Så har muhamedanere igen slået en dansker ~
Fra : NoTrabajo

Dato : 23-04-06 11:13

Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3689382/

Offentliggjort 23. april 2006 04:58 / Opdateret 23. april 2006 09:55
33-årig mand stukket ihjel på værtshus

En 33-årig mand blev natten til søndag stukket ihjel i forbindelse med et
slagsmål på Cafe Vinbaren i Dronningens Tværgade 6 i det indre København,
oplyser Københavns Politi.

33-årig mand stukket ihjel på værtshus

Manden blev stukket med en kniv og var død ved ankomsten til hospitalet.

Caféen var fyldt med gæster, da politi og ambulance blev kaldt til stedet
kl. 02.02, og politiet arbejder på at finde ud af, hvem der stak den
33-årige mand ned.

- Vi er lige i den hektiske fase, og vi har ikke noget konkret bud på, hvem
gerningsmændene er, siger drabschef og kriminalinspektør Ove Dahl fra
Københavns Politi.

Tre andre cafégæster var også kommet lettere til skade i forbindelse med
slagsmålet.

/ritzau/

Offeret var blevet stukket flere gange med en kniv og var død ved ankomsten
til hospitalet. Tre andre cafegæster var også kommet til skade og blev kørt
på sygehuset, oplyser vagtlederen.

Cafeen var fyldt med gæster, da politi og ambulance blev kaldt til stedet
kl. 02.02.

Politiet efterlyser en gruppe på syv personer, der løb fra stedet.
_De beskrives alle som af anden udenlandsk herkomst_.

/ritzau/

Fra : @

Dato : 23-04-06 12:38

On Sun, 23 Apr 2006 12:12:38 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.
>
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3689382/

"fredens religion"

kunne man blot få lov til at have fred for _den_

--
Carry the battle to them. Don't let them bring it to you.
Put them on the defensive. And don't ever apologize for anything.

Fra : td

Dato : 23-04-06 14:11

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.

Hvor fremgår det af artiklen? For den sags skyld kunne det være en flok
svenskere.

td

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-04-06 14:51

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.

Det drejer sig om en tidligere verdensmester i boksning. Der er nok en
person et sted, som har sikret sig en helte status blandt vennerne. Det er
farligt at gå i byen, når man har haft en sådan karriere.

http://ekstrabladet.dk/112/article191905.ece

Jeg vil faktisk heller ikke som borger ligge by til under retssagen. Jeg
husker tydeligt da Århus midtby blev raseret. Der blev kastet så mange
brosten, så bystyret var nødt til at blotlægge åen til massiv gene for
trafikken siden.

Med venlig hilsen
Jensen

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 15:22

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> husker tydeligt da Århus midtby blev raseret. Der blev kastet så mange
> brosten, så bystyret var nødt til at blotlægge åen til massiv gene for

Ifølge samme sprøjte har han selv været i fængsel for vold, så hvis han har
spillet smart, så kan det ikke undre at han har fået kniven. Ikke at det er
acceptabelt, slet ikke, men det er en konsekvens af ens liv -han har næppe
været helt sagesløs i den sag.
--
Wilstrup

Fra : Konrad

Dato : 23-04-06 15:28

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Ifølge samme sprøjte har han selv været i fængsel for vold, så hvis han
har
> spillet smart, så kan det ikke undre at han har fået kniven.

Jeg synes lige den skulle have lov at stå.

Ja - har man én gang været i konflikt med loven, så er det naturligvis i
orden, ikke sandt?

>Ikke at det er
> acceptabelt, slet ikke, men det er en konsekvens af ens liv -han har næppe
> været helt sagesløs i den sag.

Du er ikke bedre end dem, der giver 2G'ere skylden, Fordommene driver ned ad
væggen. Hvad med om i eksperter udi menneskelig skyld afventede konkrete
beviser?

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 15:47

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg synes lige den skulle have lov at stå.
>
> Ja - har man én gang været i konflikt med loven, så er det naturligvis i

læser du hvad jeg skriver eller reagerer du blot på automat-piloten? Tror du
at 60 dages fængsel for vold så betyder at nu er den pågældende aldeles
fredelig og uskyldig i alt, hvad der derefter sker? Jeg antager at det er
lidet sandsynligt at han selv har været sagesløs, og det fremgår da heller
ikke af artiklen.

Dermed har jeg ikke skrevet en fis om at det er i orden, hvilket også
fremgår af mit indlæg, hvis du ellers gad gøre dig ulejlighed med at læse
det hele i stedet for at tage det ud, der understøtter DINE fordomme og så
kommentere det.
Jeg skriver om at det er overvejende sandsynligt - netop fordi folk der tyr
til vold ofte er mennesker, der ikke kan klare sig på anden måde og som er
vant til at alle problemer ordnes med næverne. Da mange boksere går rundt
med permanente hjerneskader,som følge af deres "sport", så vil det ikke være
underligt at de reagerer som stod de i ringen, hvis de føler sig truede - vi
har jo set det før, hvordan gamle boksere opsøger værtshuse og kommer i
klammeri.

Det er ikke en større fordom end den med at indvandrere er
overrepræsenterede i kriminalstatistikken - en fordom som du selv har været
med til at lukke ud tidligere.

> [...]
> ad
> væggen. Hvad med om i eksperter udi menneskelig skyld afventede konkrete

Jeg er evindelig træt af at hver eneste gang der er sket nogle forbrydelser,
så hedder det enten fra politiet eller fra low-lifes som NoTrabajo, at det
"igen er muhamedanerne" eller "2.generationsindvandrere" der har begået
forbrydelserne UDEN at man har fået fat på gerningsmændene. Det er så let at
slynge denne fordoim ud med flosklen "2.generationsindvandrere" - det kunne
jo sagtens have været almindelige danskere, hvor værtshusgæsterne blot har
sendt politiet på en vildmand, for det er jo så nemt at skyde på folk, der i
forvejen ligger ned, ikke sandt?

Det er muligt at det er udlændinge, men også at det er danskere - det ved
hverken politiet, du eller NoTrabajo.

Vold er aldrig i orden, uanset hvem der gør det -men at mene at det
nødvendigvis må være 2.generationsindvandrere blot fordi de måske er mørke i
hovedet eller fordi de tilfældigvis har været til stede, er lige så
fordomsfuldt.
--
Wilstrup

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 23-04-06 21:32

On Sun, 23 Apr 2006 16:47:25 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

Så er der mange som skulle have kniven!!!!!!!

>læser du hvad jeg skriver eller reagerer du blot på automat-piloten? Tror du
>at 60 dages fængsel for vold så betyder at nu er den pågældende aldeles
>fredelig og uskyldig i alt, hvad der derefter sker?

Nå så bare fordi man har begået ET fejltrin er man altid skyldig! Og
60 dage for vold behøver ikke at betyde, at man selv startede, kun at
du har stukket ham et par mere på frakken end du selv fik. DVS ramt
hans tænder eller brækket hans arm f.eks.

Jeg antager at det er
>lidet sandsynligt at han selv har været sagesløs, og det fremgår da heller
>ikke af artiklen.

Ja ja du antager! Det gør vi andre også, bare noget andet!

> [...]
>underligt at de reagerer som stod de i ringen, hvis de føler sig truede

Ja hvis de føler sig TRUEDE (med f.eks en kniv!)

- vi
>har jo set det før, hvordan gamle boksere opsøger værtshuse og kommer i
>klammeri.
Helt ærligt, den er fandeme langt ude. Så ka' det spyt da vist ikke
trækkes længere.

>Det er ikke en større fordom end den med at indvandrere er
>overrepræsenterede i kriminalstatistikken - en fordom som du selv har været
>med til at lukke ud tidligere.

Det er da ingen fordom, læs lige kriminal-statistikkerne! De er langt
overrepræsenteret i forhold til, hvor mange vi har i landet. Dette
stiger forøvrig jo grovere kriminalitet! Men det opvejes selvfølgelig
af deres øvrige kulturberigende kvaliteter (eller hvad?)

Fra : Konrad

Dato : 24-04-06 08:57

> læser du hvad jeg skriver

Ellers havde jeg næppe svaret. Dine 4 linier er letfattelige og ikke til at
misforstå.

>eller reagerer du blot på automat-piloten?

Ja, med sund og naturlig afsky.

>Tror du
> at 60 dages fængsel for vold så betyder at nu er den pågældende aldeles
> fredelig og uskyldig i alt, hvad der derefter sker?

Jeg ved, at han er blevet slået ihjel af folk med knive på en bar, hvor der
også var masser af andre slagsmål og kontroverser. Så ja.

>Jeg antager at det er
> lidet sandsynligt at han selv har været sagesløs, og det fremgår da heller
> ikke af artiklen.

Manden er slået ihjel! Du mener han havde fortjent det.

> Dermed har jeg ikke skrevet en fis om at det er i orden, hvilket også
> fremgår af mit indlæg,

Nej, det fremgår af dit indlæg, at du utvetydigt insinuerer, at han selv var
ude om det.

>hvis du ellers gad gøre dig ulejlighed med at læse
> det hele i stedet for at tage det ud, der understøtter DINE fordomme og så
> kommentere det.

Tværtimod led mine fordomme et skud for boven, da jeg læste dit
misantropiske indlæg. Du gør et offer til den skyldige - et offer der af
gode grunde ikke kan forsvare sig. Og det gør du fuldkommen grundløst, uden
skyggen af indicier der kan retfærdiggøre det.

> [...]
> til vold ofte er mennesker, der ikke kan klare sig på anden måde og som er
> vant til at alle problemer ordnes med næverne.

Såsom dem, der stak ham ned.

> Da mange boksere går rundt
> med permanente hjerneskader,som følge af deres "sport", så vil det ikke
være
> underligt at de reagerer som stod de i ringen, hvis de føler sig truede -

Det første boksere lærer, er at styre deres temparement. Det gælder i øvrigt
al kampsport.

>vi
> har jo set det før, hvordan gamle boksere opsøger værtshuse og kommer i
> klammeri.

Nå. Ja, så må han jo nok være skyldig.

> Det er ikke en større fordom end den med at indvandrere er
> overrepræsenterede i kriminalstatistikken - en fordom som du selv har
været
> med til at lukke ud tidligere.

Det er ikke en fordom, men et ubestrideligt faktum.

> [...]
> "igen er muhamedanerne" eller "2.generationsindvandrere" der har begået
> forbrydelserne UDEN at man har fået fat på gerningsmændene.

Det er muligt du er træt af det, men i det her tilfælde er der ikke så meget
tvivl om, hvem gerningsmændene er. I øvrigt retfærdiggør det ikke, at du er
træt af debattører på usenet, at du stigmatiserer et mordoffer i
offentligheden. Tænk på familie og venner. En af mine kollegaer er/var
faktisk ven med Tue. Han ville slå dig ihjel, hvis jeg fortalte ham det her.
I forvejen er han ret tændt, for det er jo ikke mere end en måned siden
Hamid og Mathias røg i totterne på hinanden, så Mathias blev stukket ihjel
(var også en stor historie i mederne, flere jeg kender deltog i den fest, og
det er en bundulykkelig historie hvor Hamid trods det, at han nu er er
morder, er lige så stort offer) Jeg burde faktisk henlede Jans opmærksomhed
på denne tråd, bare fordi jeg kan. Og det er retfærdigt, ved jeg nu, uanset
hvad der sker, for du er jo ikke "sagesløs", vel?

> [...]
> sendt politiet på en vildmand, for det er jo så nemt at skyde på folk, der

Jeg har ingen medlidenhed med knivmordere.

> Det er muligt at det er udlændinge, men også at det er danskere - det ved
> hverken politiet, du eller NoTrabajo.

Det var 2G'ere - 100% sikkert.

> [...]
> nødvendigvis må være 2.generationsindvandrere blot fordi de måske er mørke
> hovedet eller fordi de tilfældigvis har været til stede, er lige så

Nej. Det er det allermest sandsynlige set i forhold til den kriminelle
gernings karakter. Det *er* 2G'ere der render rundt i nattelivet og ypper
kniv - det ved og erfarer alle, der befinder sig nattelivet når det sker, og
ikke bare som dig, læser overskrifter i BT og så ellers trygt og sikkert
langt fra risiko sviner dine medmennesker - døde som levende - til på
internettet.

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-04-06 10:05

> [...]
> gernings karakter. Det *er* 2G'ere der render rundt i nattelivet og
> ypper kniv - det ved og erfarer alle, der befinder sig nattelivet når

Det behøver man ikke selv at deltage i nattelivet for at finde ud af. Det
er nok at følge med i dagspressen, for at vide det.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-04-06 16:39

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> ad
> væggen. Hvad med om i eksperter udi menneskelig skyld afventede konkrete

Det er vist ikke for meget sagt, at vi her oplever et nyt lavpunkt i d.p.

Og se også mandens "argumenter" senere, - det er fuldstændig utroligt.

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-04-06 19:27

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er acceptabelt, slet ikke, men det er en konsekvens af ens liv -han
> har næppe været helt sagesløs i den sag.

Det er efterhånden fuldstændig standard at en bokser er skyldig i vold, hvis
han bliver overfaldet og ikke når at løbe væk. Det skyldes at boksesporten
primært har henvendt sig til de lavere klasser i vores samfund. Hvis man er
indblandet i en voldssag og det bliver opdaget at man bokser, så ryger man i
spjældet.

Med venlig hilsen
Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 23-04-06 21:19

> [...]
> boksesporten primært har henvendt sig til de lavere klasser i vores
> samfund. Hvis man er indblandet i en voldssag og det bliver opdaget at man

Hørt!

Fra : Wilstrup

Dato : 23-04-06 15:19

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.

Hvorfra ved du at de er muslimer? tror du de skilter med deres religion?

Som sædvanlig er Danmarks nasserøv nr. 1 ude hvor han ikke kan bunde. Det
eneste positive jeg ser i regeringens velfærdspakke er at nasserøve som dig,
nok bliver tvunget ud på arbejdsmarkedet så de ikke kan nasse på hvad vi
andre tjener og betaler skat af.
Du har ondt i røven af at nogle muslimer får overførselsindkomster, men du
er fuldkommen ligeglad med dine egne nasserier, selvom du udmærket kunne
arbejde. I stedet gør du alt hvad du kan for at undgå at komme i arbejde
samtidig med at du rakker ned på andre af anden religiøs opfattelse, hvoraf
en hel del faktisk arbejder og dermed betaler til at du fortsat kan nasse
dig til offentlige midler.
Du er en elendig hykler.
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 23-04-06 18:47

On Sun, 23 Apr 2006 16:18:52 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Hvorfra ved du at de er muslimer? tror du de skilter med deres religion?

erfaring

og indtil det modsatte er bevist må man gå stærkt ud fra at
knivstikkerne er muhammedanere

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-04-06 21:32

"@" <1@invalid.net> skrev i

> erfaring
>
> og indtil det modsatte er bevist må man gå stærkt ud fra at
> knivstikkerne er muhammedanere

Ja, det burde være barnelærdom for enhver dansker.
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 23-04-06 21:54

On Sun, 23 Apr 2006 22:31:42 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i

>Ja, det burde være barnelærdom for enhver dansker.

desværre for mange blev det det sidste de lærte

Fra : Tim

Dato : 24-04-06 05:57

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> erfaring
>
> og indtil det modsatte er bevist må man gå stærkt ud fra at
> knivstikkerne er muhammedanere

....og du fik ret (surprise):

"Drabsafdelingen i København var i går på intens jagt efter den gruppe på
syv-otte andengenerationsindvandrere, hvor gerningsmanden til weekendens
knivdrab på den tidligere mesterbokser Tue Bjørn Thomsen, skal findes."

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3690080/

.... og Arne tog som sædvanlig fejl (surprise).

Tim

Fra : Egon Stich

Dato : 24-04-06 09:43

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:444c5ab1$0$38647>
> [...]
>
> http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=3690080/
>
> ... og Arne tog som sædvanlig fejl (surprise).

Noget jeg også finder mærkværdigt, er at der med det samme blev focuseret på
ofrets interesse for boksning.
Hvilket øjeblikkeligt gøres til noget suspekt, "han har sikkert bedt om
det"----
Ikke en lyd om svinet, der helt bevidst medbringer mordinstrumenter, når man
"går i byen".

Der kan da ikke, for normalt begavede mennesker, være tvivl om, hvem der
"ber¨om hvad"

Underlig "moral" salonsocialisterne lægger for dagen---

MVH
Egon

Fra : News Reader

Dato : 23-04-06 15:35

NoTrabajo wrote:
> Så har muhamedanere igen slået en dansker ihjel.

Da du åbenlyst kender gærningsmændene, hvordan vil du ellers vide at de er
muhamedanere, bør du kontakte politiet og fortælle navnene på dem.

--
Min email adresse slettes om 22 timer
My email address will be deleted in 22 hours