Autoriteter skal fortie deres Pia-foragt
Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-06 01:47

Mine knæsmerter, som kan holde mig vågen hele nætter hvis
overbelastning, er min hjemmehjælp gavnlig imod.
Måske visitator interesserede sig mere for bemærkninger om psykiatri
end om chondromalaci i min journal, da jeg fik adgang til to timers
hjemmehjælp om ugen. Måske mit utraditionelle hjem var årsag til at
jeg i hendes sind røg i en afvigerbås, så hun straks meddelte mig at
jeg er en person der har krav på sådan hjælp. Jeg er glad for at
overbelastning nu sker sjældnere, pga den givne hjælp
Som et ret uvæsentligt sidespor har jeg fået indsigt i intolerancen i
systemet.
De fleste hjemmehjælpere har medbragt overmål af foragt mod mig, og i
den første måned meddelte mellemcheferne at årsagen var DF-plakat i
min have.
Faktisk var visitator foragt-udtrykkende ved da hun var her og
tilkendte mig hjemmehjælp sidste år.
Vi snakkede hyggeligt om løst og fast og uden at tænke over det har
jeg måske "lagt en fælde ud" idet jeg bekræftede at jeg er totalt uden
racisme og den afvisning af etnisk hjemmehjælp, som var stort avisemne
i dage, gjaldt ikke mig.
Jeg nævnte , at jeg er mere til Glistrup end til DF. Visitator
svarede - prisværdigt ærligt ? ? ? - at hun også foretrak Glistrup for
Pia. Det sagdes på en måde, der signalerede foragt for Pia. Den foragt
som alle TVprogrammer næsten propagandarer for , at alle gode
mennesker har
Politiet lærer, at når der hærværkes mod en afviger som mig, så er han
selv ude om det ved ikke at skjule sine DF-sympatier.

Jeg mener at visitator afslørede tragisk fascisme og foragt for
demokratiet ved at ytre noget om sin despekt for et bestemt politisk
parti.
Hun var her ikke som privat besøgende, men som embedsmand i funktion,
og at udtrykke foragt for ½ mio danske idealistiske vælgere, der har
en anden vision om et bedre Danmark end hendes og godhedsindustriens,
er aldeles upassende.

Pinligt og stalinistisk var, da min lokale præst fra prædikestolen
jødestjernede menighedens DF-tilhængere ved af Elias-symboler at
associere til Dannebrogs-symbol og så pludselig kaldte hun dem, der
bruger Dannebrog til at holde folk ude af landet for "smålige og
snævertsynede"Vi ønsker muslimerne ud for at skabe størst mulig lykke
for flest - fat det. Vi er aldrig intolerante mod folk, der
demokratisk og i fritiden propaganderer modsat.
Jeg protesterede til bispen, som derfor smed mig ud af folkekirken.
Han stjal min dåbsgave, livsvarigt folkekirkemedlemskab. Fordi bisp
ligesom visitator opererer med untermensch, der mener modsat ham selv
og skal kanøfles. Nej, visitator kanøfler ikke - hun er forsigtig. Men
at ytre sig politisk i embeds medfør, peger imod, at hvis hun var
eller når hun bliver mere selvsikker, vil nazi-agtig misbrug af magt
til gavn for egne politiske sympatier kunne ske. Som bisp og provst og
præst gør det.

At alle hjemmehjælpere undtagen en har haft klare intolerante
mobbende holdninger mod mig, der kunne være afsmittet fra visitator og
ligesindede i systemet , er indlysende.
Da TV er mere propagandistisk og jødestjernende mod folk som mig, end
hvad Goebbels informationsministerie var, gør, at man næsten ikke kan
bebrejde medløberne , at de ikke har forstået demokratiets grundlove
om upartiskhed -
- og at respektere alle i samme grad under udførsel af offentligt
hverv.