"Jeg vil gerne være kunstner" skriver de a~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-06 07:51

Grundloven sættes meget lavt at EL-fanatikerne, de autonome Skråt over
deres stjålne "ungdomshus" har de skrevet meterhøjt, grafitti, da
Kvicklyhuset havde stillads oppe "I ALWAYS FEEL LIKE SHOPLIFTING" og
S-pamperne har i årevis ikke overmalet denne opfordring til brud på
§en "Ejendomsretten er ukrænkelig", for der er nok flere mia kr i at
sleske for godheddsindustri end at sælge dagligvarer på sigt.
Mod mig er de unges lovbrud især rudeknusning og hærværk mod
plankeværk og havemøbler og tyverier har været for få hundred kroner
årligt de senere år, men i næste uge afgør landsretten nok, at
Faderhus-ejerskab af sektens stjålne hus er ukrænkeligt, og de unge
lader op til aktioner. Den sidste måned har hærvæk mod mig taget til
og mine 1.sals lejernes ruder har været stenkastet mod, dog uden at
knusning lykkedes.
En 2/3 meter stor gymnastikbold, som jeg bruger som stol i min have,
blev stjålet denne uge, og igår fandt jeg den ituskåret nede ad vejen.
I nat hærgede de den del af det tometerhøje hegn mod fortovet, som
udgøres af et 4000 kr Silvan-skur, som min kone har ladet en af mine
Fremskridtsvenner opføre for yderligere 8000 kr til hendes
ikebana-materialer(Japansk blomsterkunst der bruger diverse antikke
vaseagtige kunstgenstande som del af dekorationen).
De har efterhånden revet 6 m2 ned og jeg har en måned dækket hullet
med et flot rødt dobbeltsengs-kunstsilkelagen fra Jysk Sengetøj, som
var spændt ud mod hjørnerne. Det blev inat stjålet, og de havde
pålimet et stort hvidt kæmpemærkat , hvorpå var computerprintet
teksten "Jeg vil være gerne være kunstner" og jeg har brugt ½ time på
nødtørftig udbedring af skader så man ikke let kan se eller gå ind i
skuret og få lyst til at forgribe sig på eller hærværke imod de
opbevarede ting, der nu ikke er af stor værdi.

"Man skal gøre sit liv til et kunstværk" var budskabet i Kierkegaard,
Nietzsche og Oscar Wilde eksistentialismen.
Selvfølgelig vil jeg ikke lade det se ud, som om jeg ser mig som
ambitiøs kunstner af den ækle slags, der får statsstøtte. Hvad mon de
vil med deres destruktive kunstner-facon, som i forløbne halvår mod
mig har omfattet brug af mange tiliterspande af maling bl.a. af samme
farver, som dem der fornylig er kastet mod Rådhusets hoveddør og siden
mod "ungdomshuset" der formodentlig om en uge kan kaldes Faderhuset,
hvilket det burde have været af gavn i 5 år, hvor sekten har betalt
afdrag, renter og ejendomsskatter, men været holdt ude med politiets
accept.. I februar skrev de hos mig meterhøjt med indendørs maling JEG
KAN IKKE LIDE DIG, GUD, men det er heldigvis regnet væk

At min datter malede fyrre grønne hash-rosetblade på plankeværket i
vinterferien fik lovbryderne til ikke at gøre hærværk i en måned, men
optrapning sker nok nu, og jeg er lydhør for råd om hvad kan være
brugbart forsvar fra min side.

For syv dage siden satte jeg min slogan-prydede stål-cykelanhænger på
højkant på taget af redskabsskuret og den blev blev revet ned af en
ungdomsbande, der havde en stor mand i bil som bodyguard og denne
truede mig da jeg hurtigt kom ud og ville løbe efter ungdomsbanden.