis Osama havde adgang til atomvåben og endda bare en dirty bomb, ville han

Hvorfor i alverden tror du, at det umuligt kan være nøjagtig det, Bin
Laden gør, når han anmoder København om at udlevere profettegnerne,
for ellers . . . . ?
S.H.

> Min klare overbevisning er at det har han ikke.

Som sagt, det kan tænkes, at Bin Laden har et mere sofistikeret
forhold til trusler og deres anvendelighed than dreamt of in your
philosophy.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 19:49

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Som sagt, det kan tænkes, at Bin Laden har et mere sofistikeret
forhold til trusler og deres anvendelighed than dreamt of in your

Jamen .. Det vil jeg da give dig ret i - men det omvendte er også tilfældet

Problemet er bare at du går OBL ærinde med din begrundede eller ubegrundede
frygt.

Jeg personligt gider ikke gå OBL ærinde ..

/FL

Fra : Norma

Dato : 23-04-06 18:20

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
> Og boykot af alle vestlige varer
>
> Mvh
> Martin
> --
> Befri Vi kan jo tilbyde ham at aflevere alle de danske muslimer, der
> støtter ham,
samt alle danskere, der uanset trosretning støtter ham,
resten af os kan så stille os op og synge på Rådhuspladser landet over.
Efterfulgt af en seance arrangeret af den danske latterforening.
Hvis han derefter forlanger mere, ja så lad os sende ham nogen flere
vittighedstegninger af Mohammad!

Norma

DK

Fra : @

Dato : 23-04-06 18:55

On Sun, 23 Apr 2006 17:04:01 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
>Og boykot af alle vestlige varer

bedste ide' til dato lad bare f.eks. Ægypten boykotte vestlige varer
så har de efter 14 dage ikke mere mad

muhammedansk tankegods er vist ikke skyld i overvægt nogen steder

<<
"Al Qaida-lederen, Osama bin Laden, opfordrer muslimer verden over til
at boykotte produkter fra lande i Vesten på grund af Morgenavisen
Jyllands-Postens karikaturtegninger af Muhammed. "
<<

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 19:15

@ wrote:

> bedste ide' til dato lad bare f.eks. Ægypten boykotte vestlige varer
> så har de efter 14 dage ikke mere mad
>
> muhammedansk tankegods er vist ikke skyld i overvægt nogen steder

Men - hvis vi ser bort fra den muhamedanske, civilisationsopbyggende
kraftpræstation som oversættelsesbevægelsen var (den der var
forudsætningen for den europæiske renæssance) - og når det drejer
sig om muslimers tanker om og i krig, der kan antallet af de dødsofre,
som kommer ud af det, godt tynge lidt, ikke ? 11.09.2001 var ikke nogen
lille, let sag, vel ?

Og som vesterlænding kan man jo ikke bare postulere, at man har tænkt
lidt længere, man er nødt til at forsøge at bevise, at man er one
up, ikke sandt ? Er vi så det ? Fortæl -fortæl. Jeg venter spændt.

Steen Hjortsø

Fra : Tim

Dato : 23-04-06 19:44

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

@ wrote:

> [...]

lidt længere, man er nødt til at forsøge at bevise, at man er one
up, ikke sandt ? Er vi så det ? Fortæl -fortæl. Jeg venter spændt.

----

Kom istedet med bare _eet_ link til en opfindelse af betydning, der er gjort
af muslimer i et muslimsk land, de sidste 300 år.

Tim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 19:52

@ wrote:

> [...]

lidt længere, man er nødt til at forsøge at bevise, at man er one
up, ikke sandt ? Er vi så det ? Fortæl -fortæl. Jeg venter spændt.

Set i verdensperspektiv er 11/9 antallet af ofre cirka lig dem der dør i
Dafur --- 7-52-365 .. så det er ikke imponerende ..

/FL

Fra : @

Dato : 23-04-06 20:16

On Sun, 23 Apr 2006 20:51:48 +0200, "Frank Leegaard"
> [...]

>kraftpræstation som oversættelsesbevægelsen var (den der var
>forudsætningen for den europæiske renæssance)

og det var muhammedanere der lavede det arbejde,

ikke befolkningen i lande de havde erobret?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 20:12

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Problemet er bare at du går OBL ærinde med din begrundede eller ubegrundede

Hvor ser du den frygt henne ? Jeg forsøger at vurdere den nuværende
potentielt for dit og mit land livsfarlige situation så realistisk som
muligt. Og kunne ikke drømme om at opføre mig unationalt.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 20:48

Frank Leegaard wrote:
> [...]
potentielt for dit og mit land livsfarlige situation så realistisk som
muligt. Og kunne ikke drømme om at opføre mig unationalt.

Ikke desto mindre er du med til at hype det terror lever af .. den
irrationelle frygt.
Risikoen er hverken værre eller bedre hvis du holdt dine gisninger for dig
selv. Ikke desto mindre går du OBL ærinde .. Længere er den ikke ...

/FL

Fra : Jens G

Dato : 23-04-06 20:23

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
>Og boykot af alle vestlige varer

Ifølge CNN blev delen omkring tegningerne slet afspillet på
Al-Jazeera:

Al-Jazeera reported that on the tape, bin Laden also refers to the
controversy over cartoons depicting the Prophet Mohammed, saying, "I
am urging Muslims to boycott the products of Western countries,
including the United States, which backed Denmark" after the cartoons
were published by a Danish newspaper.

This section of the tape was not played on Al-Jazeera, however.

http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/04/23/binladen.tape/index.html

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 23-04-06 22:10

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> Risikoen er hverken værre eller bedre hvis du holdt dine gisninger for dig
> selv. Ikke desto mindre går du OBL ærinde .. Længere er den ikke ...

Du kan tro, det er løgn. Og rend og hop. Dette er en
diskussionsgruppe. Det er ikke en gruppe, hvor man skal øve sig i at
holde kæft. Og jeg går naturligvis ikke Bin Ladens ærinde, en
fuldstændig absurd påstand. Du er selv skyldig i at sprede tåge og
andre rare sager i en situation, hvor jeg forsøger at skabe en lille
smule klarhed. Det gælder også min website

http://www.contrapublishing.com

som klart tilkendegiver, at Danmark heller ikke i den nuværende
situation har grund til alvorlig frygt for sin fortsatte eksistens. Det
vil muligvis interessere en og anden, gætter jeg på.

Og jeg betragter i øvrigt denne del af diskussionen med en infamt
injurierende diskussionsdeltager som afsluttet.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 22:21

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Og jeg betragter i øvrigt denne del af diskussionen med en infamt
injurierende diskussionsdeltager som afsluttet.

Hvis det at påstå at Bin Laden har atomvåben som velundbygget .. så ved jeg
sgu ikke hvad.

Selvfølgelig er det her en diskussiongruppe .. men det fratager da ikke en
muligheden for at overveje om ikke man nu går terroristernes ærinde.

Jeg kan meget vanskeligt se andet.

Jeg er da klart overbevist om at det ikke er din hensigt at går BLs ærinde -
Ikke desto mindre ender du jo med at gøre det. Den vinkel synes jeg du
skulle overveje.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 22:24

Frank Leegaard wrote:
> [...]

andre rare sager i en situation, hvor jeg forsøger at skabe en lille
smule klarhed. Det gælder også min website

Åh nej ... Ikke eet mere af de der dommedagssites ..

Er du Jehova .. eller een eller anden sekt .. du kan jo reelt lige så godt
bekende kulør ...

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 22:37

http://www.contrapublishing.com

Sig mig engang - tror du godtnok på det ævl der står skrevet på hjemmesiden?

Mage til hjemmestrikket pseudovidenskab skal man vist lede længe efter...

Jeg er spændt på hvad andre læsere mon får ud af læsningen. Efter
introduktionen skal jeg gerne indrømme at jeg ikke magede at downloade bogen

/FL

Fra : @

Dato : 24-04-06 15:35

On Sun, 23 Apr 2006 23:37:04 +0200, "Frank Leegaard"

nej cirka 12 sekunder
http://www.cyberistan.org/islamic/

men det bliver http://www.contrapublishing.com ikke bedre af

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 22:44

Frank Leegaard wrote:
> [...]

andre rare sager i en situation, hvor jeg forsøger at skabe en lille
smule klarhed. Det gælder også min website

Kom nu frem med det:

New age ? Scientology? Jehovas Vidner?

Eller noget helt fjerde?

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 23-04-06 22:23

> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3689640/
>
> Og boykot af alle vestlige varer

Fint, så behøver vi ikke bruge de der 50-60 milliarder på nødhjælp, så kan
vi halvere momsen.....

Fra : HC

Dato : 24-04-06 10:16

> Fint, så behøver vi ikke bruge de der 50-60 milliarder på nødhjælp, så kan
> vi halvere momsen.....

Det kan du godt glemme, for regeringen vil jo blive ved med at smide danske
milliarder efter mellemøsten - uanset om vi har eksport til området... Man
skal jo være politisk korrekt... Desværre.

HC

Fra : @

Dato : 24-04-06 15:30

On Sun, 23 Apr 2006 23:23:03 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Fint, så behøver vi ikke bruge de der 50-60 milliarder på nødhjælp, så kan
>vi halvere momsen.....

kunne muhammedanerne ikke være helt konsekvente

ikke bare at boykotte vore varer men også de verdslige lande

herfra skal lyde en opfordring til alle muhammedanere -

rejs væk fra Europa snarest muligt

Fra : Trans

Dato : 24-04-06 01:10

Wilstrup wrote:

> som sagt -/JP/ er ikke troværdig - at de af og til finder et korn, gør
> stadigvæk ikke avisen til troværdig læsning.

Selv om Arne overlærer får forevist, at oplysningerne i
Jyllands-Posten svarer nøje til dem i Aljazeera, bliver han ved med at
anfægte Jyllands-Postens troværdighed. Han er en nar uden lige.

Bent

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 15:00

Trans <kongaead@my-deja.com> wrote:

> [...]
> svarer nøje til dem i Aljazeera, bliver han ved med at anfægte
> Jyllands-Postens troværdighed. Han er en nar uden lige.

Forventer du andet af en folkemordsbenægtende stalinistfreak?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 15:00

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Jeg kræver alle AlQueda medlemmer halshugget, pakket ind i bacon og
smidt i en massegrav.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 15:49

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kræver alle AlQueda medlemmer halshugget, pakket ind i bacon og
> smidt i en massegrav.

Er det forloren muslim?

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-04-06 21:15

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Er det forloren muslim?
>
> /FL

LOL! :D

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-04-06 17:13

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) on mandag 24. april 2006 at
15:59 +0100 wrote:
>Jeg kræver alle AlQueda medlemmer halshugget, pakket ind i bacon og
>smidt i en massegrav.

Man kunne jo også bare optage dem på video, og bagefter indspille "Babe -
den kække gris" hen over dem…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311