kulturberigelse
Fra : @

Dato : 19-04-06 10:16

<<<
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3681844/
Århus Politi udsendt i går følgende signalement af gerningsmændene:
arabisk udseende, 170-190 cm, 25-30 år og alle iført hættejakker.
<<<<

jeg mindes at have læst lignende signalementer før

er der ikke et eneste politisk parti her i landet som går ind for at
øge antallet af ordensbetjente i de muhammedanerbelastede områder?

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-06 10:29

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]
>

> er der ikke et eneste politisk parti her i landet som går ind for at
> øge antallet af ordensbetjente i de muhammedanerbelastede områder?

God ide, for Islams sønner (og ikke mindst deres medbragte
fødemaskiner) er
IKKE NOGEN BAGATELSYGDOM, sådan som 99% af hvad læger nusser om og som
min skorsten , eller min bolighaj-superprivat-økonomi der let kan
forrente megamillionlån, hvad ngjødehadere håner som umuligt

de er en værre infektion end hvad af fremsynede i mellemkrigstiden
kaldtes "Den brune pest"

-- Bagateller gøres til sygdomme --
De kalder det information. Men det er snarere reklame, når
medicinalvirksomhederne på internettet og i foldere fortæller om
forskellige sygdomme.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3682012

Fra : Lyrik

Dato : 19-04-06 11:21

> [...]
>

> er der ikke et eneste politisk parti her i landet som går ind for at
> øge antallet af ordensbetjente i de muhammedanerbelastede områder?
+++++++++++++++++++++++++++++
Hvad blev der af dk.politik.indvandring? Det ødelægger hele debatten på
denne gruppe.

Hilsen
Jens

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 19-04-06 12:47

"Lyrik" skrev

> Hvad blev der af dk.politik.indvandring? Det ødelægger hele debatten på
> denne gruppe.

Har du lagt mærke til, hvor ofte ganske udmærkede grupper dør ud, når
såkaldt bedrevidende fremmedhadere tager over?

Man skal lede længe for her at finde et indlæg, som ikke handler om
problemer med tosprogede, og som er tilsvinende over for alt og alle.

Sørgeligt - men sandt!

- Jensby

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-04-06 13:05

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERN@FJERNdatea.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man skal lede længe for her at finde et indlæg, som ikke handler om
> problemer med tosprogede, og som er tilsvinende over for alt og alle.

Hvad er der ikke der er sandt.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 19-04-06 13:16

"Kurt H. Nedergaard" skrev

> Hvad er der ikke der er sandt.

Mener du: "Hvad er det, der ikke er sandt?"

Din formulering er meget filosofisk og hører vist ikke til i denne gruppe.

- Jensby

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-04-06 13:18

Jan Bang Jensby skrev:

> "Lyrik" skrev

> Har du lagt mærke til, hvor ofte ganske udmærkede grupper dør ud, når
> såkaldt bedrevidende fremmedhadere tager over?

Næh, hvor ofte er det sket? Giv os et eksempel.

> Man skal lede længe for her at finde et indlæg, som ikke handler om
> problemer med tosprogede, og som er tilsvinende over for alt og alle.

Klag til Kim Larsens udbyder i stedet for at sidde her og komme
med din ligegyldige jammer.

Fra : Egon Stich

Dato : 19-04-06 20:14

> [...]
>
> Man skal lede længe for her at finde et indlæg, som ikke handler om
> problemer med tosprogede, og som er tilsvinende over for alt og alle.

"Problemet" er vel det enkelte, at de elitære har tabt kampen om at lukke
munden på befolkningen?
Proppen er røget af, og at stoppe ånden tilbage i flasken, er nok umuligt.

MVH
Egon

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-04-06 12:46

Lyrik skrev:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hvad blev der af dk.politik.indvandring? Det ødelægger hele debatten på
> denne gruppe.

Muhamedanere er ikke længere nødvendigvis indvandrere. Det er jo
også anden og tredie generation, der er de værste, og de er jo
ikke indvandret men født og opvokset i Danmark.

Så drop det fornærmede netbetjenteri og kom med nogen seriøse
forslag til en ny opdeling af debatten, hvad der jo tydeligvis er
det, du ønsker.