muhammedanske selvmordsbombere hvorfor?
Fra : @

Dato : 22-04-06 23:41

Everyone wonders why Muslim terrorists are so quick to commit suicide.
Let's
see now:

No beer, no bars, no radio, no television, no Playboy or Penthouse, no
Teazers,

No rugby, no football, no basketball, no baseball, no golf, no
dancing, no
music.

No bikinis on the beach, no nude beaches, no summer mini skirts and
braless
beauties.

No BBQ pork, no ham, no bacon, no hot-dogs, no burgers, no lobster, no
shellfish or even frozen seafood sticks. No Christmas.

Rags for clothes and dish towels for hats. Constant wailing from the
guy
next door because he's sick and there are no doctors. Constant wailing
from
the guy in the tower.

You can't shave. Your wife can't shave. You can't even shave your
wife.

Sand is everywhere. Sand gets into everything. You wipe your backside
with
your left hand without toilet paper and if they catch you stealing
they chop
off your good hand and you must eat with your shitty hand.

You can't shower to wash off the smell of donkey cooked over burning
camel
Dung.

The women have to wear baggy dresses and veils at all times.

Your bride is picked by someone else. She smells just like your camel,
but
your camel has a better disposition.

Then your leaders tell you that when you die, you get 27 virgins and
it all
gets better!

So........... Nope....... No mystery here!

--
Carry the battle to them. Don't let them bring it to you.
Put them on the defensive. And don't ever apologize for anything.

Fra : Jens Pæsen

Dato : 23-04-06 11:10

"@" skrev i en meddelelse

> [...]
> Teazers,
>
> No rugby, no football, no basketball, no baseball, no golf, no

Aaaaarrrrhhh - den er bidsk. Obviously written in USA, men lad os føje
noget af det til, som en dansker ville savne.

Forårshaver, fyldte med chrocus, eranthis og påskjeliljer o.s.v. Den
lysegrønne bøgeskov, friskplukkede jordbær med fløde. Sct Hansaften den
gang man ikke havde forpestet den med fyrværkeri. De lyse nætter i det
hele taget, med synet af blomstrende skarntyder langs alle grøftekanter.
Jah tænk de findes endnu.

Og det gør Furesøen og Mølleåen også - og Dyrehaven og Tivoli. Og lad os
bare gentage vores dejlige uskyldige kollektive glæde over julen - HELE
december måned. Jaaamen der er da dejligt her.

Jeg har nogle naboer i nærheden. De er fra Libanon. Nu er borgerkrigen
lagt så langt bag dem, at de turde rejse hjem til bedsteforældrene på
ferie hele flokken. Da de skulle afsted igen næste år, ville de to
teenagedrenge ikke med, for der var jo slet intet de kunne foretage sig.

Da lillebroderen på 6 år en gang gik rundt i min have og kiggede på
blomsterne, spurgte jeg:Er der også sådan nogle roser hjemme hos din
bedstemor i Libanon. Nej, sagde han, heftigt og forbavset, nej der er
ikke nogen blomster, der er - eh der er slet ikke noget. Og tankefuldt
gentog han: Nej, der er slet ikke noget.

Hm - engang talte man ellers om Libanons cedre og at der voksede masser
af farvestrålende franske anemoner på skovbunden i Libanon.

Jens Pæsen som er glad for Danmark.

Fra : Jens Pæsen

Dato : 23-04-06 12:04

"Jens Pæsen" skrev i en meddelelse

> Aaaaarrrrhhh - den er bidsk. Obviously written in USA, men lad os føje
> noget af det til, som en dansker ville savne.
>
> Forårshaver, o.s.v. ...

Nå ja, undskyld at jeg bragte dit indlæg ind på et sidespor. Der er al
mulig grund til at være opmærksom på, hvor let det åbenbart er, at få
unge muslimske mænd til at gå i døden som selvmordsbombere. Og det er
værd at lægge mærke til, HVOR UNGE de ofte er. Det er helt horribelt.
Ham der dræbte 9 personer for nylig var virkelig ung. De magtmennesker
som sidder i baggrunden og organiserer det hele, som lokker så unge
mennesker til at dø, for en sag, de ikke er gamle nok til at forstå - de
er da nogle uhyggelige sataner.

Og selvfølgelig må oplyste mennesker debattere, hvordan man kan vende
den udvikling, som går mod at der bliver flere og flere teenagere, som
kan lokkes til at dræbe sig selv, for at nogle forskruede voksne kan
slippe nemt om ved at dræbe og myrde på den måde.

Jens Pæsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-04-06 12:30

"Jens Pæsen" <1050@Bjældekær> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan lokkes til at dræbe sig selv, for at nogle forskruede voksne kan
> slippe nemt om ved at dræbe og myrde på den måde.

Hvorfor tror du børnesoldater er så efterspurgte i Afrika. Det er fordi de
er så lette at hjernevaske til alt uhyggeligt lort.

PS.. Hvorfor tror du vores værnepligtige er så unge som de er?

/FL