Den kinesiske aktivist risikerer fængsel.
Fra : Lyrik

Dato : 22-04-06 09:54

Den kvindelige kinesiske aktivist som ved præsident Hus besøg i USA råbte:
"Hold op med at forfølge Falun Gong*(rel. bevægelse),- og du er en hykler
præsident Hu, dine dage er talte!"-er nu anklaget i USA for at "fornærme
præsident HU" og risikerer nu 6 måneders fængsel, hvis hun bliver dømt.
(Forsvareren forlanger frifindelse på grund af ytringsfriheden.)

Hun fortalte til CNN at Falun Gong medlemmer i Kina bliver brugt som
levende! organbanke på markedet for transplantation. Der er vidner på det
efter hendes udtalelse.

Falun Gong opfatter jeg som en slags selvforædling, en slags
gnostisk -højere viden grundlagt i budhisme og andre af østens tanker. her
er deres egen forklaring:
*
"
Tao Skole kultiverer Zhen-Shan-Ren og lægger hovedvægten på kultivationen af
Zhen. Derfor betoner Tao Skole kultivationen af det sande, at forædle ens
natur, tale sandhed, handle efter hvad der er sandt, blive et sandfærdigt
menneske, vende tilbage til det oprindelige og sande, for til sidst at blive
et sandt menneske gennem kultivation. Den har dog også Ren og Shan, men
lægger vægt på kultivationen af Zhen. Buddha Skole betoner kultivationen af
Shan ud af Zhen-Shan-Ren. Kultivationen af Shan kan frembringe stor
barmhjertighed, og når ens barmhjertigt fremkommer, vil man se at alle
væsener lider. Derfor opstår ønsket om at frelse alle følende væsener.
Imidlertid findes der også Zhen og Ren, men hovedvægten lægges på
kultivationen af Shan. Vor Falun Dafa kultivationsmetode er baseret på
universets højeste principper, en integreret kultivation af Zhen-Shan-Ren,
og den Gong vi kultiverer er enorm."

))

Hilsen

Jens

<Gud har skabt mennesket som det bør være, men de har så mange sære ting
for"<GT>

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-04-06 11:12

Lyrik fortalte:

> Falun Gong opfatter jeg som en slags selvforædling, en slags
> gnostisk -højere viden grundlagt i budhisme og andre af østens
> [...]

Smukt.

Men hvad betyder resten

Mvh
Martin

Fra : HrSvendsen

Dato : 28-04-06 02:13

Martin Larsen skrev:

> Lyrik fortalte:

> Smukt.
>
> Men hvad betyder resten

"Det der er tilbage".

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-06 06:59

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> "Det der er tilbage".

Det er umuligt for vesterlændinge at vurdere om Falun Gong er
amerikanskbetalt eller hvad

At USA arresterer aktivist , modbeviser ikke at de ønsker mest mulig
tilsmudsning af Kinas overlegne demokratiske system = deres oplyste
enevældes velsignelser